Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]

Data: 2018-05-30 23:35:18
Autor: japanizer
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
On Thursday, May 31, 2018 at 3:30:00 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Czyli 8 z 18 lat Komenda odsiedział "dzięki geniuszom z PO"?

Ponieważ to powiedział Ziobro (w środę) wypada dać PO jeden dzień
(roboczy) na reakcję nim się na nich spadnie jak _cała_ tona betonu.
A że im to piątek długiego weekendu zepsuje?  Polityka to taka gra.

Czyli jak, najpierw Lech Kaczyński doprowadza do wsadzenia niewinnego człowieka na kilkanaście lat do więzienia, a potem Ziobro ogłasza: "abopeo"? Dobre, ciemny tłum może kupi.

Data: 2018-05-31 09:13:55
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Oskarżenia zostały postawione zanim LK został ministrem.  Do sądu
trafiły oskarżenia takie jakie były przed LK.  Niezawiśli sędziowie
uznali zarzuty prokuratury i podwyższyli "z własnej inicjatywy" karę
z 15 do 25 gdy LK już nie był ministrem.  LK kazał "fabrykować" dowody?

Ty zaś jak ostatnia pierdoła wciskasz że to całkowicie w porządku że pod
rządami PO od 2010 roku nie naprawiono "błędów Lecha Kaczyńskiego (PiS)".
Jak PO nie potrafi naprawiać błędów PiS to niech *JUŻ* wypierdala na
śmietnik historii bo tam będzie dla PO odpowiednie miejsce.
Na razie wychodzi że "błędy"/błędy PiS naprawia PiS ale PO nie.

--
A. Filip

Data: 2018-05-31 01:55:47
Autor: japanizer
On Thursday, May 31, 2018 at 4:14:28 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> "abopeo"? Dobre, ciemny tłum może kupi.

Oskarżenia zostały postawione zanim LK został ministrem.

To jasne. Ale dopiero Lech Kaczyński został szeryfować z "jak najszybciej go skazać i do pudła na długie lata". A prokuratorów, którzy się z nim nie zgadzali, wymieniał na nowych.

Data: 2018-05-31 05:43:06
Autor: Milf Hunter Dąs
 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

To jasne. Ale dopiero Lech Kaczyński został szeryfować z "jak najszybciej go skazać i do pudła na długie lata". A prokuratorów, którzy się z nim nie zgadzali, wymieniał na nowych.

Sprawa ciągnęła się od 1996 do 2004r. W tym okresie było ok. 9 ministrów
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ministerstwo_Sprawiedliwo%C5%9Bci_(Polska)

Parcianej narracji "ż"-ubeków o odpowiedzialności tylko Kaczora
nikt nie kupi, choćbyś się napinał bardzo bardzo.

Data: 2018-05-31 10:36:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 31 maja 2018 14:43:07 UTC+2 użytkownik Milf Hunter Dąs napisał:
> [...]

Parcianej narracji "ż"-ubeków o odpowiedzialności tylko Kaczora
nikt nie kupi, choćbyś się napinał bardzo bardzo.

Nie odwracaj Nocniczku do góry dnem i tak już wystarczająco śmierdzi. Jakoś nie zauważyłem, by następcy Lecha Kaczyńskiego (oprócz Ziobry) próbowali się w tej sprawie wybielać.. Za to pisiory zaczęły się stroić w piórka wyzwolicieli niesłusznie uwięzionego. A tu zonk: sam Lech założyciel naciskał na "sprawiedliwość społeczną" i szybkie wysłanie sprawy do Sądu, a reszta pisiorów mu kibicowała. Prasówkę na ten temat wujek Google ci wskaże.

https://crowdmedia.pl/tomasz-komenda-atakuje-ziobre-razaca-obluda-ministra-obnazona/

--
Bruno

Data: 2018-05-31 01:58:41
Autor: japanizer
[...]

Czyli co, twoim zdaniem po każdych wyborach należy zrobić przegląd wszystkich spraw sądowych w Polsce? Naprawdę cię pogięło?

Na razie wychodzi że "błędy"/błędy PiS naprawia PiS ale PO nie.

Na razie wychodzi, że pisiorstwo odkopało jakąś sprawę sprzed lat by dokopać PO, a tradycyjnie dokonali samoosrania, gdy szeryf Lech Kaczyński wychylił się zza grobu.

Data: 2018-05-31 09:16:54
Autor: jacekbialy80
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Jak PO nie potrafi naprawiać błędów PiS to niech *JUŻ* wypierdala na
śmietnik historii bo tam będzie dla PO odpowiednie miejsce.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nu, PO-paprańcy... Oprawić sobie powyższe w ramkę i jazda nach Vaterland szparagi zbierać (albo dupy dawać, bo to potraficie najlepiej)

JB

Data: 2018-06-01 00:15:58
Autor: jacekbialy80
[...]

Dobrze mówię towarzyszu Piszczyk?

Data: 2018-06-02 05:35:46
Autor: stevep
Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]
W dniu 2018-06-01 o 09:15, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Zawsze dobrze mówicie tawariszcz kliauznik, niczym Lenin.

--
stevep

Historyczne sukcesy PO w zamiataniu latami pod dywan "sprawy Komendy" [ZIOBRO oskarża GW o "przemilczenia"]