Historyjka ku przestrodze (długie)

Data: 2010-01-05 20:37:37
Autor: Jacek_P
Historyjka ku przestrodze (długie)
cyclomaniak napisal:
Pytanie: to co do k... nędzy (sorry) mamy robić, żeby tacy byli
uprzejmi nas zauważać. Gdyby mnie trafił, pewnie okazałoby się, że to
dlatego, że nie miałem kamizelki.

Klakson samochodowy plus 12 V akumulatorek do zasilania tegoz?

BTW: jak wygladaja parametry geometryczne i masowe klaksonow ciagnikow
siodlowych? ;)
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-01-05 22:09:44
Autor: szaman
Historyjka ku przestrodze (długie)
Jacek_P wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Klakson samochodowy plus 12 V akumulatorek do zasilania tegoz?

BTW: jak wygladaja parametry geometryczne i masowe klaksonow ciagnikow
siodlowych? ;)

Myślę, że taki ten no... jak to się nazywało...
No, przezroczyste na sprężone powietrze, nazwa mi wyleciała, by wystarczył. Jest mocno przeraźliwy, w puszkach go słychać.

sz

p.s.
przypomniało mi iśę: airsound

sz