Historyjka ku przestrodze (długie)

Data: 2009-11-03 10:50:50
Autor: Rowerex
Historyjka ku przestrodze (długie)
On 2 Lis, 22:33, cyclomaniak <pawel77...@poczta.onet.pl> wrote:

No i teraz najlepsze - on w ogóle nie wiedział co się stało. Nie
widział mnie. Błyskałem mu światłem w lusterkach, a on mnie nie
widział.

Typowy nawyk złego postrzegania otoczenia, brak jakiejkolwiek
ostrożności, nie mówiąc już o tej  "szczególnej" - wzrok zauważa się
tylko przedmioty "samochodopodobne" pod względem wielkości i
oświetlenia, reszta jest traktowana jako przedmioty nieruchome, typu
przydrożne odblaski, słupki, reklamy, znaki drogowe, itp.

Edukacja i uświadamianie, edukacja i uświadamianie, edukacja i
uświadamianie... - bez tego jedyną skuteczną metodą oduczenia złych
nawyków jest spowodowanie przez delikwenta wypadku, typu potrącenie
pieszego lub rowerzysty, cóż...

Pozdr-
-Rowerex

Historyjka ku przestrodze (długie)