Historyk: Polacy gorsi od Niemców

Data: 2010-02-11 02:47:57
Autor: muto2100
Historyk: Polacy gorsi od Niemców
Data: 2010-02-11 15:58:29
Autor: cyc
Historyk: Polacy gorsi od Niemców

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:201b90c8-853f-44d7-8e4e-0b80895968ear24g2000yqd.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/153228,431264.html

A ja zapytam : gdzie sie podzial Bartoszewski ? , jak doradza premierowi bo przeciez jest jegp doradca , gdzie dyplomacja  sluzby specjalne i prezydent ? .
Te powtarzajace sie pod adresem Polski kalumnie zydowskich propagandzistow musza znalezc jakis final !! czy nie czas zerwac jakiekolwiek stosunki dyplomatyczne z zydowskim panstwem na tak dlugo az naucza sie mowic prawde ? .. Co robi "Grom "  ? sciga tych , ktorzy walcza z zydami ? zamiast wysadzac redakcje zydowskich pism szkalujacych Polske i Polakow , wyrabiajac nam w swiecie opinie zydozercow gorszych niz Niemcy w czasie IIWS ? . Przeciez w swojej masie ludzie dreczeni propagandowa sieczka sa w stanie uwierzyc we wszystko a wiec i w to , ze holokaust to dzielo Polaksi i Polakow , zreszta juz teraz wielu w to wierzy !.
Jestem oburzony stanowiskiem naszych wladz ! prostesty ambasadora nie wystarcza , tu trzeba radykalnych dzialan , bardziej radykalnych niz te jakie stosuja zydzi opluwajac nas !!.

cyc

Data: 2010-02-11 16:09:59
Autor: Prawusek
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hl15uo$nl7$1news.onet.pl...

> [...]

bo
przeciez jest jegp doradca , gdzie dyplomacja  sluzby specjalne i
? .
?
[...]

Wystarczy odesłać im parchów z Polski. Niech sobie wybiorą tam odpowiedni
rząd.