[MS2010] Hiszpania - Niemcy

Data: 2010-07-07 22:22:39
Autor: castrol
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!
Dziś Niemcy stracili cały szacunek jaki zdobyli na tych MS. Wszystkie mecze zaprzepascili tym jednym, gdzie zagrali podobnie jak Portugalia, czyli byle zamurować.

Cieszę się z finału Holandia - Hiszpania. Już przejdzie do historii bo pierwszy raz na obcym kontynencie, wygra druzyna europejska.

I pierwszy raz zdobędzie puchar drużyna, której się jeszcze to nigdy nie udało.

Najgorsze, że nie mam faworyta tego finału :)

Jacek Kustra

Data: 2010-07-07 21:28:58
Autor: 2late
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
On 07/07/2010 9:22 PM, castrol wrote:
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!
Dzi¶ Niemcy stracili cały szacunek jaki zdobyli na tych MS. Wszystkie
mecze zaprzepascili tym jednym, gdzie zagrali podobnie jak Portugalia,
czyli byle zamurować.

Dokladnie. Dodam jeszcze ze ciagle grali na "sepa" - wy atakujcie a my skontratakujemy. Niestety w poprzednich rundach znalezli sie naiwni.

[...]

Dokladnie. Mam czas do soboty zeby cos wybrac. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-07 22:34:15
Autor: Kwik
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
castrol pisze:
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!

Znaczy ze sugerujesz, ze to co pokazali Niemcy na tych mistrzostwach to byl antyfutbol???

Kwik,

Data: 2010-07-07 22:35:29
Autor: castrol
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
W dniu 2010-07-07 22:34, Kwik pisze:

Znaczy ze sugerujesz, ze to co pokazali Niemcy na tych mistrzostwach to
byl antyfutbol???

Tak, dziś był antyfutbol, w postaci murowania bramki

Jacek Kustra

Data: 2010-07-08 09:51:50
Autor: Fedor
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
castrol pisze:
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!

Znaczy ze sugerujesz, ze to co pokazali Niemcy na tych mistrzostwach to
byl antyfutbol???

Oczywiscie, ze wczoraj Niemcy zagrali antyfutbol. Gdzie ta ofensywna, pieknie grajaca, chwalona przez cale MS druzyna?

Kontra jako styl gry, a nie jej element - zalosne.

Hiszpania pokazala jak mozna ich rozklepac, byli o wiele lepsi, wygrali, proste; co przewidzialem i pisalem o tym na tej grupie.

Data: 2010-07-07 22:39:59
Autor: Fidelio
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c34e240$1news.home.net.pl...
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!

Tylko, że jako¶ dziwnie ten antyfutbol nastrzelał więcej goli niż Hiszpanie.

Data: 2010-07-07 22:43:49
Autor: castrol
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
W dniu 2010-07-07 22:39, Fidelio pisze:

Tylko, że jakoś dziwnie ten antyfutbol nastrzelał więcej goli niż Hiszpanie.

Ludzie, czy wy macie problem z czytaniem czy co?
Pisałem o dzisiejszym meczu, chyba dośc wyraźnie.

Czy dziś strzelili więcej bramek niż Hiszpanie? Chyba nie bardzo :D

Jacek Kustra

Data: 2010-07-07 13:46:16
Autor: Aron
Hiszpania - Niemcy
bez Muellera Niemcy nie istnieli. Jest sprawiedliwosc na tym swiecie

uffff jak fajnie

aron medrzec parczewski

Data: 2010-07-07 22:58:25
Autor: yamma
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
castrol wrote:
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!
Dziś Niemcy stracili cały szacunek jaki zdobyli na tych MS.

Jacyś tacy przestraszeni wyszli na to boisko. Hiszpanie ich wręcz stłamsili. Tak jakby brak Muellera kompletnie rozłożył im taktykę. Trzeba też przyznać, że Hiszpanie zagrali chyba najlepiej ze wszystkich swoich meczów na tym Mundialu.

Najgorsze, że nie mam faworyta tego finału :)

Gdyby mierzyć szanse skutecznością, to Holendrzy mają puchar jak w banku. Nie liczyłem sytuacji bramkowych ale statystyki chyba wyglądają niezbyt optymistycznie dla Hiszpanów.
yamma

Data: 2010-07-07 15:11:01
Autor: brat_olin
Hiszpania - Niemcy
On 7 Juli, 22:58, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

Gdyby mierzyć szanse skuteczno¶ci±, to Holendrzy maj± puchar jak w banku.

Z Urugwajem strzelili wszystkie 3 bramki od slupka.  Takiego farta
nie da sie powtorzyc.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-08 00:11:47
Autor: Aman
[MS2010] Hiszpania - Niemcy

Najgorsze, że nie mam faworyta tego finału :)

ja juz dawno wybralem :)... La Roja :).
a jak jeszcze Hiszpania wygra ten final , to zawitam w tym roku po raz 2 na Hiszpanskiej ziemi . tym razem bwin ufunduje mi wakacje ktore obstawielem w maju po kursie 5:1 :). troche zrobie tu OT ale  w kwietniu 2008 powiedzialem zonie polzartem zebysmy w wakacje pojechali do Hiszpanii to zdobeda mistrza.... i zdobyli :) . Teraz w Maju w sumie spontanicznie znajomi wybrali Majorke , a ja pamietajac wakacje 2 lata temu przystalem na to, a potem obstawielm sume ktora po wygranej sfinansuje wczasy dla 2ch osob :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-07-07 23:42:47
Autor: castrol
Hiszpania - Niemcy
On 8 Lip, 00:11, "Aman" <am...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

pamietajac wakacje 2 lata temu przystalem na to, a potem obstawielm sume ktora
po wygranej sfinansuje wczasy dla 2ch osob :)

Mi też bliżej do Hiszpanów. Podoba mi się ich gra i umiejętno¶c
długiej gry pozycyjnej, gdzie przeciwnik jest zmuszony do biegania.
Fajnie, że finał się zapowiada ofensywnie z obu stron. Licze, że
padnie trochę więcej bramek i będzie ciekawie :)

Data: 2010-07-08 16:32:39
Autor: Fidelio
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i12u34$6lu$1inews.gazeta.pl...

[...]

która od dawna jest okupowana przez niemieckich turystów.

Data: 2010-07-09 23:57:52
Autor: Aman
[MS2010] Hiszpania - Niemcy

która od dawna jest okupowana przez niemieckich turystów.

bylismy na wschodnim wybrzezu i przed sezonem , wiec w zasadzie ich nie bylo. Juz czesciej wpadalem na Angoli

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-07-08 09:25:21
Autor: Michal Jankowski
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> writes:

I pierwszy raz zdobędzie puchar drużyna, której się jeszcze to nigdy
nie udało.

Khe? Kazdy mistrz mial kiedys pierwszy raz...

  MJ

Data: 2010-07-08 06:04:03
Autor: castrol
Hiszpania - Niemcy
On 8 Lip, 09:25, Michal Jankowski <mich...@fuw.edu.pl> wrote:

Khe? Kazdy mistrz mial kiedys pierwszy raz...

No i Holandia, ani Hiszpania jeszcze nigdy nie byli mistrzami ¶wiata w
piłce nożnej.
Hiszpania w ogóle jest pierwszy raz w finale.

Data: 2010-07-11 07:33:23
Autor: Cavallino
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c34e240$1news.home.net.pl...
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!
Dziś Niemcy stracili cały szacunek jaki zdobyli na tych MS.

A nie mówiłem kilka dni temu, że dlugo tak nie wytrzymają i poczekam ze zmianą opinii o nich?
No i trafiłem w wytypowanie finału, bajka.

Data: 2010-07-11 14:31:19
Autor: Fedor
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
W dniu 2010-07-11 07:33, Cavallino pisze:
A nie mówiłem kilka dni temu, że dlugo tak nie wytrzymają i poczekam ze
zmianÄ… opinii o nich?

Nawet jakby chcieli zagrac tak jak wczesniej, to i tak by dostali. Hiszpanie moze oprocz max 2-3 pozycji maja lepszych zawodnikow.

W dodatku dziwie sie opiniom, ze Hiszpania nagle zaczela swietnie grac w meczu z Niemcami. Oni caly turniej podobnie grali, mieli do czynienia z zespolami swietnie zorganizowanymi taktycznie, przede wszystkim defensywnie.

Jesli Holandia wygra final, to tylko na takiej samej zasadzie jak Szwajcaria wygrala z Hiszpania. W dodatku Holandia ma sporo szczescia, vide polfinal.

Data: 2010-07-11 23:08:49
Autor: Marcin Kasperski
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> writes:

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!

.... a dziś za pokazanie jak grać antyfutbol, tfu ...

Data: 2010-07-11 14:23:28
Autor: brat_olin
Hiszpania - Niemcy
Marcin Kasperski <Marcin.Kasper...@mekk.waw.pl> wrote:
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl> writes:
> castrol" <jacek...@wywalto.wp.pl> napisał

... a dzi¶ za pokazanie jak grać antyfutbol, tfu ...

Antyfutbol to Oranje grali.  Na szczescie przegrali.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-12 13:29:06
Autor: Marcin Kasperski
Hiszpania - Niemcy
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> writes:

> [...]

... a dziś za pokazanie jak grać antyfutbol, tfu ...

Antyfutbol to Oranje grali.  Na szczescie przegrali.

Antyfutbol grali jedni i drudzy. Przy czym Holendrów prędzej da się tu
usprawiedliwić.

Data: 2010-07-12 13:35:58
Autor: Cavallino
Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87wrt13pml.fsfmekk.waw.pl...
> [...]

Antyfutbol to Oranje grali.  Na szczescie przegrali.

Antyfutbol grali jedni i drudzy. Przy czym Holendrów prędzej da się tu

Czym?

Data: 2010-07-12 14:03:57
Autor: Marcin Kasperski
Hiszpania - Niemcy

Antyfutbol grali jedni i drudzy. Przy czym Holendrów prędzej da się tu
usprawiedliwić.

Czym?

Mniejszym potencjałem, większą ilością ciekawych akcji, zrobieniem w
trakcie meczu ofensywnej zmiany (van der Vaart za de Jonga).

Data: 2010-07-12 13:12:55
Autor: Cavallino
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87hbk5sp3y.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Chyba coś źle zacytowałeś, bo to nie były moje słowa.

[MS2010] Hiszpania - Niemcy