[MS2010] Hiszpania - Niemcy

Data: 2010-07-07 21:28:58
Autor: 2late
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
On 07/07/2010 9:22 PM, castrol wrote:
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!
Dzi¶ Niemcy stracili cały szacunek jaki zdobyli na tych MS. Wszystkie
mecze zaprzepascili tym jednym, gdzie zagrali podobnie jak Portugalia,
czyli byle zamurować.

Dokladnie. Dodam jeszcze ze ciagle grali na "sepa" - wy atakujcie a my skontratakujemy. Niestety w poprzednich rundach znalezli sie naiwni.

Cieszę się z finału Holandia - Hiszpania. Już przejdzie do historii bo
pierwszy raz na obcym kontynencie, wygra druzyna europejska.

I pierwszy raz zdobędzie puchar drużyna, której się jeszcze to nigdy nie
udało.

Najgorsze, że nie mam faworyta tego finału :)

Dokladnie. Mam czas do soboty zeby cos wybrac. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

[MS2010] Hiszpania - Niemcy