[MS2010] Hiszpania - Niemcy

Data: 2010-07-08 00:11:47
Autor: Aman
[MS2010] Hiszpania - Niemcy

Najgorsze, że nie mam faworyta tego finału :)

ja juz dawno wybralem :)... La Roja :).
a jak jeszcze Hiszpania wygra ten final , to zawitam w tym roku po raz 2 na Hiszpanskiej ziemi . tym razem bwin ufunduje mi wakacje ktore obstawielem w maju po kursie 5:1 :). troche zrobie tu OT ale  w kwietniu 2008 powiedzialem zonie polzartem zebysmy w wakacje pojechali do Hiszpanii to zdobeda mistrza.... i zdobyli :) . Teraz w Maju w sumie spontanicznie znajomi wybrali Majorke , a ja pamietajac wakacje 2 lata temu przystalem na to, a potem obstawielm sume ktora po wygranej sfinansuje wczasy dla 2ch osob :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-07-07 23:42:47
Autor: castrol
Hiszpania - Niemcy
On 8 Lip, 00:11, "Aman" <am...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

pamietajac wakacje 2 lata temu przystalem na to, a potem obstawielm sume ktora
po wygranej sfinansuje wczasy dla 2ch osob :)

Mi też bliżej do Hiszpanów. Podoba mi się ich gra i umiejętnośc
długiej gry pozycyjnej, gdzie przeciwnik jest zmuszony do biegania.
Fajnie, że finał się zapowiada ofensywnie z obu stron. Licze, że
padnie trochę więcej bramek i będzie ciekawie :)

Data: 2010-07-08 16:32:39
Autor: Fidelio
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i12u34$6lu$1inews.gazeta.pl...

[...]

która od dawna jest okupowana przez niemieckich turystów.

Data: 2010-07-09 23:57:52
Autor: Aman
[MS2010] Hiszpania - Niemcy

która od dawna jest okupowana przez niemieckich turystów.

bylismy na wschodnim wybrzezu i przed sezonem , wiec w zasadzie ich nie bylo. Juz czesciej wpadalem na Angoli

Pozdrawiam

Aman

[MS2010] Hiszpania - Niemcy