[MS2010] Hiszpania - Niemcy

Data: 2010-07-11 07:33:23
Autor: Cavallino
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c34e240$1news.home.net.pl...
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!
Dziś Niemcy stracili cały szacunek jaki zdobyli na tych MS.

A nie mówiłem kilka dni temu, że dlugo tak nie wytrzymają i poczekam ze zmianą opinii o nich?
No i trafiłem w wytypowanie finału, bajka.

Data: 2010-07-11 14:31:19
Autor: Fedor
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
W dniu 2010-07-11 07:33, Cavallino pisze:
A nie mówiłem kilka dni temu, że dlugo tak nie wytrzymają i poczekam ze
zmianÄ… opinii o nich?

Nawet jakby chcieli zagrac tak jak wczesniej, to i tak by dostali. Hiszpanie moze oprocz max 2-3 pozycji maja lepszych zawodnikow.

W dodatku dziwie sie opiniom, ze Hiszpania nagle zaczela swietnie grac w meczu z Niemcami. Oni caly turniej podobnie grali, mieli do czynienia z zespolami swietnie zorganizowanymi taktycznie, przede wszystkim defensywnie.

Jesli Holandia wygra final, to tylko na takiej samej zasadzie jak Szwajcaria wygrala z Hiszpania. W dodatku Holandia ma sporo szczescia, vide polfinal.

Data: 2010-07-11 23:08:49
Autor: Marcin Kasperski
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> writes:

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości
Brawo Hiszpania! Dziękuję za pokazanie jak trzeba grać z antyfutbolem!

.... a dziś za pokazanie jak grać antyfutbol, tfu ...

Data: 2010-07-11 14:23:28
Autor: brat_olin
Hiszpania - Niemcy
Marcin Kasperski <Marcin.Kasper...@mekk.waw.pl> wrote:
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl> writes:
> castrol" <jacek...@wywalto.wp.pl> napisa³

... a dzi¶ za pokazanie jak graæ antyfutbol, tfu ...

Antyfutbol to Oranje grali.  Na szczescie przegrali.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-12 13:29:06
Autor: Marcin Kasperski
Hiszpania - Niemcy
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> writes:

> [...]

... a dziś za pokazanie jak grać antyfutbol, tfu ...

Antyfutbol to Oranje grali.  Na szczescie przegrali.

Antyfutbol grali jedni i drudzy. Przy czym Holendrów prędzej da się tu
usprawiedliwić.

Data: 2010-07-12 13:35:58
Autor: Cavallino
Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87wrt13pml.fsfmekk.waw.pl...
> [...]

Antyfutbol to Oranje grali.  Na szczescie przegrali.

Antyfutbol grali jedni i drudzy. Przy czym Holendrów prędzej da się tu

Czym?

Data: 2010-07-12 14:03:57
Autor: Marcin Kasperski
Hiszpania - Niemcy

Antyfutbol grali jedni i drudzy. Przy czym Holendrów prędzej da się tu
usprawiedliwić.

Czym?

Mniejszym potencjałem, większą ilością ciekawych akcji, zrobieniem w
trakcie meczu ofensywnej zmiany (van der Vaart za de Jonga).

Data: 2010-07-12 13:12:55
Autor: Cavallino
[MS2010] Hiszpania - Niemcy
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87hbk5sp3y.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Chyba coś źle zacytowałeś, bo to nie były moje słowa.

[MS2010] Hiszpania - Niemcy