Hiszpania - Portugalia

Data: 2010-06-29 21:42:21
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
Poki co, najlepszy mecz mistrzostw.
Wyrownany poziom, technika, taktyka, wszystko...
Jak dla mnie zawodnik meczu to  Fabio Coentrao (23), troche przypomina Lahma (Niemcy).
Wlasnie dlatego szkoda mi ze odpadly takie druzyny jak Anglia, Wlochy, Francja. Oni nie sa tacy slabi. Po prostu nie potrafia grac prostego fizycznego, silowego futbolu jak Australie, Koree, itp...
Gdyby tak sie ze soba spotkaly bylo by cos na miare finalu.
To co pokazali Niemcy w meczu z Anglia to jakis powrot do korzeni, styl Angielski z dawnych lat, a jednak skuteczny. Tyle ze nie sprzeda sie w Europie, mam na mysli lige mistrzow, nawet najprostsi kibice wyrobili sobie smak.
Szkoda Portugalii.
:-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-06-30 16:53:03
Autor: kibic okazjonalny
Hiszpania - Portugalia
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0dlrh$i3r$1news.onet.pl...
[...]

Za mecz z Brazylią kij im w oko, pieprzyć ich. Dobrze że odpadli

Data: 2010-07-01 08:39:02
Autor: outre'
Hiszpania - Portugalia
kibic okazjonalny <okazjaDo@kibicowania.org> napisał(a):
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0dlrh$i3r$1news.onet.pl...
> Poki co, najlepszy mecz mistrzostw.

No jeden z lepszych. najlepszy tych , ktorzy nie odpadli.
Także raczej to Paragwaj moze mieć problemy z ograniem Hiszpanow.
> Wyrownany poziom, technika, taktyka, wszystko...
> Jak dla mnie zawodnik meczu to  Fabio Coentrao (23), troche przypomina > Lahma (Niemcy).

A David Villa przypomina naszego Krzyśka Sobieraja.
Tylko ,ze Polak jest obrońcą, a ten ni to pomocnik , ni napastnik.

> [...]
> To co pokazali Niemcy w meczu z Anglia to jakis powrot do korzeni, > styl Angielski z dawnych lat, a jednak skuteczny. Tyle ze nie sprzeda > sie w Europie, mam na mysli lige mistrzow, nawet najprostsi kibice > wyrobili sobie smak.

Tuż przed wpadką sedziego Anglicy zagrali dobry fragment .

> Szkoda Portugalii.

Za mecz z Brazylią kij im w oko, pieprzyć ich. Dobrze że odpadli

To przez Brazylie . Dzieki slabego ataku Chile Brazylia mogla zagrac niezle.
Brazylijczycy jak dobrze sie bronia nudno atakuja.
Teraz zagraja znowu jak z Portugalią,
Holendrzy nudno sie bronią , ale lepiej atakuje i wygra nawet puszczajac gole.
Ich mozna zajezdzic tylko szybka pilka jak Rosjanie.
O Brazyli mozna powiedziec wszystko,
ze sa mocni fizycznie jak malo dotad , ale przez to cos mniej zgrani.
Sa moze wytrzymalsi kondycyjnie od Holandii, ale przez to wolniejsi jakby od Rosjan i to przeważy.
W technice indywidualnie najgorszy Brazylijczyk jest lepszy od najgorszego Holendra, ale musieliby stosowac tą technike jeszcze bardziej.
Najlepszynm Holendrom nie brakuje do przecietnej calego zespolu Brazylii.
O dziwo to wystarczy w tym jednym meczu. Kiedys raz jeden Boniek wystarczyl na cala Belgie zeby grac dobrze dla Polski,
ale reszta Polakow nie przygladala sie tylko grala chociaz przeciwko Belgii.
To samo stanie sie w tym cwiercfinale.
Może już nie przydac sie Holendrom nawet duet , wkoncu to oczywisce Brazylia,
ale Brazylia tez jest nieomylna jak Holendrzy, chocby mniej.
Poprostu Brazylijczykom moze zabraknac czasu, zeby wykazac wyzszosc.
W Brazylii spora konkurencja czasem odbiera im odwage do silnego ataku odrazu.
Ich masywnosc nie moze sie sprężyć na tyle tak, żeby pozwolila za kazdym razem ogrywac rywala.
Pewnie wykazaliby cos znaczniejszego, ale w rewanzu moze zdazyliby. Dla Holandii bramki to moga byc nawet przypadkowe, ale bardziej mozliwe niz niemozliwe. Bo skoro szanse na porazke sa 2:1 dla Holandii, to ta jedna na trzy skoncentruje sie jakos dla zwyciestwa Holandii.

Data: 2010-07-01 18:51:36
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 01/07/2010 9:39 AM,  outre' wrote:

Tuż przed wpadką sedziego Anglicy zagrali dobry fragment .

Wlosi tez mieli dobre fragmenty, tylko kiedy im zalezalo. Wlasnie na tym polega problem tych druzyn. Graja taktycznie, zespolowo, w ogole zapomnieli ze mozna grac zwyczajnie, do przodu, wrzutka i sila fizyczna, z kontry, itp...

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-01 22:47:23
Autor: Cavallino
Hiszpania - Portugalia
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0ikje$313$1news.onet.pl...
[...]

Ciekawe że jak taka taktyka cudem przynosi efekt, to prawie nikt nie pisze że ci co ją stosują mają problem.
A wręcz niektórzy rzucają się jak wściekłe psy, na tych co tak piszą.

Data: 2010-07-02 23:14:01
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 01/07/2010 9:47 PM, Cavallino wrote:

[...]

Jutro Niemcy przegraja z Argentyna i zacznie sie pisanie.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-03 00:15:34
Autor: Cavallino
Hiszpania - Portugalia
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0lobf$3ea$1news.onet.pl...
[...]

Nie bardzo rozumiem co chciałeś napisać?

Data: 2010-07-03 08:27:41
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 02/07/2010 11:15 PM, Cavallino wrote:

[...]

To ze Niemcy dzis przegraja i wszyscy zaczna krytykowac ten prosty styl.
Dotychczas mieli jednego powaznego przeciwnika i go zaskoczyli, drugim razem sie nie uda. W ostatnim mundialu przejechali po Argentynie a Wlosi juz wiedzieli co z tym fantem zrobic. Tym razem bedzie analogicznie.
W przeciwienstwie do wielu faworytow u Niemcow nie zabaczylem ani przez moment blysku geniuszu.
:-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-03 09:31:41
Autor: Cavallino
Hiszpania - Portugalia
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0mopk$k2$1news.onet.pl...
[...]

No, ale co to ma wspólnego z postem na który odpowiadałeś?
No chyba że w poprzednim poście usiłowałeś napisać, że Niemcy grały tym samym stylem co Anglia czy Włosi.

Data: 2010-07-03 08:38:55
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 03/07/2010 8:31 AM, Cavallino wrote:

[...]

Mozliwe ze cos zle zrozumialem.
Teraz musze spadac. Zobaczymy po meczu. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-04 09:26:43
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 03/07/2010 8:38 AM, 2late wrote:

[...]

No i zobaczylismy. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-04 16:27:40
Autor: Cavallino
Hiszpania - Portugalia
[...]

Ano.
Że proste jest dobre.
I wcale nie trzeba ustawiać 10 zawodników w obronie z zakazem wyjścia poza połowę boiska, że da się grać normalnie, zarówno do przodu jak i do tyłu i to też może być skuteczne.

Data: 2010-07-04 18:09:09
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 04/07/2010 3:27 PM, Cavallino wrote:

[...]

Z faktami nie ma co dyskutowac. Chociaz zamienl bym 'dobre' na 'skuteczne'. Ale mnie dalej styl niemiecki nie przekonuje. Ciekawe czy znajdzie sie chetny do kupienia np. takiego Klose lub Podolskiego czy innego z Niemcow. Watpie.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-04 19:16:27
Autor: Cavallino
Hiszpania - Portugalia
[...]

A ja nie, bo naprawdę ciężko się do czegoś przyczepić.
Skuteczne to są (czasem) drużyny Mourinho, w przypadku obecnych Niemców taktyka nie zastępuje dobrego meczu i widowiska.

Ale mnie dalej styl niemiecki nie przekonuje. Ciekawe czy znajdzie sie chetny do kupienia np. takiego Klose lub Podolskiego czy innego z Niemcow. Watpie.

Ja też.
Do tego zastanawiałem się, czy np. Lewandowski ustawiony zamiast Klosego, byłby gorszy.
I wydaje mi się, że jeśli już to powinien być LEPSZY.
Problem u nas nie tkwi w pojedynczych piłkarzach, tylko w drużynie i taktyce.
U Niemców jest odwrotnie, maszyneria funkcjonuje tak, że nawet Klose czy Podolski, którzy żadnymi wybitnymi piłkarzami nie są, sprawdzają się u nich wyśmienicie.

Data: 2010-07-04 17:42:00
Autor: zks
Hiszpania - Portugalia

U Niemców jest odwrotnie, maszyneria funkcjonuje tak, że nawet Klose czy Podolski, którzy żadnymi wybitnymi piłkarzami nie są, sprawdzają się u
nich
wyśmienicie.

Akurat lepszych Niemców nie ma i Polacy są tu napędem.
Ale to nie chodzi o Polaków, zaraz bedą innego pochodzenia (już sa zresztą) .

Data: 2010-07-04 17:58:21
Autor: pat pataszon
Hiszpania - Portugalia
Dzialaczy dobrych Niemcy maja swoich -sensie ,ze jak cos potrzeba zrobić to to załatwią to porządnie, a nawet efektywniej.
Brakuje im kreatywnosci, żeby zrobić coś od siebie.
A w futbolu chodzi ,żeby była finezja - niektórzy nazywają to pięknem,
zeby byli fajni kibice i emocje.
A to nie wypłynie z fabryk przy pomocy odpowiedniego gwizdania.
Jak bedzie sie to opierac na takim sedziowaniu to runie to predzej czy pozniej.

Moze w polfinale nie bedzie juz sciemniania tylko elektryzująca gra.
Przede wszystkim Hiszpanie musza uwierzyc w dobre intencje FIFA.
Do tej pory tez Niemcy mysleli ,ze wystarczy byc silnym i podporzadkowywac sie taktyce ,ze ze zwyciestw przyjdzie dobra mentalnosc.
Czasem im to wystarczylo. Ale wtedy nie ma mocnego morale / sami rzemieslnicy. Dobrze wyuczeni wykonawcy.
Ale przewaznie chodzi o zespolowosc i zaczynaja sie w tym lapac,
zeby to zgrac i graja skladniej niz kiedys.

Data: 2010-07-04 18:11:15
Autor: zks
Hiszpania - Portugalia
Na Niemcach mozna bylo zarobic.
Ale w Polsce też są niezli trenerzy , asystenci i taktyki nawet z takimi pilkarzami, tylko ,że jest wiecej świętych krów z nawykami swirowan itd.
Dzialacze nasi wymyslają historyjki zawsze po zadarzeniu i nie mozna sie dogadac.
Rzadko ktory wysili sie na wnioski jakie nasuwaja sie co do przyszłości tj. cos zanim..

Data: 2010-07-04 18:17:18
Autor: pat pataszon
Hiszpania - Portugalia
W PZPN juz kazdy jest ustawiony to poco im jakies inne

Data: 2010-07-05 10:35:45
Autor: G B
Hiszpania - Portugalia
ychy
Ale swoja droga Niemcy maja nie Niemcow , bo zawsze mozna takiego opierdzielic , zagonic do roboty , a jak sie nie podoba to nie ma przywiazania na sile.
U nas dzialacze zakochuja sie w swoich gwiazdeczkach
i reprezentacja uzalezniona jest od zasobow tych samych klubow

Grzegorz Brzeczyszczykijewicz <league soccer>

Data: 2010-07-06 22:10:52
Autor: tezter
Hiszpania - Portugalia
To u Smudy jest inaczej niz u nas , bo u niego jak kogos nie lubi i mu nie pasuje do zespolu to chodzby dobrze gral , nie zagra nawet raz.
Troche niemiecka szkola i Franz moglby dojsc do malego finalu ,
ale na euro nie bedzie. Caly plan w cholere i mozemy nie wyjdziemy z grupy , bo co tu patrzec ,ze jakis sedzia cos palnie na korzysc wbrew.
dlatego selekcjoner liczy na tych asystentow w sztabie trenerskim.

Data: 2010-07-10 10:23:29
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
Niemcy zamiast zagrac lepiej niz Portugalia , które grala ostroznie, ale bez koncepcji, zagrali gorzej , to bylo nie jak bezradna Argentyna ktorej kryto Messiego (caly plan opieral sie na nim bez alternatywy), ale jak nastraszona Portugalia

Data: 2010-07-10 10:24:44
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
Niemcy zamiast zagrac lepiej niz Portugalia , które grala ostroznie, moze miala koncepcje zeby zaatakowac byle nie za wczesnie, zagrali gorzej , to bylo nie jak bezradna Argentyna ktorej kryto Messiego (caly plan opieral sie na nim bez alternatywy), ale jak nastraszona Portugalia

Data: 2010-07-10 10:39:10
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
niemiecki trener jak uklada taktyke dla Niemców to moze po swojemu,
troche tego, troche tamtego...
dla Polaków chyba da sie tylko polską albo tylko po niemiecku.
juz nie wspomne ,ze obledu mozna dostac co komu podpasuje

Data: 2010-07-10 10:33:02
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
Niemcy pomysleli jak Polacy, bo w koncu maja w kadrze bylych naszych;
jak cos wychodzi w nieco ponad 10 procentach
i malo komu to w koncu wyjdzie Niemcom...
Moze jakby to byli Polacy wszyscy to moze to udaloby sie

Data: 2010-07-10 10:28:45
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia

[...]

moze nie zapomnieli o grze do przodu, bo raz mogloby sie udac, ale nie tym razem

Data: 2010-07-04 20:11:36
Autor: A.
Hiszpania - Portugalia

Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0qf7t$e59$1news.onet.pl...
Ciekawe czy znajdzie sie chetny do kupienia np. takiego Klose lub Podolskiego czy innego z Niemcow. Watpie.

Gdzies mi sie obilo o uszy, ze po Oezila juz jest kolejka, z Barcelona na czele. A poza tym czy np. gracze takiego Bayernu Monachium, aktualnie czolowego klubu swiata i finalisty Ligi Mistrzow, musza naprawde dokads odchodzic?

Pozdrawiam.

A.

Data: 2010-07-04 20:02:20
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 04/07/2010 7:11 PM, A. wrote:

[...]

Oczywiscie ze nie, jednak wiekszosc bardzo dobrych zawodnikow zmienia kluby, odchodza zawodnicy z Realu, Liverpoolu, Interu...
Coz, poki co, sa efektywni. Jesli sie zatrzymaja na polfinale to znaczy ze nic sie nie poprawili od ostatnich mistrzostw a jak na Niemcow i ich ambicje to malo.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-04 21:22:38
Autor: A.
Hiszpania - Portugalia

Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0qls4$2om$1news.onet.pl...

[...]

Jasne, dlatego nie ma co przesadzac jeszcze, dopoki trwaja mistrzostwa. Ballack odszedl swego czasu do Chelsea (a na eliminacje Euro 2012 juz wroci do reprezentacji), Oezil pewnie tez wyjedzie z Niemiec, gwiazdy Bayernu swieca jasno (nawet jesli wchodza z lawy tylko), a inne kluby Bundesligi sa na tyle solidne i oferuja tak dobre warunki, ze oplaca sie tam grac...

Coz, poki co, sa efektywni. Jesli sie zatrzymaja na polfinale to znaczy ze nic sie nie poprawili od ostatnich mistrzostw

Moim zdaniem juz bardzo sie poprawili, laczac to "hiszpanskie" piekno gry ze swoja slynna perfekcja i skutecznoscia. Ale polfinal z aktualnym Mistrzem Europy spacerkiem na pewno nie bedzie (wbrew temu co twierdzi wiekszosc komentatorow). Jak pisalem w innym watku, jest sposob by powstrzymac ofensywe Hiszpanow, ale ci na pewno nie odpuszcza, zwlaszcza pod naporem rozdraznionych surowoscia ich gry iberyjskich mediow i kibicow.

a jak na Niemcow i ich ambicje to malo.

No pewnie, nic dziwnego, bo to wielki futbolowy narod z piekna tradycja i trzy tytuly MS oraz wor medali pozostalych kolorow zobowiazuja:)

Pozdrawiam.

A.

Data: 2010-07-04 20:55:31
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 04/07/2010 8:22 PM, A. wrote:

[...]

Z tego co widzialem to raczej Holandia a nie Hiszpania moze powstrzymac Niemcow, czyli final. Ale pilka jest okragla... ;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-04 22:42:45
Autor: A.
Hiszpania - Portugalia

Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0qovr$dn8$1news.onet.pl...

[...]

Ano jest;)
A ja bym wolal Niemcy-Urugwaj. Piekny final, z wielka historia 80 lat mundiali w tle, poprzez laczenie dwoch poteznych futbolowo kontynentow wzbudzajacy emocje na swiatowa skale i chyba ciekawszy takze z czysto kibicowskiego punktu widzenia -- zwlaszcza jesli bedzie tak dobry jak wczorajsze, europejsko-latynoskie mecze.

Pozdrawiam.

A.

Data: 2010-07-04 21:45:48
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 04/07/2010 9:42 PM, A. wrote:

[...]

A ja mam nadzieje ze bedzie wprost przeciwnie.
Ilu kibicow tyle zdan. ;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-04 22:56:16
Autor: A.
Hiszpania - Portugalia

Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0qru3$lmj$1news.onet.pl...

[...]

Dokladnie, i to jest piekne:)
Ja kibicuje Niemcom (i Urugwajowi), Ty druzynom na H, a jednak mozemy spokojnie pogadac, nawet w napietej atmosferze przed polfinalami -- bez wyzwisk i wtretow historyczno-szowinistycznych.:)
I niech wygra najlepszy. No i szkoda, ze Polski nie ma w tej czworce (jak bywalo w 1974 i 1982). Moze kiedys, moze chociaz na Euro u nas i na Ukrainie...

Pozdrawiam.

A.

Data: 2010-07-10 10:47:53
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
szkoda, ze Polski nie ma (...) moze chociaz na Euro u nas i na Ukrainie...

Jakby tak jeszcze Niemcy mieli z ośmiu w składzie , to Smuda właściwie nie musiałby trenować , tylko asystentów proprosiłby ,zeby pokazali sie na paru meczach w lidze naszej ,ze jeżdzą..

no , ale może Lato pozwoli ,zeby Litwini nas zastąpili to nie będziemy sie tak obawiać o Niemców, zeb --

Data: 2010-07-10 10:48:32
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
[...]

no juz nie pisze zeby im jakieś ulgi robić, bo chyba do tego to nie zmierza

Data: 2010-07-10 10:52:20
Autor: vversa
Hiszpania - Portugalia
ALE TY GUPI JESTES

Data: 2010-07-10 11:05:50
Autor: zurnalista
Hiszpania - Portugalia
 vversa <vversa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
ALE TY GUPI JESTES

głupi to mało powiedziane i nie żeby było mi za mało mądrości ,
żeby to wyrazić opisowo

Data: 2010-07-10 11:11:16
Autor: vversa
Hiszpania - Portugalia
az tak walnieta nie bede ,zeby po wszystkich postach odpowiadac

Data: 2010-07-10 10:16:19
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
i znowu jestem zmuszony wtrącić ,bo okazało się ,że Hiszpanie ograli Niemców dwa razy pod rząd --

Data: 2010-07-10 10:12:11
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia

No pewnie, nic dziwnego, bo to wielki futbolowy narod z piekna tradycja i trzy tytuly MS oraz wor medali pozostalych kolorow zobowiazuja:)

ta i tylko Polsce za medale mundialu i tytuly mistrzow olimpijskich nie nalezy sie nawet miejsce na tym turnieju

Data: 2010-07-10 10:09:10
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
jak na takie sedziowanie to za wiele, ale trzecie miejsce niech se maja

Data: 2010-07-03 07:39:17
Autor: ALEX
Hiszpania - Portugalia
W dniu 03-07-10 0:14, 2late pisze:

Jutro Niemcy przegraja z Argentyna i zacznie sie pisanie.

Z czego wnosisz? Ja obstawiam Niemcy.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-03 08:23:06
Autor: 2late
Hiszpania - Portugalia
On 03/07/2010 6:39 AM, ALEX wrote:

Jutro Niemcy przegraja z Argentyna i zacznie sie pisanie.

Z czego wnosisz? Ja obstawiam Niemcy.

Intuicja i prywatne sympatie. :-)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-03 09:44:00
Autor: ALEX
Hiszpania - Portugalia
W dniu 03-07-10 9:23, 2late pisze:

Jutro Niemcy przegraja z Argentyna i zacznie sie pisanie.

Z czego wnosisz? Ja obstawiam Niemcy.

Intuicja i prywatne sympatie. :-)

Prywatnie to ja kibicowałem Ghanie. Ale to nie oznacza że Ghana mogłaby zdobyć Mistrza.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-10 10:19:34
Autor: kibitzer
Hiszpania - Portugalia
Niemcom wstyd ,ze odpadli po jeden zero , a mimo to nie atakowali zbytnio zeby przechylic szale

--

Hiszpania - Portugalia