Hiszpania - gdzie na nurkowanie

Data: 2010-09-23 03:35:49
Autor: Jacek
Hiszpania - gdzie na nurkowanie
Cześć,

Za dwa tygodnie lecę do Hiszpani i chciałbym zapytać gdzie warto
polecieć do Hiszpani pod kątem nurkowania?

Pozdrawiam, Jacek

Data: 2010-09-23 17:47:51
Autor: Zakrzówek Kraken
Hiszpania - gdzie na nurkowanie
L'Estartit 80 km za granicą Hiszpańską przed Barceloną
najlepsze miesce
MSC

Data: 2010-09-23 22:22:08
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-23 12:35, Jacek wrote:
Cześć,

Za dwa tygodnie lecę do Hiszpani i chciałbym zapytać gdzie warto
polecieć do Hiszpani pod kątem nurkowania?

Pozdrawiam, Jacek

Witam, mamy ciągle grupy hiszpańskie w centrum.
Dowiem się.
Ale już kiedyś pytałem wcześniej - nie rozpływali się w zachwytach.

U nas ciepełko słoneczko chociaż wczoraj pokropił deszczyk co jest tu czymś specjalnym.
Temperatura morza 30-31 C co nie jest zbyt ciekawym zjawiskiem niestety.

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-09-24 15:04:43
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Hiszpania - gdzie na nurkowanie
Cześć,

Za dwa tygodnie lecę do Hiszpani i chciałbym zapytać gdzie warto
polecieć do Hiszpani pod kątem nurkowania?

Pozdrawiam, Jacek

Oczywiście zgadzam się z Maćkiem ale to dlatego że faktycznie blisko i blisko pod warunkiem że się wynajmie w Barcelonie samochód co znacznie poprawi komunikacje międzymiastową.

Osobiście zaiwestowałem swego czasu w objazd Hiszpanii i Portugali ze sprzętem w bagażniku ( samochodem jadąc z Polski) i sprawdziłem pare miejsc.
Polecam szczególnie dwa. La Coruna w prawym górnym rogu półwyspu Iberyjskiego , niestety jest to strasznie daleko ale warto , w okolicach przyprzeżnych kilka stanowisk archeologicznych dostępnych dla nurków, można również obejrzeć muzeum w starym forcie jak prowadzono prace archeologiczne i to co wyciągnięto.
Drugie miejsce znów daleko i w innym skrajnym kierunku to Giblartar i mnóstwo wraków wokół niego. W La Corunie też są wraki !!!  Zapomniałem dodać że to już Ocean Atlantycki
Inne miejsca na Sródziemnym niestety kiepskie poza wspomnianym przez Maćka rezerwacie Le Stertid, fajne miasteczko , bardzo klimatyczne i nurkowania też fajne.

Tak to z moich obserwacji jezeli chodzi o Hiszpanie

Pozdrawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

Data: 2010-09-24 20:02:13
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-09-23 12:35, Jacek wrote:
Cześć,

Za dwa tygodnie lecę do Hiszpani i chciałbym zapytać gdzie warto
polecieć do Hiszpani pod kątem nurkowania?

Pozdrawiam, Jacek

Nasza Instructor Trainer Recreational/XTR Technical Diving SSI poleciła mn. Tabarkę jesli chodzi o ryby.
Inne miejsca poleca na nurkowanie jaskiniowe itd.

ps. dziś fantastyczna płaszczka Leopard Ray przez chyba 15 min.. :-)
Wczoraj gigantyczny zółw tyle samo czasu.

Pozdrawia

Data: 2010-09-27 23:14:03
Autor: papcio56
On 2010-09-23 12:35, Jacek wrote:
> [...]
>
> Pozdrawiam, Jacek

Nasza Instructor Trainer Recreational/XTR Technical Diving SSI poleciła mn. Tabarkę jesli chodzi o ryby.
   Jasiu k-wa gdzie jest Tabarka ????????????
  ..

--

Hiszpania - gdzie na nurkowanie