Hiszpania z Motormanią

Data: 2012-01-04 05:42:46
Autor: Thompson FZ1
Hiszpania z Motormanią
Motormania zbiera ekipę na następny wyjazd do Espany.Marzec .
(facebook).Wyjazdy z nimi są ciekawe :).Byłem w listopadzie -polecam.
Thompson FZ1

Data: 2012-01-04 15:06:12
Autor: sowa
Hiszpania z Motormanią
W dniu 2012-01-04 14:42, Thompson FZ1 pisze:
Motormania zbiera ekipę na następny wyjazd do Espany.Marzec .
(facebook).Wyjazdy z nimi są ciekawe :).Byłem w listopadzie -polecam.

nooo,
mail: poprosze o info,
odp.: nie ma jeszcze konkretow, wkrotce przyslemy

mail: czy juz cos wiadomo?
odp. tak, juz nie ma miejsc, przykro nam...moze nastepny wyjazd? jeszcze dzis podsylamy info

i tak czas nam minal/mija ;)

:)

--
sowa czyHa