Hiszpanie mowię "NIE" aborcji

Data: 2010-01-23 11:26:23
Autor: Antenka
Hiszpanie mowię "NIE" aborcji
Uniwersytet Nawarry odmawia naucznia technik aborcyjnych
"Odmawiamy zażegnywania tragedii niechcianej ciąży jeszcze większą
tragedią aborcji. Odmawiamy wprowadzania technik aborcyjnych do
programu studiów" - głosi tekst opublikowany przez władze hiszpańskiej
uczelni w odpowiedzi na rządowy nakaz nauczania technik aborcyjnych na
wydziałach medycyny.

Władze Uniwersytetu Nawarry stwierdzają, że pragną "formować
profesjonalistów w dziedzinie leczenia, badań naukowych oraz niesienia
pomocy pacjentom". Rozumieją cierpienie kobiet będących w sytuacji
nieplanowanej lub kryzysowej ciąży, ale "dziecko również się liczy".

[Za: Universidad de Navarra, ACI Pensa via opus.dei.pl - 19.12.2009
r.]

Co to za rząd, który usiłuje nakazać jak się pozbywać własnych
obywateli! Czyi jest ten rząd, Hiszpanów, czy może raczej samego
belzebuba?!

Antenka

Data: 2010-01-23 22:48:40
Autor: Polok_prawdziwy
Hiszpanie mowię "NIE" aborcji
Antenka wrote:

Jak takom zwolennickom pendrokuw jeześ, to cemu niechces siem zemnom na
zupkem wybrać...!?

Wypstrykom ci conojmniej bliźnioki...

Data: 2010-01-23 23:16:10
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 20:26, Antenka pisze:
[...]

Antenko, to jest jakieś błędne rozumowanie.. - Nikt nigdy nigdzie nie może nakazywać aborcji, byłoby to sprzeczna z normalnym człowieczeństwem.
  Ale są styuacje w życiu ludzi (kobiet) że one są zmuszane do usunięcia niechcianych ciąż.  Nikt nie robi czegoś takiego dla przyjemnosci. Więc dajmy im możliwość wyboru, nie róbmy z tych ciężko doświadczonych życiem kobiet przestępczyniami.

Data: 2010-01-24 11:30:29
Autor: Chiron
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjfsfe$2qi$1news.onet.pl...
[...]

No idiota i morderca w jednym. A- zapomniał bym- po prostu komuch. Ktoś tu miał sygnaturkę, że do komunistów strzela się w obronie własnej- a nie dyskutuje z nimi. I w takich sytuacjach rozglądam się wokół, czy może znajomy gliniarz po ostatniej popijawie nie zostawił u mnie służbowej broni...Niestety...

--

Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Żądam globalnego ocieplenia! Dość wysokich rachunków za ogrzewanie! Nie chcę, aby ludzie zamarzali! Żądam zwiększenia emisji gazów cieplarnianych!

Data: 2010-01-24 12:43:18
Autor: Jadrys
Hiszpanie mowię "NIE" aborcji
W dniu 2010-01-24 11:30, Chiron pisze

[...]

Lepiej byś milczał faszysto, któremu się marzy narzucanie swojej woli innym. Nikt  nie nakazuje twojej kobiecie przeprowadzania aborcji, ale daje jej możliwość wyboru... Rozumiesz to homofobie? Rozumiesz ty w ogóle słowo _wolność wyboru_?

Data: 2010-01-24 03:23:36
Autor: J-23
===========================================>
[...]

Nieukow chca produkowac.
Co to za ginekolog, ktory nie bedzie umial zrobic skrobanki?

J-23 itede...

Data: 2010-01-24 13:59:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"J-23" <khanula@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- --
Ginekolog, ktory nie bedzie umial ,zrobic skrobanki' bedzie
pierwszorzednym LEKARZEM.

AR

Data: 2010-01-24 06:39:22
Autor: J-23
Hiszpanie mowię "NIE" aborcji
On 24 Sty, 13:59, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:d259f4c6-8610-43c2-aa46-e0fcb21f9f8121g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede...

-- --
Ginekolog, ktory nie bedzie umial ,zrobic skrobanki' bedzie

Jasne!
Wystarczy ze sie nauczy "klepania zdrowasiek".
Zas w razie potrzeby ratowania zycia kobiety, bedzie liczyl na cud.

J-23 itede...

Data: 2010-01-24 05:00:17
Autor: Grzegorz Z.
Płód nie jest jeszcze obywatelem, kretynie!
Jaką datę masz wpisaną w dowodzie osobistym?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

Data: 2010-01-24 11:13:37
Autor: | heÂŽsk |
Płód nie jest jeszcze obywatelem, kretynie!
On Sun, 24 Jan 2010 05:00:17 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Jaką datę masz wpisaną w dowodzie osobistym?

 a jaka ty ?

"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

a niedziela to dzien swiety ;o)) jak mozesz komuchu w tym dniu swietowac ?
--

 HeSk

Data: 2010-01-24 11:32:30
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:caaetkyvgdm7.15zqbrorcgpgv$.dlg40tude.net...
Jaką datę masz wpisaną w dowodzie osobistym?

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

Powtarzasz się. Jeśli by Ci ktoś skopał metrykę i omyłkowo napisał datę jutrzejszą zamiast daty urodzin- to niby dziś można by Cię zabić?

Data: 2010-01-24 15:58:22
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ale przy omyłkowym wpisaniu daty w dowodzie lub w innym dokumencie nadal
będzie to omyłkowa data ... czego?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

Data: 2010-01-24 13:02:25
Autor: Andrzej Adam Filip
Hiszpanie mowię "NIE" aborcji, a Hiszpanki mówią aborcji
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
[...]

Albo bądź precyzyjna albo się sama doprosisz "demagogi zwrotnej".

Kto demagogią wojuje niech od demagogii zginie.

Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu.
  -- Pascal, Blaise (1623-1662)

Data: 2010-01-24 16:09:57
Autor: the_foe
[...]

nie chce straszyc ale aborcja ma przyszlosc, ziemia nie utzryma wiecej niz 12 mld ludzi. Albo wiec nadwyzki same beda wymierac albo w koncu cos z tym zrobimy. Najbardziej prawdopodobne beda "kwoty" jak przy Kioto.

--
the_foe

Hiszpanie mowię "NIE" aborcji