Hiszpańskie wakacje

Data: 2020-08-28 08:30:52
Autor: Runt
Hiszpańskie wakacje
https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/wakacje-lukasza-szumowskiego-fuerteventura-hiszpania-atrakcje-plaze/zzgzk6b,07640b54

"Były minister zdrowia Łukasz Szumowski postanowił spędzić wakacje na Fuerteventurze, jednej z najpiękniejszych wysp archipelagu Wysp Kanaryjskich. "

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/firmy-sprzedaja-ministerstwu-zdrowia-testy-na-koronawirusa-po-zawyzonych-cenach/2c2hy77,79cfc278

"Po likwidacji procedury przetargowej w Ministerstwie Zdrowia, firmy sprzedają rządowi testy na koronawirusa po znacznie wyższych cenach."

"Na kolejnych zakupach ministerstwa podatnik traci od kilku do kilkudziesięciu milionów złotych. Tymczasem rząd coraz szerzej otwiera drzwi do kolejnych nadużyć."

Mozna zdymisjonować się i pojechac sobie na wakacje?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-28 07:00:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hiszpańskie wakacje
W dniu piątek, 28 sierpnia 2020 08:30:35 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
[...]

Hiszpańskie... i wakacje?
To brzmi jak tytuł kiepskiego opowiadania erotycznego.

Data: 2020-08-28 16:31:42
Autor: Runt
Hiszpańskie wakacje
W dniu 2020-08-28 o 16:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

w tle z hiszpańską muchą w maseczce ;-))))

--

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-08-28 17:15:30
Autor: u2
Hiszpańskie wakacje
W dniu 28.08.2020 o 16:31, Runt pisze:
[...]

tak spędzasz wakacje szpuncik z klewciem ?:))))))))))

Data: 2020-08-29 08:42:43
Autor: Runt
Hiszpańskie wakacje
W dniu 2020-08-28 o 17:15, u2 pisze:
[...]

"Powiązani:

Łukasz Szumowski, jego brat, żona, instruktor narciarstwa, handlarz bronią, biznesmeni związani z PiS

Opis:

Jak wynika z informacji mediów oraz kontroli poselskich afera ministra zdrowia Łukasza Szumowskiego składa się z kilku afer pachnących korupcją:

Bezużyteczne maseczki od instruktora narciarskiego
Instruktor narciarski ministra otrzymał kontrakty rządowe na kwotę ok. 5 milionów zł na sprzedaż masek filtrujących oraz chirurgicznych. Jak się okazało dostarczył towar nienadający się do użytku, z fałszywym certyfikatem. Sprawą tego wyłudzenia zajmuje się CBA.

100 mln zł za respiratory widma dla handlarza bronią
Resort Szumowskiego kupuje ponad 1200 respiratorów od firmy handlarza bronią, która nigdy wcześniej nie działała na rynku medycznym. W czerwcu do Polski trafiło jedynie 50 urządzeń, chociaż zgodnie z umową dostawy powinny być realizowane od kwietnia. Ponadto okazało się, że za respiratory widmo ministerstwo zapłaciło 100 mln zł.

Kupno testów po zawyżonych cenach od firmy związanej z PiS
Ministerstwo zapłaciło blisko 47 mln zł za 365 tys. testów na obecność koronawirusa od poznańskiej firmy związanej z PiS. Jeden test kosztował aż 128 zł. Z doniesień medialnych wynika, że testy pochodziły z Turcji, gdzie poznańska firma kupowała je za ok. 34 zł za sztukę.

Przepłacone przyłbice od żony instruktora narciarstwa
Żona instruktora narciarstwa zarobiła kilkadziesiąt tysięcy złotych na sprzedaży przyłbic do bazy rezerw ministerstwa. Chodzi o sprzęt, który ministerstwo mogło kupować prosto z magazynów, a nie korzystać z pośredników.

Dotacja dla brata
Z doniesień medialnych wynika również, że Łukasz Szumowski, będąc w ewidentnym konflikcie interesów, przyjął stanowisko wiceministra w MNiSW mimo rodzinnych powiązań z firmami, które otrzymały i wciąż starały się o dotacje z podległego MNiSW Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Chodzi nawet o 200 milionów zł. W czerwcu 2017 roku, a więc tuż po tym jak został wiceministrem nauki, Łukasz Szumowski przepisał swoje udziały w spółkach medycznych na żonę, Annę, z którą ma rozdzielność majątkową. Dzięki temu nie musiał zawierać tych informacji w dostępnych publicznie oświadczeniach majątkowych. "

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-08-29 19:44:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hiszpańskie wakacje
W dniu piątek, 28 sierpnia 2020 17:15:52 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> tak spędzasz wakacje szpuncik z klewciem ?:))))))))))

Ja tam bym wolał w Bułgarii eksplorować tamtejsze kuciapki (??? ??? ?? ? ????????? ??? ???? ? ?????).

Hiszpańskie wakacje