Hit na Allegro

Data: 2009-03-19 21:35:15
Autor: JA
Hit na Allegro
On 2009-03-19 19:05:24 +0100, "adam" <jestem_dziwakiem_co_boi_sie@otrzymywac.maile.com> said:

http://www.allegro.pl/item588114214.html
Nie moje ale popatrzeć warto : ))))

adam

Nie chcę być malkontentem, ale tu to mocno przesadził.
[...]
Dużo egzemplarzy wyjątkowo unikatowych.Prawie cały ZSRR , Polska i NRD.
[...]
W samym ZSRR sprzętu który wszedł do produkcji było dobrze ponad całkowitą ilość wystawionych gratów.
Poza tym, średnia cena 70 zł, za "kolekcjonerskie" egzemplarze wydaje się śmieszna.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-03-19 23:47:25
Autor: adam
Hit na Allegro
Użytkownik "JA" napisał
[...]

Nie znam się na kolekcjonerstwie czegokolwiek ale może niskie numery seryjne czy nazwisko Drabig mówi coś komuś ; ) Chociaż nie wydaje mi się aby to był Max Pinkus fotografii ; )))
No i nie traktowałbym deklaracji z Allegro zbyt poważnie - wielu sprzedających traktuje serwis jak swego rodzaju słup ogłoszeniowy.

adam

Hit na Allegro