Hitler.

Data: 2015-02-04 18:31:46
Autor: Micha³ Szatañski
Hitler.
 Hitler wygl±da na chrze¶cijanina, który walczy³ za Jezusa. Tyle, ¿e jest to rozwi±zanie przeciw jego nauce.

Data: 2015-02-05 08:59:40
Autor: Budzik
Hitler.
U¿ytkownik Micha³ Szatañski micszat@gmail.com ...

 Hitler wygl±da na chrze¶cijanina, który walczy³ za Jezusa. Tyle, ¿e
 jest to rozwi±zanie przeciw jego nauce.
Micha³, tabletka!

Data: 2015-02-05 01:35:51
Autor: Micha³ Szatañski
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 09:59:40 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
U¿ytkownik Micha³ Szatañski micszat@gmail.com ...

>  Hitler wygl±da na chrze¶cijanina, który walczy³ za Jezusa. Tyle, ¿e
>  jest to rozwi±zanie przeciw jego nauce. > Micha³, tabletka!

 Jaka tabletka?

Data: 2015-02-05 10:20:47
Autor: Budzik
Hitler.
U¿ytkownik Micha³ Szatañski micszat@gmail.com ...

>  Hitler wygl±da na chrze¶cijanina, który walczy³ za Jezusa. Tyle, ¿e
>  jest to rozwi±zanie przeciw jego nauce. > Micha³, tabletka!

 Jaka tabletka?

Niestety nie wiem co lekarz ci zapisa³, ale musisz ³ykaæ regularnie zgodnie z zaleceniami!

Data: 2015-02-05 02:42:30
Autor: Micha³ Szatañski
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 11:20:48 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
U¿ytkownik Micha³ Szatañski micszat@gmail.com ...

> Niestety nie wiem co lekarz ci zapisa³, ale musisz ³ykaæ regularnie zgodnie z zaleceniami!

 Jak niestety nie wiesz, to jak siê mo¿esz wypowiadaæ na ten temat?

Data: 2015-02-05 16:59:41
Autor: Budzik
Hitler.
> [...]

zgodnie z zaleceniami!

 Jak niestety nie wiesz, to jak siê mo¿esz wypowiadaæ na ten temat?

Bo co¶ zapisaæ ci musia³...

Data: 2015-02-05 10:09:27
Autor: A. Filip
Hitler.
Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:
 Hitler wyglÄ…da na chrzeÅ›cijanina, który walczyÅ‚ za Jezusa. Tyle, że jest to
 rozwiÄ…zanie przeciw jego nauce.

Czy Netanjahu wygląda _tobie_ na Żyda który w Gazie "walczył" za Jahwe?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Gdyby wszyscy byli bogaci, nikt nie chciaÅ‚by wiosÅ‚ować.  (PrzysÅ‚owie norweskie)

Data: 2015-02-05 01:32:02
Autor: Micha³ Szatañski
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 10:09:32 UTC+1 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
Micha³ Szatañski <micszat@gmail.com> pisze:
>  Hitler wygl±da na chrze¶cijanina, który walczy³ za Jezusa. Tyle, ¿e jest to
>  rozwi±zanie przeciw jego nauce.

Czy Netanjahu wygl±da _tobie_ na ¯yda który w Gazie "walczy³" za Jahwe?

  Izrael to imiê, które znaczy:"ten, który walczy z Bogiem". Dlaczego mia³ walczyæ za Boga w Gazie? Tam chyba idzie o ziemiê.

-- A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa³a Kukliñkisch 21 wieku.
Gdyby wszyscy byli bogaci, nikt nie chcia³by wios³owaæ.  (Przys³owie norweskie)

Data: 2015-02-05 10:27:19
Autor: Lord Donald
Hitler.
Hitler to była marionetka na wzór naszego Bolka wsadzona przez Watykan do kontrolowania motłochu w Europie w porozumieniu kartelu IG-Farben i Rokefelerów z USA, w ten sposób chcieli zbudować nowy świat pod kontrolą Watykanu i tych karterów.

http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/hitler-nazizm-faszyzm-inkwizycja-katolicyzm

Data: 2015-02-05 01:34:24
Autor: Micha³ Szatañski
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 10:27:26 UTC+1 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
Hitler to by³a marionetka na wzór naszego Bolka wsadzona przez Watykan do kontrolowania mot³ochu w Europie w porozumieniu kartelu IG-Farben i Rokefelerów z USA, w ten sposób chcieli zbudowaæ nowy ¶wiat pod kontrol± Watykanu i tych karterów.

http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/hitler-nazizm-faszyzm-inkwizycja-katolicyzm

 Nielogiczne jest to co napisa³e¶, bo Watykan ma:"pa¶æ owieczki Izraela", a nie je wy¿ynaæ.

Data: 2015-02-05 10:38:05
Autor: Lord Donald
Hitler.
Watykan jest tam gdzie mu się opłaca zawsze stoi po stronie dużej kasy, po prostu kleszki się obrzezali bo tam dzisiaj widzą przyszłość dla swoich interesów.

Data: 2015-02-05 02:45:03
Autor: Micha³ Szatañski
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 10:38:07 UTC+1 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
Watykan jest tam gdzie mu siê op³aca zawsze stoi po stronie du¿ej kasy, po prostu kleszki siê obrzezali bo tam dzisiaj widz± przysz³o¶æ dla swoich interesów.

 Napisz takie co¶ do "Wyborczej", podjaraj± siê. Ja wolê konkrety. O czym Ty w ogóle mówisz, mo¿e jaki¶ ewangeliczny przyk³ad podaj, jak to ksiê¿a na kasê maj± lecieæ?

Data: 2015-02-05 13:10:58
Autor: Lord Donald
Hitler.
Ewangelicznych nie podam bo katolicy nie mają nic wspólnego z chrześcijaństwem, wraz z prawosławnym sekta katolicka została powołana w 325r. przez cesarza Konstantyna Wielkiego, który szukał nowych metod kontroli społeczeństwa, chodziło o kasę i władzę, w wyniku tego zgromadzenia podjęto decyzję o likwidacji wszystkich ewangelii i przyjęcie najbardziej fanatycznych przyjaznych nowemu systemowi ewangelii spisanych przez ludzi którzy znali Jezusa jedynie z opowieści, w tym jako pierwszą najstarszą przyjęto ewangelię Mateusza siostrzeńca Barnaby, który nie bardzo znał Barnabę ale miał kontakt z Pawłem, fanatycznym nawróconym mordercą chrześcijan, który swoje opinie raczej opierał na fanatycznych poglądach a nie naukach Jezusa, reszta ewangelii to już tylko przepisane ewangelie synaptyczne od ewangelii Mateusza z reszta całość podkolorowana i dopasowana przez sobór Nicejski. Sobór nicejski nie tylko nie wiele miał wspólnego z chrześcijaństwem, ale w wyniku jego działania i zawłaszczenia tej religii postanowiono wymordować wszystkich chrześcijan, a jakie kolwiek przyszłe ogniska prawdziwego chrześcijaństwa gaszono poprzez inkwizycję i wyprawy krzyżowe. Ostatnim zamachem na ludzkość tego watykańskiego syndykatu zbrodni był nazizm, czyli przekonanie bandy oszołomów że są rasą panów, nowym narodem wybranym. Watykan jako protoplasta krwawego kapitalizmu, po upadku ich pierwszego finansowego tworu zakonu templariuszy, utworzył w Europie zbierając poprzedni kartel znany z wypraw krzyżowych, utworzył na starym terenie nowy kartel IG-Farben, a do kontroli Ameryki wysłał z Niemiec i odpowiednio wyposażył Rokefelerów, którzy jak się okazało brali czynnie udział w holokauście prowadzonym przez IG-Farben niby jedynie wspierając ten syndykat. Wystarczyło wsadzić w kamasze oszołomów, wpoić im faszystowski fanatyzm i następnie prowadzić na salony największego z nich oszołoma którym był Hitler, utworzyć tak zwany i uwielbiany do dzisiaj Nazizm. Później nastąpiła próba dokonania przejęcia władzy nad światem zwana II wojną światową, która im się nie udała, nie przewidzieli nowo powstałeś siły którą była armia czerwona, w sumie na początku Ruscy wydawali się im zbyt prymitywni aby mogli im zaszkodzić, stąd ta nienawiść Watykanu do komunizmu. Wyniku klęski jaką poniósł Watykan z konfrontacji z armią czerwoną postanowiono ideologię chwilowo ukryć, zapewne zmiana polityki Rokefelerów pod koniec wojny była próbą ratowania tego kartelu i próbą ratowania twarzy tego układu, postanowiono skoncentrować zaszczepione ideologie nazistowskie w USA każde powojenne próby reanimowania tej ideologi nie przynosiły skutku, a więc czekano aż ludzie pamiętający te zbrodnicze ideologie znikną. Watykan idąc za kasą za pomocą USA utworzył Israel licząc na nowy podbój świata, ale teraz Watykan traci całkowicie poparcie społeczne, nawet u nas w kraju gdzie miał największą władzę na świecie został zepchnięty do grupy oszołomów, tak zwanych moherowych beretów, poczuł się całkowicie zagrożony, stąd dzisiejsze próby reanimowania nazizmu posługując się banderowcami i oszołomami takimi jak Schetyna, De-Bul, itp...

Data: 2015-02-05 10:59:27
Autor: boukun
Hitler.
"Micha³ Szatañski" <micszat@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5b2e7e93-4e5a-4f93-b408-13569dc68a9bgooglegroups.com...
[...]

Watykan to ¿ydowska religia, która s³u¿y tylko ¯ydom, wiêc oni faktycznie na niej najlepiej siê pas±..., karmi±c siê wyros³ymi na tej religii koloniami gojów...

boukun

Data: 2015-02-05 02:45:38
Autor: Micha³ Szatañski
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 10:59:26 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:

 Watykan to pañstwo.

Data: 2015-02-05 13:06:05
Autor: boukun
Hitler.
"Micha³ Szatañski" <micszat@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:30057eaa-e346-4fa9-9f68-10bd25f3cbcfgooglegroups.com...
> [...]

niej najlepiej siê pas±..., karmi±c siê wyros³ymi na tej religii koloniami

Pañstwo sekta...

boukun

Data: 2015-02-05 19:48:28
Autor: andal
Hitler.
On Thu, 05 Feb 2015 13:06:05 +0100, boukun wrote:

"Michał Szatański" <micszat@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 10:59:26 UTC+1 użytkownik boukun
napisał:
"Michał Szatański" <micszat@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Nielogiczne jest to co napisałeś, bo Watykan ma:"paść owieczki
> Izraela", a nie je wyżynać.

Watykan to żydowska religia, która służy tylko Żydom, więc oni
faktycznie na niej najlepiej się pasą..., karmiąc się wyrosłymi na tej
religii koloniami gojów...

boukun

Watykan to państwo.

Państwo sekta...

boukun

a prl to te byla sekta ? czy podsekta zsrr ?

Data: 2015-02-05 20:54:13
Autor: boukun
Hitler.

napisał:
> [...]

Państwo sekta...

boukun

a prl to te byla sekta ? czy podsekta zsrr ?

Co takiego głąbie kapuyściany się w Polsce zmieniło? Jesteś w stanie to ogarnąć?

boukun

Data: 2015-02-05 20:13:18
Autor: andal
Hitler.

napisał:
> [...]

a prl to te byla sekta ? czy podsekta zsrr ?

Co takiego głąbie kapuyściany się w Polsce zmieniło? Jesteś w stanie to

ni hu hu, jak bylo tak je

ino pokrasc se nie mozesz, ktos napisal na ciebie skarge ?

Data: 2015-02-05 22:30:11
Autor: boukun
Hitler.

napisał:
> [...]

boukun

ni hu hu, jak bylo tak je

ino pokrasc se nie mozesz, ktos napisal na ciebie skarge ?

Teraz kradną debilu całe zakłady pracy. To ci się żydziaku widać lepiej podoba, niż by naród sobie do mizernej pensji dorobił...

boukun

Data: 2015-02-05 15:14:18
Autor: Wiesiaczek
Hitler.
W dniu 05.02.2015 o 10:34, Michał Szatański pisze:
[...]

  Nielogiczne jest to co napisaÅ‚eÅ›, bo Watykan ma:"paść owieczki Izraela", a nie je wyżynać.

Na wyżynie? :)
A może wyżymać?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)