Hitler.

Data: 2015-02-05 08:59:40
Autor: Budzik
Hitler.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

 Hitler wygląda na chrześcijanina, który walczył za Jezusa. Tyle, że
 jest to rozwiązanie przeciw jego nauce.
Michał, tabletka!

Data: 2015-02-05 01:35:51
Autor: Michał Szatański
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 09:59:40 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

>  Hitler wygląda na chrześcijanina, który walczył za Jezusa. Tyle, że
>  jest to rozwiązanie przeciw jego nauce. > Michał, tabletka!

 Jaka tabletka?

Data: 2015-02-05 10:20:47
Autor: Budzik
Hitler.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

>  Hitler wygląda na chrześcijanina, który walczył za Jezusa. Tyle, że
>  jest to rozwiązanie przeciw jego nauce. > Michał, tabletka!

 Jaka tabletka?

Niestety nie wiem co lekarz ci zapisał, ale musisz łykać regularnie zgodnie z zaleceniami!

Data: 2015-02-05 02:42:30
Autor: Michał Szatański
Hitler.
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 11:20:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

> Niestety nie wiem co lekarz ci zapisał, ale musisz łykać regularnie zgodnie z zaleceniami!

 Jak niestety nie wiesz, to jak się możesz wypowiadać na ten temat?

Data: 2015-02-05 16:59:41
Autor: Budzik
Hitler.
> [...]

zgodnie z zaleceniami!

 Jak niestety nie wiesz, to jak się możesz wypowiadać na ten temat?

Bo coś zapisać ci musiał...

Hitler.