Hitler częściowo miał rację...

Data: 2009-10-13 08:02:16
Autor: Tzva Adonai
Hitler częściowo miał rację...
Polacy są _cwańsi_ od Niemców... Cwańsi nie znaczy mądrzejsi...

Data: 2009-10-13 15:14:25
Autor: Karol
Hitler częściowo miał rację...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Polacy s=B1 _cwa=F1si_ od Niemc=F3w... Cwa=F1si nie znaczy m=B1drzejsi...

juz pisalem, ze madrych skrocono o glowe. Hitler mowil o Polakach ktorzy
dotrwali do okupacji. Teraz sa cwansi, ale powoli madrzeja:) --

Data: 2009-10-13 08:16:45
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 17:14, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

juz pisalem, ze madrych skrocono o glowe. Hitler mowil o Polakach ktorzy
dotrwali do okupacji. Teraz sa cwansi, ale powoli madrzeja:)

Co to była za sztuka dla Polaka dotrwać do końca nazistowskiej
okupacji, skoro naziści nie mieli w planach eksterminacji Polaków?....
Karaluch potrafi nawet przetrwać zagładę nuklearną...

Data: 2009-10-13 15:26:25
Autor: Karol
On 13 Pa=BC, 17:14, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> juz pisalem, ze madrych skrocono o glowe. Hitler mowil o Polakach ktorzy
> dotrwali do okupacji. Teraz sa cwansi, ale powoli madrzeja:)

Co to by=B3a za sztuka dla Polaka dotrwa=E6 do ko=F1ca nazistowskiej
okupacji, skoro nazi=B6ci nie mieli w planach eksterminacji Polak=F3w?....
Karaluch potrafi nawet przetrwa=E6 zag=B3ad=EA nuklearn=B1...

podobno jestes obronca Zydow. Czy uwazasz wiec, ze Zydzi to takze karaluchy
ktore przetrwaly zaglade?

Data: 2009-10-13 17:43:01
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:ab82143e-d769-4d66-8d5e-08d2fa1ec8a4u16g2000pru.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
a niedawno pisales ze byly takie plany, kurde jak to ciocie nie mozna wierzyc
awe

Data: 2009-10-13 08:38:10
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 17:43, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

a niedawno pisales ze byly takie plany

Kiedy tak pisałem, debilu?.. Proszę o link do mojej wypowiedzi...

Data: 2009-10-13 15:59:10
Autor: Karol
On 13 Pa=BC, 17:43, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> a niedawno pisales ze byly takie plany

Kiedy tak pisa=B3em, debilu?.. Prosz=EA o link do mojej wypowiedzi...

pisales. Aby szukac w twoich linkach, trzeba by zatrudnic specjalna osobe do katalogowania twoich tekstow. Zapetliles sie, bo wmowiles sobie, ze Polacy
to bezmyslni durnie.

Data: 2009-10-16 19:03:53
Autor: awe

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb284e$20j$1inews.gazeta.pl...
> [...]

do katalogowania twoich tekstow. Zapetliles sie, bo wmowiles sobie, ze Polacy

-- -- -- -- -- -- -- -
bilyk juz sam nie wie co pisal. widac jeszcze sie nie zdecydowal pewnie, raz tak, raz nie - w zaleznosci czy deszcz czy tez snieg
awe

Data: 2009-10-13 18:02:51
Autor: iaforek
[...]

Nagle Hitler stał się dla Ciebie "autorytetem", na który się powołujesz. Ciekawe. W szczególności w kontekście tego wątku: "Re: Pan Hitler uważał nas za inteligentniejszych od Niemców!!!!!"

Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Feldmarszałek Paul von Hindenburg o Hitlerze:

"Hitler? Ta krzycząca małpa? (...) Hitler jest nadętym czeskim
kapralem."

Co to!? To już Hitler nie jest dla Ciebie "wzorem"? Hitler wypowiada się dobrze o Polakach to "krzycząca małpa". Hitler wypowiada się źle to jest wart zacytowania?

Jak Ciebie nazwać? Obłudnik? Hipokryta? Wykształciuch? Na pewno jesteś antypolską gnidą. Do tego z junacką czujnością otworzyłeś ten wątek...

--
iaforek

--

Hitler częściowo miał rację...