Hitler,kwestie religijne a aktualna walka z KK w UE.

Data: 2009-12-07 19:08:09
Autor: konserwator
Hitler,kwestie religijne a aktualna walka z KK w UE.

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfjes2$af1$1inews.gazeta.pl...

Hitler dorastał w rodzinie katolickiej, ale już jako chłopiec odrzucał
niektóre aspekty tej religii.

to zupelnie jak CYC!

Data: 2009-12-07 18:16:54
Autor: Karol
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):

> [...]
>

> Hitler dorastał w rodzinie katolickiej, ale już jako chłopiec odrzucał

..na tej grupie jest jeszcze kilku takich. Mnie sie najbardziej kojarzy z
boukunem:)

Data: 2009-12-07 19:30:07
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 18:16:54 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

.na tej grupie jest jeszcze kilku takich. Mnie sie najbardziej kojarzy z
boukunem:)

No, w końcu ktoś to powiedział... Ale misiojebca się ucieszy...
Bo tak, to snobuje i snobuje, ten tato Dawidolfa i nic, nikt nie widzi.
Piotr

Data: 2009-12-08 01:20:33
Autor: zeusx

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:oorjb0u9rjuk.1uqxj0a00agc9$.dlg40tude.net...
[...]

Gdzie tam Adofowi do bokuna. Tamten zerkał na swoją Ewę a ten tu homoprzedstawienia robi. Bardziej jak z SA.:-)
zx

Data: 2009-12-08 07:59:09
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 01:20:33 +0100, zeusx napisał(a):

Gdzie tam Adofowi do bokuna. Tamten zerkał na swoją Ewę a ten tu homoprzedstawienia robi. Bardziej jak z SA.:-)

Och, Adi bardzo lubił Ernsta i z dużym żalem pozwolił go zastrzelić.
Jeszcze we wrześniu 1933 na paradzie w Norymberdze Rohm stał w samochhodzie
wraz z Hitlerem, a było to najwyższe wyróżnienie, w 1934 już nikogo nie
wpuścił do auta, zaufane pachołki stały obok.
Piotr

Hitler,kwestie religijne a aktualna walka z KK w UE.