Hitler nie zginął w Berlinie. Zmarł 13 lutego 1962 roku w Argentynie

Data: 2017-04-03 14:24:02
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 12:18:23 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Hitler nie zginął w Berlinie. Zmarł 13 lutego 1962 roku w Argentynie

A ja wczoraj w Biedronce spotkałem Elvisa.

Data: 2017-04-06 01:58:26
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Stachu Chebel napisał:
W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 12:18:23 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> Hitler nie zginął w Berlinie. Zmarł 13 lutego 1962 roku w Argentynie
> A ja wczoraj w Biedronce spotkałem Elvisa.

Czy zmarł w Argentynie, tego raczej nie wiadomo. Wiadomo natomiast
jedno, ciało które znaleźli ruscy po wkroczeniu do Berlina
najpewniej nie było ciałem Adolfa.

https://youtu.be/lQ0858Qy5Dw?t=14m5s

Hitler nie zginął w Berlinie. Zmarł 13 lutego 1962 roku w Argentynie