Hitler patronem aborcjonistów

Data: 2012-10-15 19:39:35
Autor: abc
Hitler patronem aborcjonistów
Akurat prawodawstwo hitlerowskie wprowadzone w Polsce podczas okupacji
wskazuje, że Adolf Hitler może być uznany za patrona zwolenników aborcji.
Trudno bowiem nie dostrzegać analogii między aktualnymi dążeniami niektórych
środowisk w Polsce a hitlerowskim programem unicestwienia Narodu Polskiego,
który łączył w sobie elementy rasizmu, eugeniki i neomaltuzjanizmu.

Martin Borman, jeden z najbliższych współpracowników Hitlera, wytyczał
kierunki działania zbrodniczego systemu: "Płodność Słowian - podkreślał -
jest niepożądana. Niech używają prezerwatyw albo robią skrobanki - im
więcej, tym lepiej" (cyt. za: J. Heydecker, J. Leeb, Trzecia Rzesza w
świetle Norymbergii - bilans tysiąclecia, Warszawa 1979, s. 391).

Doktor Erhard Wetzel, hitlerowski ekspert od polityki ludnościowej, rozwijał
te koncepcje. 27 kwietnia 1942 roku pisał w Berlinie: "Wszystkie środki,
które służą ograniczeniom rozrodczości, powinny być tolerowane albo
popierane. Spędzanie płodu musi być na całym obszarze Polski niekarane.

Środki służące do spędzania płodu i środki zapobiegawcze mogą być w każdej
formie publicznie tolerowane, przy czym nie może to pociągać za sobą
jakichkolwiek policyjnych konsekwencji. Przeciwko instytucjom i osobom,
które trudnią się zawodowo spędzaniem płodu, nie powinny być wszczynane
policyjne dochodzenia. (...)

Poprzez środki propagandy, a w szczególności przez prasę, radio, kino,
ulotki, krótkie broszury, odczyty uświadamiające itp. należy stale wpajać w
ludność myśl, jak szkodliwą rzeczą jest posiadanie wielu dzieci.

Powinno się wskazywać koszty, jakie dzieci powodują, mówić, co można by
zdobyć dla siebie za te wydatki. Można wskazywać na wielkie
niebezpieczeństwa dla zdrowia, które mogą grozić kobiecie przy porodzie itp.
(Zeszyty
Oświęcimskie, 1958, s. 41).

Po słowach nastąpiły czyny. 9 marca 1943 r. hitlerowcy wydali rozporządzenie
"zezwalające" polskim kobietom oraz przedstawicielkom innych "niższych
rasowo" narodów na zupełnie bezkarne zabijanie poczętych dzieci. Trudno
zatem nie zauważyć, że program hitlerowskich ideologów i zbrodniarzy poraża
swą aktualnością.

Więcej
http://www.naszdziennik.pl/mysl-felieton/12331,czyim-patronem-jest-hitler.html

Data: 2012-10-15 12:44:44
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 19:41:12 UTC+2 użytkownik abc napisał:
Akurat prawodawstwo hitlerowskie wprowadzone w Polsce podczas okupacji

zatem nie zauważyć, że program hitlerowskich ideologów i zbrodniarzy poraża
swą aktualnością.

Nazistowski Papiez Pius XII i Hitler
http://www.redicecreations.com/article.php?id=4837

abecadlo co bys nie powiedzial to dupa zawsze z tylu

J-...

PS. co z ta twoja logika? jakos nie udal ci sie udowodnic nielogicznosci ateizmu

Data: 2012-10-15 22:28:00
Autor: u2
W dniu 2012-10-15 21:44, khanula@gazeta.pl pisze:
PS. co z ta twoja logika? jakos nie udal ci sie udowodnic nielogicznosci ateizmu

Ale to ty musisz udowodnic logicznosc ateizmu, nie abc :-)

Data: 2012-10-15 14:11:57
Autor: khanula
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 22:28:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2012-10-15 21:44, khanula@gazeta.pl pisze:

> PS. co z ta twoja logika? jakos nie udal ci sie udowodnic nielogicznosci ateizmu

Ale to ty musisz udowodnic logicznosc ateizmu, nie abc :-)

nic nie musze, nie podejmowalem sie tego zadania.

Data: 2012-10-16 16:31:58
Autor: u2
W dniu 2012-10-15 23:11, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

To ty cos piszesz o dowodach.

Data: 2012-10-17 00:17:14
Autor: khanula
W dniu wtorek, 16 października 2012 16:32:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2012-10-15 23:11, khanula@gazeta.pl pisze:

To ty cos piszesz o dowodach.

ja pisze? to abecadlo bredzi ciagle o jakim panubogu, o guslach i zabobonach i innych duperelach. chlopina marzy o sredniwieczu. j....

PS. cynizm sarkazm i orgazm, az bog sie w grobie przewraca

Data: 2012-10-15 22:56:54
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2012-10-15 21:44, khanula@gazeta.pl pisze:
PS. co z ta twoja logika? jakos nie udal ci sie udowodnic nielogicznosci ateizmu

Ale to ty musisz udowodnic logicznosc ateizmu, nie abc :-)

Póki co nikt jeszcze nie udowodnił logiczności teizmu.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-15 23:06:16
Autor: mkarwan
Hitler patronem aborcjonistów
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5htak$bv7$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ależ ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

Oj boli dzisiaj dupa
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-16 09:11:42
Autor: Andromeda
On 15 Paź, 19:41, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

   Ale to was się wyzywa od hitlerowców, a bo Hitler i Stalin
zakazywali aborcji. Polsce w czasach stalinowskich aborcja była
zakazana, dopiero w 1956 roku - wraz z końcem stalinizmu - Polki
wywalczyły sobie prawo do legalnego przerywania ciąży. Hitler był
zwolennikiem aborcji tylko wtedy, kiedy dotyczyła Żydów, Cyganów, osób
niepełnosprawnych i innych grup, objętych planem eksterminacji. 9
marca 1943 roku wprowadził prawo, przewidujące karę śmierci za
przeprowadzenie aborcji w przypadku Niemek.

Data: 2012-10-16 18:24:35
Autor: A. Filip
abc: Hitler patronem aborcjonistów [i obrońców życia]
Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:
On 15 PaĹş, 19:41, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]
[...]
Więcejhttp://www.naszdziennik.pl/mysl-felieton/12331,czyim-patronem-jest-hi...

   Ale to was się wyzywa od hitlerowcĂłw, a bo Hitler i Stalin

Czy pełniejsza prawda wyzwoli abc? :-)

Data: 2012-10-16 09:33:38
Autor: Andromeda
On 16 PaĹş, 18:24, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> [...]
> 9 marca 1943 roku wprowadził prawo, przewidujące karę śmierci za
> przeprowadzenie aborcji w przypadku Niemek.

Jego może nie, ale trzeba pokazywać po której stronie stoją i jakim są
złem............... W 1966 roku Ceauşescu zainaugurował politykę,
której celem było podniesienie wskaźnika urodzeń. W związku z tym
pojawiło się wiele absurdalnych przepisów, które zmierzały do
stworzenia wielodzietnego modelu rodziny, który opierał się na
następującej zasadzie: Im więcej dzieci, tym więcej korzyści.
Bezwzględnie zakazano poddawania się aborcji, przez co bardzo dużo
kobiet zmarło lub zostało okaleczonych na skutek potajemnie
wykonywanych zabiegĂłw.

W 2007 roku Cristian Mungiu, rumuński reżyser, zrealizował film pod
tytułem 4 miesiące, 3 tygodnie i 2 dni, którego akcja toczy się w
końcowym okresie rządów Ceauşescu. Jest to historia dwóch studentek,
które aranżują zabieg nielegalnej aborcji.

Zarysowanie kontekstu historycznego nie jest bezcelowe, poniewaĹź film,
zdobywca Złotej Palmy na festiwalu w Cannes, jest przerażającym i
niezwykle mocnym portretem komunistycznej Rumunii. Głównie na
płaszczyźnie treści, bowiem temat, który dzieło Mungiu porusza, nie
należy do tych najłatwiejszych i najchętniej dyskutowanych, ale także
w bardzo starannie przygotowanej warstwie formalnej, ktĂłra jest
niesłychanie wymowna, zarówno na poziomie obrazu, jak i dźwięku. Film
został zrealizowany w taki sposób, jakby niemalże hołdował zasadzie
″jedna scena — jedno ujęcie″. Coś w tym rzeczywiście jest, ponieważ
kamera, statyczna lub prowadzona z ręki, niespiesznie, lecz
sugestywnie, prezentuje widzowi przebieg wydarzeń, skupiając się
często na jednym tylko bohaterze, całkowicie pomijając innych, co
dodatkowo wzmocnione zostaje przez powolny i nienachlany montaĹź. Z
drugiej zaś strony kamera rejestruje dużo więcej niż można by się
spodziewać. Czyni to szalenie naturalistycznie, nie oszczędzając
widzowi takich ujęć, jak te prezentujące martwy płód, leżący we krwi
na podłodze hotelowej łazienki. Obraz jednak nie stanowi całości w tym
przypadku. W warstwie audialnej reżyser postanowił zrezygnować z
jakiejkolwiek muzyki ilustracyjnej, przez co widz zmierzyć musi się ze
słowami lub — co gorsza — ze wstrząsającą ciszą, która także
towarzyszy bohaterkom.

Data: 2012-10-16 21:18:47
Autor: u2
W dniu 2012-10-16 18:11, Andromeda pisze:
[...]

Ale nie kary smierci dla Niemek tylko dla akuszera.

Dzieki zakazowi aborcji ruskich przybywalo, teraz sa w totalnym odwrocie.

Data: 2012-10-16 15:04:14
Autor: Andromeda
On 16 Paź, 21:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Ale nie kary smierci dla Niemek tylko dla akuszera.

Dzieki zakazowi aborcji ruskich przybywalo, teraz sa w totalnym odwrocie.

 Nigdzie nie przybywało. Ta polityka dyktatorów, jak i obecnie w PL
nie przynosiła zwiększenia urodzeń.

Data: 2012-10-16 15:17:32
Autor: Andromeda
On 17 Paź, 00:04, Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:
On 16 Paź, 21:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> Dzieki zakazowi aborcji ruskich przybywalo, teraz sa w totalnym odwrocie.

 Nigdzie nie przybywało. Ta polityka dyktatorów, jak i obecnie w PL

   Zresztą sobie porównaj.
 W polsce miałeś od lat 60 aborcję i jednocześnie bumy urodzeniowe.
Klasy w szkołach przepełnione, a aborcja była legalna. Teraz masz
zakazaną aborcję i bardzo mało urodzin.

  Na zachodzie jest mniej aborcji niż w PL chociaż tam jest legalna.
  A dlatego za komuny były bumy urodzeniowe, bo komunizm budował
mieszkania, po prostu ludzie mieli gdzie mieszkać.
 A teraz nie stać ich na kredyt na mieszkanie , więc nie stać na
dzieci.

  A to akurat jest wina Tuska , którego polityka sponsoruje
deweloperów i uciął Tusk budownictwo państwowe, bo robiło konkurencję
deweloperą i dlatego masz tak drogie mieszkania i nie ma dzietności,
bo ludzie okradani przez deweloperów , nie mają gdzie mieszkać lub
spłacają kredyt i nie stać ich na dzieci.

Data: 2012-10-16 15:52:45
Autor: Andromeda
On 17 Paź, 00:17, Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

bo ludzie okradani przez deweloperów , nie mają gdzie mieszkać lub
spłacają kredyt i nie stać ich na dzieci.

 Jak chcesz naprawdę wyniuchać aferę to przyjrzyj się polityce
mieszkaniowej Tuska.

Data: 2012-10-16 18:54:29
Autor: the_foe
Hitler patronem aborcjonistĂłw
W dniu 2012-10-15 19:39, abc pisze:
Akurat prawodawstwo hitlerowskie wprowadzone w Polsce podczas okupacji
wskazuje, że Adolf Hitler może być uznany za patrona zwolenników aborcji.
Trudno bowiem nie dostrzegać analogii między aktualnymi dążeniami
niektĂłrych
środowisk w Polsce a hitlerowskim programem unicestwienia Narodu Polskiego,
który łączył w sobie elementy rasizmu, eugeniki i neomaltuzjanizmu.

i tu sie grubo mylisz.
II RP byla awangarda w dostepie do aborcji na skale swiatowa. Miedzy innymi KK nie karal kobiety. Ustawa z poczatku lat 30 byla bardziej liberalna niz dzisiejsza (ze wzgledu na luzniejsze wymogi formalne i mniej rozwinieta medycyne). Wraz z zajeciem Polski Zachodniej przez III Rzesza wprowadzono na tych terenach calkowity zakaz aborcji (nie liczac usankcjonowanej "aborcji" po urodzinach jesli dziecko bylo kalekie). DOPIERO pozniej (1943) hitlerowcy pozwolili na aborcje na zyczenie de facto przwrocajac stan praktyczny sprzed 1939 roku.

ZA WIKI:
W końcu lat 20. XX w. ruszyła silna kampania mająca na celu wprowadzenie „Niekaralności przerywania ciąży z przyczyn społecznych” – zaangażowani byli w nią m.in. Tadeusz Boy-Żeleński i Irena Krzywicka. Po długiej i burzliwej dyskusji postanowiono, iż art. 233 polskiego Kodeksu karnego zalegalizuje aborcję w dwóch wypadkach:

     z powodu ścisłych wskazań medycznych;
     gdy ciąża zaistniała w wyniku zgwałcenia, kazirodztwa bądĹş współżycia z nieletnią poniĹźej lat 15

Kodeks wprowadzał też wymóg, aby zabieg był dokonany przez lekarza, nie podano natomiast trybu stwierdzania występowania przepisanych ustawą wyjątków ani stadium zaawansowania ciąży, do jakiego wolno dokonać aborcji. Rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 25 września 1932 o wykonywaniu praktyki lekarskiej wprowadziło wymóg, aby konieczność medyczna usunięcia ciąży była potwierdzona przez dwóch lekarzy innych niż przeprowadzający zabieg a uzasadnione podejrzenie, że do zapłodnienia doszło wskutek przestępstwa stwierdzone odpowiednim zaświadczeniem prokuratora.

W momencie wejścia w życie było to jedno z najbardziej liberalnych ustawodawstw aborcyjnych w Europie. Bardziej liberalne przepisy aborcyjne miał jedynie ZSRR w latach 1920 – 1936.

--
the_foe

Data: 2012-10-16 11:48:07
Autor: Andromeda
On 16 Paź, 19:00, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

byli w nią m.in. Tadeusz Boy-Żeleński i Irena Krzywicka. Po długiej i
burzliwej dyskusji postanowiono, iż art. 233 polskiego Kodeksu karnego

     gdy ciąża zaistniała w wyniku zgwałcenia, kazirodztwa bądź
współżycia z nieletnią poniżej lat 15

[...]

Nie, on się nie myli. Ty widziałeś kiedyś niezakłamanego katola? On
uprawia propagandę, czyli jak fakty przeczą teorii tym gorzej dla
faktów, bo tacy jak on zawsze kochali zbodniarzy, którzy na prawdę
zawsze mieli alergię . Każdy katol ma alergię na prawdę. Dlatego
katolstwo to symbol obłudy, zakłamania, hipokryzji , zbrodni w imię
tej obłudy. Obecnie prawdę katol nazywa atakami na kościół, bo to są
alergicy na prawdę.

Hitler patronem aborcjonistów