Hitlerek

Data: 2012-10-21 19:52:46
Autor: Trybun
Hitlerek
Marzy mu się odpowiedzialność zbiorowa:

http://sport.wp.pl/kat,1726,title,Campbell-za-rasizm-nalezy-karac-druzyny,wid,15026726,wiadomosc.html?ticaid=1f62b

Panie Campbell zgodził się pan grać małpę dla publiki to nie uciekaj od jej recenzji.

Data: 2012-10-22 00:41:40
Autor: Lorn
Hitlerek
W dniu 2012-10-21 19:52, Trybun pisze:
[...]

Myślałem, że to o naszym mini Napoleonie :>

Data: 2012-10-22 03:04:53
Autor: brat_olin
Hitlerek
Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Trybun pisze:

> Marzy mu siê odpowiedzialno¶æ zbiorowa:

>http://sport.wp.pl/kat,1726,title,Campbell-za-rasizm-nalezy-karac-dru...

> Panie Campbell zgodzi³ siê pan graæ ma³pê dla publiki to nie uciekaj od
> jej recenzji.

My¶la³em, ¿e to o naszym mini Napoleonie :>

Donald jednak wciaz w szafie - i czeka na decyzje
oficera prowadzacego w sprawie zalania stadionu narodowego.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-10-22 11:47:53
Autor: Trybun
Hitlerek
W dniu 2012-10-22 00:41, Lorn pisze:
[...]

Niestety zasady polityki Hitlera praktykowane dzisiaj w Europie zdają się nie wzbudzać niczyjego sprzeciwu. Odpowiedzialność zbiorowa to jedno z największych zwyrodnialec jakie stosował ten Austriak. Dzisiaj pewna poważna instytucja europejska karze klub Legia Warszawa za to że na stadionie w Rotterdamie ktoś wrzucił na boisko świece dymne... Inna instytucja, mająca się za poważną, stawia zarzuty Prezydentowi Serbii za to ze jakaś banda wymordowała wieś na terenie Bośni.. itd. - przykładów jest dużo. Czy nie czas powiedzieć - stop hitleryzmowi w Europie XXI wieku?

Data: 2012-10-22 11:59:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Hitlerek

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k634oa$n80$1node1.news.atman.pl...
[...]

Trzeba tak jak u nas. Za wszystko obwiniać Tuska. Nawet za mleczność krów i pogodę!

Hitlerek