Hitleroska Polska

Data: 2010-07-04 11:43:39
Autor: DJ MC Donald Musk
Hitleroska Polska
Chciales Cycu to masz: rok 36 (?) Hitler obejmuje urzad kanclerza,
Hindenburg jest marionetka (jak Komoroski)
Bedzie wojna? albo anshluts?

Data: 2010-07-04 20:44:37
Autor: Grzegorz Z.
Hitleroska Polska
Dnia Sun, 4 Jul 2010 11:43:39 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisa³(a):

Chciales Cycu to masz: rok 36 (?) Hitler obejmuje urzad kanclerza,
Hindenburg jest marionetka (jak Komoroski)
Bedzie wojna? albo anshluts?

To jednak siê z nami nie po¿egna³e¶?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 11:46:09
Autor: DJ MC Donald Musk
Hitleroska Polska
On 4 Lip, 20:44, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Chciales Cycu to masz: rok 36 (?) Hitler obejmuje urzad kanclerza,
> Hindenburg jest marionetka (jak Komoroski)

pozegnalem. Czekam na siepaczy z rosji wyslanych przez Tuska...
ofiar brdzie wiecej niz 98....

Data: 2010-07-04 20:49:11
Autor: jadrys
Hitleroska Polska
W dniu 2010-07-04 20:43, DJ MC Donald Musk pisze:
Chciales Cycu to masz: rok 36 (?) Hitler obejmuje urzad kanclerza,
Hindenburg jest marionetka (jak Komoroski)
Bedzie wojna? albo anshluts?

Może nie będzie aż tak źle.. Może Komorowski pokaże że jest facetem a nie gumą od majtek.

Data: 2010-07-04 20:56:46
Autor: konserwator
Hitleroska Polska

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i0ql3v$vt1$1news.onet.pl...
W dniu 2010-07-04 20:43, DJ MC Donald Musk pisze:
Chciales Cycu to masz: rok 36 (?) Hitler obejmuje urzad kanclerza,
Hindenburg jest marionetka (jak Komoroski)
Bedzie wojna? albo anshluts?

Mo¿e nie bêdzie a¿ tak ¼le.. Mo¿e Komorowski poka¿e ¿e jest facetem a nie gum± od majtek.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

przeciez juz pokazal, ze jest.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-04 21:05:24
Autor: jadrys
Hitleroska Polska
W dniu 2010-07-04 20:56, konserwator pisze:
[...]

Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

przeciez juz pokazal, ze jest....

Jednak czasy i okoliczno¶ci siê zmieni³y - obecny  Komorowski  ma wolny wybór - nikomu nie podlega, nikogo nie musi s³uchaæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-04 21:10:46
Autor: boukun
Hitleroska Polska

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0ql3v$vt1$1news.onet.pl...
[...]

Taaak, od 21 lat to samo pokazują, że Polske mająna myśli w czasie wyborów, a potem juz tylko w dupie i zostawiają odłogiem...

Nowi ludzie, nowi ludzie, całkiem nowi ludzie co dwa lata są potrzebni...

boukun

Data: 2010-07-04 21:22:31
Autor: jadrys
Hitleroska Polska
W dniu 2010-07-04 21:10, boukun pisze:

[...]

Powiedziałem - może.. Wiesz boukun, ludzie pod wpływem odpowiedzialności często sie zmieniają. Teraz Komorowski nie jest już wykonawca poleceń Tuska i PO. Może więc zacząć się zachowywać odpowiedzialnie..

Data: 2010-07-04 22:12:18
Autor: boukun
Hitleroska Polska

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0qnb7$7tb$1news.onet.pl...
[...]

Taaak, dziękuję ci Tadku...

boukun

Data: 2010-07-05 08:01:50
Autor: jadrys
Hitleroska Polska
W dniu 2010-07-04 22:12, boukun pisze:

[...]

Jasne że trudno w to uwierzyć, ale trzeba mieć nadzieję.

Hitleroska Polska