Hlip hlip, jak teraz żyć....?

Data: 2016-03-29 18:59:01
Autor: atm
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
Data: 2016-03-29 14:07:02
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
atm <_@vp.pl> wrote:
http://www.spidersweb.pl/2016/03/apple-vs-fbi-przegrali-posiadacze-iphone.html

Bardzo ciekawie pokrzywiona opinia autora tego artykułu.

Czy Ty się z nim zgadzasz?

Data: 2016-03-29 21:15:38
Autor: atm
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
On 29.03.2016 21:07, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
http://www.spidersweb.pl/2016/03/apple-vs-fbi-przegrali-posiadacze-iphone.html

Bardzo ciekawie pokrzywiona opinia autora tego artykułu.

Czy Ty się z nim zgadzasz?

Ciezko jednoznacznie powiedziec, Apple stara sie zalatac wszystkie dziury, ktory umozliwiaja jailbreak i za kazdym razem jakas nowa sie znajdzie. Byc moze podobnie bedzie w przypadku szyfrowania.
Ale poki co chyba wciaz nie wiadomo w jaki sposob dostalo sie do danych?

Data: 2016-03-29 14:58:41
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
atm <_@vp.pl> wrote:
http://www.spidersweb.pl/2016/03/apple-vs-fbi-przegrali-posiadacze-iphone.html

Bardzo ciekawie pokrzywiona opinia autora tego artykułu.

Czy Ty się z nim zgadzasz?

Ciezko jednoznacznie powiedziec

Ja jestem przekonany, że gdyby doszło do sądowego precedensu i Apple
zmuszone by było do wyprodukowania specjalnej wersji osa byłoby znacznie
gorzej. FBI mógłby łapę wyciągnąć na tej podstawia rownież w przyszłości...
A tak to nic nie stoi na przeszkodzie aby jeszcze bardziej wzmocnić
zabezpieczenia w następnych wersjach iOSa.

Oczywiście warto zachować przy tym wszystkim chłodny sceptycyzm, bo
przecież komentujemy tylko tą interpretację rzeczywistości jaka wynika z
analizy tego co zostało podane do publicznej wiadomości.
Nie mamy pojęcia czy Apple się np z FBI nie dogadali za kulisami, prawda?
Ale nie ma co siać teorii spiskowych bez posiadania żadnych ku temu podstaw
czy podejrzeń...
Ograniczmy się więc do spokojnego i ostrożnego sceptycyzmu :-)

Apple stara sie zalatac wszystkie dziury, ktory umozliwiaja jailbreak i za kazdym razem jakas nowa sie znajdzie. Byc moze podobnie bedzie w przypadku szyfrowania.

W przypadku jailbreak myślę że się mylisz sądząc że Apple stara się zatykać
te dziury i mu to nie wychodzi.
Mam wręcz przeciwne odczucie - stara się za wszelką cenę zostawić zawsze
jakąś furtkę w każdej nowej wersji osa.
Przecież to część strategii stwarzania aureoli tajemniczości, oczekiwania
wokół produktu.
To zwiększa sprzedaż. Dodaje klientow ktorzy kupuja wiedzac ze w razie
czego zrobia jailbreak... Procent zrootowanych iPhonów w całej ich liczbie
obecnie w obiegu jest moim zdaniem znikomy - zdziwiłbym się gdyby sięgał
promila. A ile przy tym sensacji przy każdym jailbreak i ile darmowej
publicity... :-)

Ale poki co chyba wciaz nie wiadomo w jaki sposob dostalo sie do danych?

Nie, nie opublikowano oczywiście sposobu :-)

Można tylko dodać, że chodziło o budżetową wersję iPhone 5C, a więc bez
dodatkowej powłoki bezpieczeństwa związanej z czytnikiem odcisków palca czy
też elektronicznego portfela ApplePay. Nie wiem też jaką wersję osa miał
zainstalowany ten egzemplarz i co się tam właściwie udało odzyskać -
przecież nam tego nie powiedzą :-) Być może jednak, sztuczka która się
powiodła na 5C nie powiodłaby się na 5S czy tymbardziej, czymś jeszcze
nowszym.

Data: 2016-03-30 00:22:03
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-29 o 21:58, Pszemol pisze:
Ja jestem przekonany, że gdyby doszło do sądowego precedensu i Apple
zmuszone by było do wyprodukowania specjalnej wersji osa byłoby znacznie
gorzej.

Masz rację to byłoby jakieś chore.
Ale czy teraz jest lepiej dla użytkownika ajfona?

Ja wiedziałem zawsze że jak firma mi obiecuje że sprzęt jest nie do złamania to obiecuje. :-)
Ot kolejne wykopanie z piedestału.
"A taki był śliczny, amerykański" :-)

Data: 2016-03-29 18:01:17
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?

Według mnie jest lepiej. To napisałem pisząc że byłoby gorzej :-)

Ja wiedziałem zawsze że jak firma mi obiecuje że sprzęt jest nie do złamania to obiecuje. :-)

Żadna normalna firma nie obiecuje takich rzeczy...
Tak samo jak producent szyb pancernych nie reklamuje się
że są kulo-odporne, bo żebyś nie wiem jaką szybę kupił
to znajdzie się zawsze taki pocisk który ją przebije :-(

Ot kolejne wykopanie z piedestału.
"A taki był śliczny, amerykański" :-)

Fascynujące jest to Twoje ustawiczne dążenie do negacji wartości iPhone...

Data: 2016-03-30 01:20:58
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 01:01, Pszemol pisze:
Fascynujące jest to Twoje ustawiczne dążenie do negacji wartości iPhone...

Daje odpór nawale... :-)

Data: 2016-03-29 18:47:11
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb0ddb$0$699$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-30 o 01:01, Pszemol pisze:
Fascynujące jest to Twoje ustawiczne dążenie do negacji wartości iPhone...

Daje odpór nawale... :-)

:-) masz chyba urojenia chłopie... nawałę to robią w Polsce applehejterzy.

Data: 2016-03-30 02:37:08
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 01:47, Pszemol pisze:
:-) masz chyba urojenia chłopie... nawałę to robią w Polsce applehejterzy.

Tak samo jak oszołomy z PiSu ;-)
Ale dowcipami jedziesz o 2 w nocy :-)

Data: 2016-03-29 19:48:17
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb1fb4$0$691$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-30 o 01:47, Pszemol pisze:
:-) masz chyba urojenia chłopie... nawałę to robią w Polsce applehejterzy.

Tak samo jak oszołomy z PiSu ;-)
Ale dowcipami jedziesz o 2 w nocy :-)

Z tą druga w nocy też masz urojenia jakieś...
Wszystko względne jest i zależy od punktu widzenia :-)))

Data: 2016-03-30 02:54:30
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 02:48, Pszemol pisze:
Wszystko względne jest i zależy od punktu widzenia :-)))

Piszę jak jest. Chcesz teraz dyskutować z moim zegarem?
Ale jesteś uparty :-)

Data: 2016-03-29 20:51:37
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb23c7$0$22831$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-30 o 02:48, Pszemol pisze:
Wszystko względne jest i zależy od punktu widzenia :-)))

Piszę jak jest. Chcesz teraz dyskutować z moim zegarem?
Ale jesteś uparty :-)

Zauważam tylko względność której ewidentnie Ty nie zauważasz.
Już się wyłączam... bez odbioru :-)

Data: 2016-03-30 09:13:49
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 03:51, Pszemol pisze:
Zauważam tylko względność której ewidentnie Ty nie zauważasz.
Już się wyłączam... bez odbioru :-)

Szkoda bo to taki sam poziom dyskusji jak każdy inny temat w Twoim wykonaniu. :-)

Data: 2016-03-30 00:52:03
Autor: J.F.
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
Ja jestem przekonany, że gdyby doszło do sądowego precedensu i Apple
zmuszone by było do wyprodukowania specjalnej wersji osa byłoby znacznie
gorzej. FBI mógłby łapę wyciągnąć na tej podstawia rownież w przyszłości...

Chyba nadal to grozi. Amerykanskie sady mocne.
O ile rozumiem obawy, to byly raczej takie, ze narzedzia FBI moglo by uzywac juz bez indywidualnej zgody/nakazu sadu.

P.S. Amerykanskie rzady tez mocne, Apple by przegralo :-)

PPS. Takich spraw bedzie przybywac - i coraz czestsze beda przypadki sadowych nakazow ... technologia coraz bardziej zaawansowana, i wladze same sobie nie poradza.
   Nakazy mozna zbyc tym, ze "nie da sie". No ale haslo musi byc dlugie :-)

A tak to nic nie stoi na przeszkodzie aby jeszcze bardziej wzmocnić
zabezpieczenia w następnych wersjach iOSa.

Albo jednak cos stoi na przeszkodzie
http://www.theverge.com/2016/3/11/11207480/obama-sxsw-2016-fbi-apple-encryption

Nie mamy pojęcia czy Apple się np z FBI nie dogadali za kulisami, prawda?

Albo nie musialo
http://www.theverge.com/2016/3/23/11290374/apple-iphone-fbi-encryption-crack-cellebrite

Można tylko dodać, że chodziło o budżetową wersję iPhone 5C, a więc bez
dodatkowej powłoki bezpieczeństwa związanej z czytnikiem odcisków palca

Chyba nie zabezpieczenie - palce FBI ma :-)

J.

Data: 2016-03-29 18:13:07
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:56fb0715$0$662$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To niezupełnie tak.
Zapis prawa zezwala służbom takim jak FBI wystąpienie do sądu
o orzeczenie przymus pomocy dla firmy/producenta POD WARUNKIEM
że służby nie mają innej metody dostania się do danych...
Właśnie dlatego że zgłosiła się ta firma i obiecała dostęp do danych
FBI odwołało sprawę sądową i Apple nie dostało takiego obowiązku
a sądownictwo nie zdobyło takiego precedensu.

P.S. Amerykanskie rzady tez mocne, Apple by przegralo :-)

Nie przesądzaj bezpodstawnie bo Apple nie jest w ciemie bite
i nie stawiałoby się gdyby sprawa była taka oczywista...
Myślisz, że oni swoich (dobrze opłacanych) prawników nie mają?

[...]

Będzie się szło w rozwiązania typu snapchat, gdzie nie ma czego
udostępniać bo nie ma ani danych ani zapisu metadanych...
(poza tym co operator komórkowy nagromadzi oczywiście)

[...]

Prezydent w Ameryce to trochę tak jak królowa w Anglii...
Dużo może gadać, wytyczać może politykę ogólnie, ale o ustawach
decyduje Congress a interpretują je potem prawnicy...

Nie mamy pojęcia czy Apple się np z FBI nie dogadali za kulisami, prawda?

Albo nie musialo
http://www.theverge.com/2016/3/23/11290374/apple-iphone-fbi-encryption-crack-cellebrite

Najprawdopodobniej nie musiało bo co ludzie zabezpieczyli
inni ludzie wcześniej czy później odbezpieczą i złamią...
Puentą jest tylko to, że mozemy komentować to, co podane
zostało do publicznej wiadomości a reszta to spekulacje...

Można tylko dodać, że chodziło o budżetową wersję iPhone 5C, a więc bez dodatkowej powłoki bezpieczeństwa związanej z czytnikiem
odcisków palca

Chyba nie zabezpieczenie - palce FBI ma :-)

:-)

Taki dostęp do iPhone to ma nawet Twoja narzeczona jak śpisz :-)))
W końcu palec może być wciąż przyczepiony do śpiącego właściciela...
Nie chodzi jednak o sam czytnik tylko o dodatkowe warstwy
zabezpieczeń jakie mają telefony z tym czytnikiem a oprócz
czytnika możesz przecież dodatkowo ustawić hasełko...

Data: 2016-03-30 11:35:34
Autor: atm
Hlip hlip, jak teraz żyć....?

[...]

W tym temacie mozemy sobie jedynie gdybac, zarowno w kwestii jailbreaku jak i zlamania szyfrowania. Co do jailbreaku, wiesz gdyby Apple bylo tak dobre, ze na pewne sprawy przymykaloby oko lub nawet dopuszczaloby z premedytacja to nie zdarzalyby sie takie wpadki jak aktualizacje blokujace funkcje gsm itp.
Wspomniales o dodatkowej plaszczyznie bezpieczenstwa - nawet gdyby to byl 6S z czytnikiem lini papilarnych sądzisz, ze stanowiloby to problem? W sieci jest juz od dawna sporo sposobow na oszukanie tego zabezpieczenia a w tym przypadku byly odciski i technologia.
A moze pomogl po prostu ten pan i zrobil to skutecznie:
http://www.businessinsider.com/john-mcafee-ill-decrypt-san-bernardino-phone-for-free-2016-2

Data: 2016-03-30 09:17:00
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

W tym przypadku były odciski ale byly niepotrzebne, bo 5C nie ma takiego
czytnika i w związku z tym nie ma tych dodatkowych warstw bezpieczeństwa
(m.in Secure Enclave).

Data: 2016-03-30 00:07:48
Autor: J.F.
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
atm <_@vp.pl> wrote:
http://www.spidersweb.pl/2016/03/apple-vs-fbi-przegrali-posiadacze-iphone.html
Bardzo ciekawie pokrzywiona opinia autora tego artykułu.
Czy Ty się z nim zgadzasz?

No, jesli niedawno sie cieszyles z dobrego zabezpieczenia swojego iphone, to teraz chyba jest Ci smutno.

Za to jestem ciekaw paru rzeczy:
-czy to UID jest tak dobrze ukryte, ze nie moze byc odczytane ... bo jesli moze, to co szkodzi odszyfrowywac na innym sprzecie ?
-cos szybko poszlo - iphony byly zlamane dawno temu, i teraz tylko FBI dotarla do wlasciwej firmy/osoby ?
-cos szybko poszlo - zamachowiec mial krotkie haslo, FBI szybko zgadlo wlasciwe, czy ... kiepsko tej iphone zabezpieczony byl, tak to jest, jak sie biora za kryptografie ludzie bez dorobku naukowego  :-)

J.

Data: 2016-03-29 17:58:21
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Niespecjalnie - pamiętasz chyba że ja używam iPhone4?

[...]

Nie wiem czy ktoś tu zna odpowiedź na te pytania... obawiam się że nie.

Data: 2016-03-30 01:26:50
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 00:58, Pszemol pisze:
Niespecjalnie - pamiętasz chyba że ja używam iPhone4?

Masz jakieś podstawy do twierdzenia że 4 jest lepiej zabezpieczony od 5C?
A może myślisz że jak złamano jeden model to innych się nie da?

PS. Pszemol obniżasz loty :-)

Data: 2016-03-29 18:50:25
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb0f3b$0$22841$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Raczej Ty wyciągasz błędne wnioski z tego co przeczytałeś.

Teraz Ty skup się i zawyż swoje loty:
Przypomnij sobie do czego to był komentarz, tak, to co wyciąłeś...
JF pytał się czy teraz mi smutniej jest po ostatnich wydarzeniach.
A mi niespecjalnie smutno, bo mój iPhone4 i tak nie wspiera iOS 8,
więc nie ma tego kodowania o które tu chodziło - kapujesz teraz?

Data: 2016-03-30 02:39:07
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 01:50, Pszemol pisze:
A mi niespecjalnie smutno, bo mój iPhone4 i tak nie wspiera iOS 8,
więc nie ma tego kodowania o które tu chodziło - kapujesz teraz?

To 4 nie jest kodowany? Nie wiem nie znam się. Nie używam takich zabytków. :-)

Data: 2016-03-29 19:49:07
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb202c$0$691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jak będzie z tym zarzutem o zaniżanie lotów?
Wycofasz się z tego czy przemilczysz jak tchórz bez twarzy?

Data: 2016-03-30 02:55:55
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 02:49, Pszemol pisze:
To jak będzie z tym zarzutem o zaniżanie lotów?
Wycofasz się z tego czy przemilczysz jak tchórz bez twarzy?

Mowa jest o Twoich lotach. To jest Twój telefon kodowany czy nie?

Data: 2016-03-29 20:53:20
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fb241c$0$22831$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-30 o 02:49, Pszemol pisze:
To jak będzie z tym zarzutem o zaniżanie lotów?
Wycofasz się z tego czy przemilczysz jak tchórz bez twarzy?

Mowa jest o Twoich lotach. To jest Twój telefon kodowany czy nie?

No właśnie... jest czy nie jest?

Dalej nie widzisz, że źle zrozumiałeś co było napisane ale
zamiast w sobie za to winę zobaczyć to mi zarzucasz obniżanie? :-)

Data: 2016-03-30 07:45:18
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 03:53, Pszemol pisze:

Dalej nie widzisz, że źle zrozumiałeś co było napisane ale
zamiast w sobie za to winę zobaczyć to mi zarzucasz obniżanie? :-)

Odpowiedź na zadane pytanie pozwoli nam w jasnym świetle postawić Twoją manipulację spychającą dyskusję na poboczny tor.
Jest czy nie jest. A może wyprodukowała go zupełnie inna firma a system operacyjny nie ma z osx nic wspólnego?

Jest czy nie jest?

Data: 2016-03-30 15:54:53
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 15:41, Pszemol pisze:
Słabo trollujesz...

Uczę się od najlepszych.
Nie śpij tyle. Do roboty byś się wziął.
Ja już jedną dniówkę kończę. :-)

PS. Wczoraj słyszałem że w stanach protesty. Podobno już 10 dolców za godzinę to za mało żeby żyć. Prawda to?

Data: 2016-03-30 09:17:01
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Żeby żyć bez zasiłków dla biednych to za mało.

W podnoszeniu minimalnych stawek godzinowych chodzi między innymi o to, aby
korporacja zatrudniająca człowieka na pełny wymiar godzin płaciła mu
conajmniej tyle, aby nie kwalifikował się do zasiłkôw socjalnych.

Te zasiłki, finansowane z podatków ktorych korporacje zwykle nie płacą, są
przecież przewidziane dla ludzi chorych czy niedołężnych a nie dla
niedopłacanej kadry pracowniczej wielkich korporacji.

Korporacji, ktore rok w rok raportują miliardy dolarów zysków dla swoich
akcjonariuszy a do ich pracowników muszą doplacać podatnicy - tak nie
powinno dzialac nowoczesne, cywilizowane państwo.

Data: 2016-03-30 17:06:00
Autor: J.F.
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ndgmur$97q$2@dont-email.me...
[...]

Hm, ale przeciez wiadomo jak to sie skonczy.
Korporacje sobie znajda tanszych pracownikow - w Chinach, Polsce, Meksyku.
Albo na smieciowej umowie.

J.

Data: 2016-03-30 10:25:00
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
[...]

Nie bardzo, bo jak beda fabryki w Chinach to i zyskow wypracowanych w
Chinach do USA nie przywieziesz i bedziesz musiał w Chinach je wydawać...

Aby pozostac w tematyce grupy: Apple ma miliardy dolarow poza granicami USA
i trzyma je tam bo gdyby chcial skonsumowac je w USA to musialby
odprowadzic podatek czy cło - a wiec nie ma co sie bac tego ze wszyscy
uciekna do Chin bo oni chcą żyć i wydawać kasę w Europie/USA a nie w
Chinach. Nie dajcie sie zastraszyc przeciwnikom podwyższania minimalnych
pensji bo ich propaganda jest nieprawdziwa - nie jest tak latwo jakby sie
moglo wydawac.

Data: 2016-03-30 20:16:53
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 16:17, Pszemol pisze:
Żeby żyć bez zasiłków dla biednych to za mało.

Skoro tak gładko przeszliśmy do kasy...

To może napisz ile dni musiałbyś pracować żeby kupić ajfona SE?

Może takie porównanie rozjaśni nam w głowach i zapobiegnie kolejnemu flejmowi :-)

Data: 2016-03-30 14:11:22
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Słabo Ci to trollowanie ostatnio idzie... Postaraj sie bardziej :-)

Data: 2016-03-30 22:30:04
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 21:11, Pszemol pisze:
Słabo Ci to trollowanie ostatnio idzie... Postaraj sie bardziej :-)

Myślałem że jesteś większy chojrak. :-)
Wstydzisz się czegoś?

Data: 2016-03-30 22:51:15
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 22:36, Pszemol pisze:
Brak Ci kultury.

O... to nowy obszar do dyskusji. Wykaż się elokwencją i
przestań tak się bać.

Data: 2016-03-30 16:19:30
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-30 o 22:36, Pszemol pisze:
Brak Ci kultury.

O... to nowy obszar do dyskusji. Wykaż się elokwencją i
przestań tak się bać.

Czy Ty masz jakis problem ze swoim strachem? Tylko strach Ciebie motywuje
do (nie)działania że nie umiesz sobie wyobrazić ze pewne pytania są
zwyczajnie nie na miejscu mimo że strachem nie wywołują?

Weź daj juz spokoj temu trollowaniu i idź spać.
Dobranoc.

Data: 2016-03-30 23:35:37
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-30 o 23:19, Pszemol pisze:
Weź daj juz spokoj temu trollowaniu i idź spać.
Dobranoc.

Dlaczego nie na miejscu? Jakieś średniowieczne zasady?
A gdzie postęp i wizja, nieskrępowana wymiana poglądów, myśli, wrażeń...
Nikt się nie dowie. Nie musisz podawać kwoty tylko dni.
Bo u mnie magiczną liczbą dziś jest 24.
Zawsze obstawiam ją w totka :-)

Data: 2016-03-30 18:44:10
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56fc46aa$0$22833$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli ten iPhone 5C za 500zł kupiłeś za swój 24-dniowy zarobek?

Data: 2016-03-31 08:06:05
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-31 o 01:44, Pszemol pisze:
Czyli ten iPhone 5C za 500zł kupiłeś za swój 24-dniowy zarobek?

Nie czytasz. 700 zł. ;-) Było to już sporo czasu po premierze.

Teraz mówimy o 2500 zł tak to wyceniła firma.

Widzę że masz ochotę. Odwagi ;-)

Data: 2016-03-31 08:32:51
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-31 o 01:44, Pszemol pisze:
Czyli ten iPhone 5C za 500zł kupiłeś za swój 24-dniowy zarobek?

Nie czytasz. 700 zł. ;-) Było to już sporo czasu po premierze.

Teraz mówimy o 2500 zł tak to wyceniła firma.

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie...
Boisz się czegos? A może wstydzisz?

Data: 2016-03-31 15:41:35
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-31 o 15:32, Pszemol pisze:
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie...
Boisz się czegos? A może wstydzisz?

Obudź się porządnie a potem pisz. Jednak dygasz. Boisz się że jak wyjdzie mało dni to nikt nie będzie z Tobą chciał gadać czy jak wyjdzie dużo to zaliczą Cię do biedaków? ;-)

Data: 2016-03-31 09:27:59
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Wciaz nie odpowiedziales na moje pytanie...

Mieczem wojujesz, od miecza giniesz, bratku!

Data: 2016-03-31 17:20:18
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-31 o 16:27, Pszemol pisze:
Mieczem wojujesz, od miecza giniesz, bratku!

Ale moje pytanie było pierwsiejsze ;-)

No dobra. Obiecuję powstrzymać się od krytyki na miesiąc. Mało?

Zaraz ale to może być Ci nie na rękę ;-) Gdzie znajdziesz applesceptyka który go używa ich produktu ;-)

Data: 2016-03-31 10:34:30
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2016-03-31 o 16:27, Pszemol pisze:
Mieczem wojujesz, od miecza giniesz, bratku!

Ale moje pytanie było pierwsiejsze ;-)

Czy Twoja wlasna niechęć nauczyla Cię czegoś?

No dobra. Obiecuję powstrzymać się od krytyki na miesiąc. Mało?

Zaraz ale to może być Ci nie na rękę ;-) Gdzie znajdziesz applesceptyka który go używa ich produktu ;-)

Krytykuj do woli, nie powstrzymuj się, bo ja nie boje się krytyki. Dobrze
sam wiesz, ze chodzilo tu o Twoja probe naruszenia mojej prywatnosci a nie
o krytyke produktu Apple.

Data: 2016-03-31 17:42:02
Autor: z
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
W dniu 2016-03-31 o 17:34, Pszemol pisze:
Krytykuj do woli, nie powstrzymuj się, bo ja nie boje się krytyki. Dobrze
sam wiesz, ze chodzilo tu o Twoja probe naruszenia mojej prywatnosci a nie
o krytyke produktu Apple.

Żałosny, nachalny spamer co szanuje prywatność.

Szkoda gadać.

Data: 2016-03-31 10:58:21
Autor: Pszemol
Hlip hlip, jak teraz żyć....?
z <z@z.pl> wrote:
[...]

Szkoda jest tylko tego, ze wciąz nie rozumiesz mimo ze sam nie jestes w
stanie łyknąć swojej własnej pigułki...

Hlip hlip, jak teraz żyć....?