Hołdys o wyborze Kidawy-Błońskiej: "Ca ła Warszawa się wczoraj uśmiechnęła"

Data: 2019-09-05 12:40:41
Autor: Lord Donald
Hołdys o wyborze Kidawy-Błońskiej: "Ca ła Warszawa się wczoraj uśmiechnęła"
Hołdys o wyborze Kidawy-Błońskiej: "Cała Warszawa się wczoraj u¶miechnęła"

Znany gitarzysta odniósł się do doniesień tygodnika ,,Wprost", który w poniedziałek opublikował artykuł o ,,izraelskich doradcach", którzy zasugerowali by lider Platformy Obywatelskiej ,,usun±ł się w cień". Według ich badań Schetyna wzbudza nieufno¶ć i postrzegany jest jako agresywny polityk.

     Grzegorzowi Schetynie mówili to ludzie i do niego to nie docierało. W pewnym momencie wpadła mu jaka¶ za¶lepka, że to musi być on, że musi spełnić cel swego życia. W momencie kiedy dotarło do niego że przegra te wybory, że może przegrać te wybory to zadano pytanie ,,kto?"

- skomentował te doniesienia muzyk.

Hołdys wypowiedział się także, na temat wybranej przez Koalicję Obywatelsk± kandydatki na przyszłego premiera Małgorzaty Kidawy-Błońskiej. Według artysty, Kidawa-Błońska jest nadziej±, na któr± ,,ludzie czekaj±".

     Ja zauważyłem, że cała Warszawa się wczoraj u¶miechnęła, ja nawet chciałem dzisiaj przyj¶ć w kapeluszu z kwiatkami. Warszawa się u¶miechnęła bo pojawiła się życzliwa postać, to nadzieja na któr± ludzie prawdopodobnie czekaj±

- mówił Hołdys.

https://www.tysol.pl/a36611-Holdys-o-wyborze-Kidawy-Blonskiej-Cala-Warszawa-sie-wczoraj-usmiechnela-?fbclid=IwAR20eV7WZNqNGv7s0g2LjQ6qcGGQbfisWYyThmsJwLR6Sy63kvrJaSce1NI

Che, dobre. Problem w tym, to ludzie maja raczej żal do Grzesia, że kryje ta POsran± patologię. Dalsze krycie tej mafijnej POsranej patologi na szwabskich usługach, a urywanie lub wymienianie ich bossów nic nie daje. Nadal w cało¶ci stanowi± całkowite szambo i to o wiele gorsze niż te co teraz ich Trzaskowski wylewa na cał± Polskę.

Data: 2019-09-05 04:33:34
Autor: Jacek Bialy
Hołdys o wyborze Kidawy-Błońskiej: "Cała Warszaw a się wczoraj uśmiechnęła"
Nawet gdyby PO wygrało wybory, to Schetyna nie zrobi jej premierem. Będzie się bał powrotu wpływów tuskowej frakcji, a nawet rozłamu w partii. Kidawa - Błońska to ładna wydmuszka na wyborczy sezon.

JB

Data: 2019-09-05 16:44:34
Autor: Lord Donald
W dniu 05.09.2019 o 13:33, Jacek Bialy pisze:
[...]

A to już druga sprawa. Jak wiadomo, nigdy kiedy PO wygrywało wybory, nie były dotrzymane obietnice. A wygrywali już jako AWS, UW, PO... więc trochę tego było. To co było przed wyborami obiecane, zawsze wypinali się dup± do wyborców, raczej teraz takie zagrania także s± pod słupki. Chociaż nie wiem co by to miało dać. Tu raczej trzeba wywalić cał± t± zgnił± PO i przyj±ć nowych, całkowicie nie powi±zanych ze starymi, to może by co¶. Chociaż zasady i statut w PO, również zgniły, skorumpowany i patologiczny jak jej ludzie.

Data: 2019-09-05 16:59:49
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -

PO to program nieaktualny, tak jak nieaktualne s± służby, które powołały do życia PO - no i skazały na chwilowy niebyt SLD.  Teraz po ¶mierci Pani Matki prawowity syn wylazł spod progu i wkrótce przeskoczy bękarta.

JB

Data: 2019-09-05 15:47:32
Autor: u2
W dniu 05.09.2019 o 12:40, Lord Donald pisze:
[...]

teraz wiadomo dlaczego wysforował żydówkę na czoło swojego peletonu do stołka premiera, żydzi mu tak podpowiedzieli:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-05 06:51:10
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 5 wrze¶nia 2019 15:47:30 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

teraz wiadomo dlaczego wysforował żydówkę na czoło swojego peletonu do stołka premiera, żydzi mu tak podpowiedzieli:))))))))))

Bingo! ;P

Data: 2019-09-06 14:40:42
Autor: Runt
W dniu 2019-09-05 o 15:51, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

No wła¶nie! ;-)))

http://www.siemysli.info.ke/nasi-swojscy-zydzi-szczytach-wladz-dlaczego-polsce-drazliwy-temat-4/

--
Runt

Data: 2019-09-07 23:21:57
Autor: Pisiorowy Escobar
Hołdys o wyborze Kidawy-Błońskiej: "Cała Warszawa się wczoraj u¶miechnęła"
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com napisał(-a):

u2 napisał:

w sumie to mi was trochę żal zjebki :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze¶nie wyja¶niał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymy¶la jakie¶ bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz±, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Mimo nadej¶cia ostrzeżeń z IMGW rz±d nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki zalogowane na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.
Tym razem Szydło i Płaszczak maj± na rękach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzułmanie, chor± wersj± religii,
ale też i bezdennie aintelektualna - te obie grupy więcej ł±czy, niż dzieli."

ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶ć tych, którzy walcz± o odzyskanie

Poznaje kto¶ panów racz±cych się pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
że "Solidarno¶ć kaputt, że to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówię to z ręk± na sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żeby¶my tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, że my ich kochamy, to dadz± nam więcej wolno¶ci".
Taki człowiek! On ma być dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbę wyrzeczenia się odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak własna żałosna defleksja Rosji
potępiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2019-09-06 11:13:13
Autor: Detlef Ruser
użytkownik u2 napisał:

teraz wiadomo dlaczego wysforował żydówkę na czoło swojego peletonu do stołka premiera, żydzi mu tak podpowiedzieli:))))))))))

A u pisiorstwa co ku...wa co było? Zmiana stronnictwa ko¶cielnego
(Szydłowa z zapleczem) na judeopolonijne (Moraw z zapleczem)

Hołdys o wyborze Kidawy-Błońskiej: "Ca ła Warszawa się wczoraj uśmiechnęła"