Hobbit 1

Data: 2012-12-30 03:07:35
Autor: glob
Hobbit 1
On 27 Gru, 21:31, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Ca kowita pora ka.
Efekty gites, gra aktorska super, zdj cia rewelka, muzyka w sam raz... ale
jest po prostu zajebi cie nudny.
By em z dzie mi 8 i 10 lat i ojcem (ponad 60 :) ). Sceny przemocy wra enia
nie robi bo s plastikowe mimo ca ego tego komputerowego realizmu. Krwi
nie ma za grosz wi c gore nie ma mimo trup w, odcinanych g w i r k.
M odszych dzieci bym nie bra . Moje si WYNUDZI Y. Jako i ja i m j ojciec.
Dubbing na poziomie, 3D te .

Swoj drog ca o da si stre ci w dw ch s owach - gadaj , uciekaj ,
gadaj , uciekaj . No... mo na doda trzecie - walcz . Czasem.

Jedyna robi ca wra enie scena to spotkanie z Gollumem. I tyle. al.

Nie m wcie, e nie ostrzega em! :)

Posz o na pl.rec.film, pl.pregierz, pl.soc.dzieci. Bez FUTa.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Przecież już można obejrzeć na kinomaniaku, dziś w kinie dziś na
kinomaniaku........ http://www.kinomaniak.tv/film/Hobbit-Niezwykla-podroz/54453

Data: 2012-12-30 12:35:38
Autor: Roman Stachowiak
Hobbit 1
W dniu 2012-12-30 12:07, glob pisze:

Przecież już można obejrzeć na kinomaniaku, dziś w kinie dziś na
kinomaniaku........ http://www.kinomaniak.tv/film/Hobbit-Niezwykla-podroz/54453

Dramat.
Ktoś nagrywał zwykłą kamerą to co wyświetlano na ekranie 3D, stąd rozmycia, rozmazania i generalnie tragiczna jakość.
Byłem, widziałem i żadne tandetne kopie mnie nie nęcą.
Owszem, chętnie jeszcze raz obejrzę, ale już w imaxie. Ekran w CinemaCity to jednak _jeszcze_ nie to...

--
RomanS
___________________

Data: 2012-12-30 03:44:23
Autor: glob
Hobbit 1
On 30 Gru, 12:35, Roman Stachowiak <roman...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ja zawsze mam rację.
Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie.

Ten akurat jest niskiej jakości, ale poczekaj parę dni i będziesz miał
wysoką jakość.
 Zwróć uwagę na komentarze pod spodem, też niezbyt zachwyceni.
 Ja nieoglądam bo z dzieciństwa pamiętam że hobbit mnie pokonał nudą w
książce, książka też jest nudna.

Data: 2013-01-02 13:03:00
Autor: TheDevineMe
Hobbit 1
On 30/12/2012 11:44, glob wrote:
książka też jest nudna.

O matko, toc to herezja !!! ;-)

--

.................. DHSL..................
" No pleasure is a bad thing in itself."

Data: 2012-12-30 15:35:38
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 1

LOL...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-01-02 23:56:26
Autor: the_foe
Hobbit 1
W dniu 2012-12-30 12:07, glob pisze:
Przecież już można obejrzeć na kinomaniaku, dziś w kinie dziś na
kinomaniaku........http://www.kinomaniak.tv/film/Hobbit-Niezwykla-podroz/54453

widze, ze cyfrowy projektor sluzy CAM, bo nie ma typowego dla analoga lekkiego migania (zle sfazowanie)

--
the_foe

Hobbit 1