Hobbit 1

Data: 2012-12-30 15:47:28
Autor: the_foe
Hobbit 1
W dniu 2012-12-27 21:31, Habeck Colibretto pisze:
Całkowita porażka.
Efekty gites, gra aktorska super, zdjęcia rewelka, muzyka w sam raz... ale
jest po prostu zajebiście nudny.
Byłem z dziećmi 8 i 10 lat i ojcem (ponad 60 :) ). Sceny przemocy wrażenia
nie robią bo są plastikowe mimo całego tego komputerowego realizmu. Krwi
nie ma za grosz więc gore nie ma mimo trupów, odcinanych głów i rąk.
Młodszych dzieci bym nie brał. Moje się WYNUDZIŁY. Jako i ja i mój ojciec.
Dubbing na poziomie, 3D też.

Swoją drogą całość da się streścić w dwóch słowach - gadają, uciekają,
gadają, uciekają. No... można dodać trzecie - walczą. Czasem.

Jedyna robiąca wrażenie scena to spotkanie z Gollumem. I tyle. Żal.

Nie mówcie, że nie ostrzegałem! :)

Poszło na pl.rec.film, pl.pregierz, pl.soc.dzieci. Bez FUTa.

ide na to jutro. Niepokoi mnie tylko to, ze oryginal ksiazkowy ma sie w liczbie stron do LOTR jak 3:16. Czym oni wypelnia trzy 3-godzinne filmy?

--
the_foe

Data: 2012-12-30 16:02:45
Autor: Roman Stachowiak
Hobbit 1
W dniu 2012-12-30 15:47, the_foe pisze:
[...]

Opisem krajobrazu

--
RomanS
___________________

Data: 2012-12-30 23:25:14
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 1
Dnia 30.12.2012, o godzinie 16.02.45, na
pl.rec.film,pl.pregierz,pl.soc.dzieci, Roman Stachowiak napisał(a):

ide na to jutro. Niepokoi mnie tylko to, ze oryginal ksiazkowy ma sie w
liczbie stron do LOTR jak 3:16. Czym oni wypelnia trzy 3-godzinne filmy?

Opisem krajobrazu

To było fajne.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-30 23:27:03
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 1
Dnia 30.12.2012, o godzinie 15.47.28, na
pl.rec.film,pl.pregierz,pl.soc.dzieci, the_foe napisał(a):

ide na to jutro. Niepokoi mnie tylko to, ze oryginal ksiazkowy ma sie w liczbie stron do LOTR jak 3:16. Czym oni wypelnia trzy 3-godzinne filmy?

Koniecznie napisz jakie odczucia.
Moje były blisko Pamięci absolutnej. Z tym, że w tej było kupę rzeczy, do
której można było się przyczepić. Chodzi o to, że z jednego i drugiego
filmu wyszedłem wynudzony. I w jednym i drugiem nie ma się uczucia
utożsamienia z bohaterami. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2013-01-01 16:47:56
Autor: the_foe
Hobbit 1
W dniu 2012-12-30 23:27, Habeck Colibretto pisze:
[...]

pozytywne. jednak widac desperackie proby samousprawiedliwiania sie tworców by to byly 3 czesci. Spodziewalem sie jakies dluzszej inwokacji ktora mocno czerpalaby z "Silmarillionu". Zakaldam, ze zostawili sobie "nowosci" na kolejny prequel :(
I zgadzam sie z krytykami, najlepsze momenty to te ktore przypominaja LOTR. Chyba trzeba bylo bardziej przeredagowac scenariusz wzgledem oryginalu.
Przyznam ze "Hobbita..." nie czytałem. Z Tolkiena tylko "Powrót Króla" (swego czasu tylka ta czesc udalo mnie sie wydrzec z biblioteki) i strawniejsze czesci "Silmarillionu"

--
the_foe

Data: 2013-01-01 21:01:46
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 1
Dnia 01.01.2013, o godzinie 16.47.56, na

Że tak klasyka zacytuję:
"Warto najpierw przeczytać książkę."
Bez tego zostaniesz zjechany. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-01-02 13:05:43
Autor: TheDevineMe
Hobbit 1
On 01/01/2013 20:01, Habeck Colibretto wrote:
Że tak klasyka zacytuję:
"Warto najpierw przeczytać książkę."
Bez tego zostaniesz zjechany. :)

Amen ;-)

--

.................. DHSL..................
" No pleasure is a bad thing in itself."

Data: 2013-01-02 13:05:04
Autor: TheDevineMe
Hobbit 1
On 30/12/2012 22:27, Habeck Colibretto wrote:
Moje były blisko Pamięci absolutnej.

Ojjj, czy to znaczy ze jest to trzeci najgorszy film 2012 roku
zaraz po tym powyzej (#2) oraz nowym Resident Evil (#1) ???

Data: 2013-01-03 03:14:22
Autor: the_foe
Hobbit 1
W dniu 2013-01-02 14:05, TheDevineMe pisze:
On 30/12/2012 22:27, Habeck Colibretto wrote:
Moje były blisko Pamięci absolutnej.

Ojjj, czy to znaczy ze jest to trzeci najgorszy film 2012 roku
zaraz po tym powyzej (#2) oraz nowym Resident Evil (#1) ???

a "prometeusz"?

--
the_foe

Data: 2013-01-03 08:23:41
Autor: TheDevineMe
Hobbit 1
On 03/01/2013 02:14, the_foe wrote:
[...]

Nie taki zly, jedynie troche przereklamowany z przerostem oczekiwan.
Ale przyznam ze dla znawcow serii Obcego nie lada kasek, ktos kto
nie wczul sie w historie od pierwszej czesci raczej Prometeusza nie
zrozumie i bedzie to dla niego przecietny film sci-fi. Ot tyle ;-)

--

........................DHSL..........................
....All men are tempted. There is no man that lives...

Data: 2013-01-03 13:48:13
Autor: Bydlę
Hobbit 1
On 2013-01-03 08:23:41 +0000, TheDevineMe <devine@thedevineme-cut-.com> said:

[...]

A raczej: kto oglądał Obcego, ten nie zrozumie dlaczego ten przeciętny film nazwano prequelem serii...
:-)

--
Bydlę

Data: 2013-01-03 12:51:15
Autor: TheDevineMe
Hobbit 1
On 2013-01-03 08:23:41 +0000, TheDevineMe <devine@thedevineme-cut-.com>
said:

[...]

Czesciowo sie zgodze, powinien zostac nazwany "parallelem" posiadajac
pewne kwestie wspolne z pierwszym Obcym ;-)

Prequel pewnie tylko dlatego ze pokazuje jak sie narodzil pierwszy obcy
w takiej formie jak przez reszte cyklu.

Data: 2013-01-03 15:35:23
Autor: Bydlę
Hobbit 1
On 2013-01-03 12:51:15 +0000, TheDevineMe <devine@thedevineme-cut-.com> said:

Prequel pewnie tylko dlatego ze pokazuje jak sie narodzil pierwszy obcy
w takiej formie jak przez reszte cyklu.

Na tej samej zasadzie można Rodzinę Połanieckich potraktować jako filmowe rozwinięcie tego obrazu:

<http://uploads1.wikipaintings.org/images/pieter-bruegel-the-elder/census-at-bethlehem-1566.jpg>

Dlaczego?
Bo też jest koń...
;-)

--
Bydlę

Data: 2013-01-03 15:16:41
Autor: Ghost
Hobbit 1

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:kc3umd$ocb$1dont-email.me...
On 2013-01-03 08:23:41 +0000, TheDevineMe <devine@thedevineme-cut-.com> said:

[...]

Tak, bo prequelnosc zawiera w sobie nieprzecietnosc.

Data: 2013-01-07 09:28:38
Autor: Mark
Hobbit 1
Dnia Wed, 02 Jan 2013 13:05:04 +0000, TheDevineMe napisał(a):

On 30/12/2012 22:27, Habeck Colibretto wrote:
Moje były blisko Pamięci absolutnej.

Ojjj, czy to znaczy ze jest to trzeci najgorszy film 2012 roku
zaraz po tym powyzej (#2) oraz nowym Resident Evil (#1) ???

Nie, to znaczy tylko ze Habeck ma zjechany gust.

Hobbit 1