Hobbit 1

Data: 2013-01-01 06:12:20
Autor: Aicha
Hobbit 1
W dniu 2012-12-27 21:31, Habeck Colibretto pisze:

Całkowita porażka.
Efekty gites, gra aktorska super, zdjęcia rewelka, muzyka w sam raz... ale
jest po prostu zajebiście nudny.
Byłem z dziećmi 8 i 10 lat i ojcem (ponad 60 :) ). Sceny przemocy wrażenia
nie robią bo są plastikowe mimo całego tego komputerowego realizmu. Krwi
nie ma za grosz więc gore nie ma mimo trupów, odcinanych głów i rąk.
Młodszych dzieci bym nie brał. Moje się WYNUDZIŁY. Jako i ja i mój ojciec.

A ja znam dziewięciolatka, który wyszedł z kina z błyszczącymi oczami i orzekł, że to najlepszy film jaki dotąd widział :)

Data: 2013-01-01 17:55:58
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 1
Dnia 01.01.2013, o godzinie 06.12.20, na
pl.rec.film,pl.pregierz,pl.soc.dzieci, Aicha napisał(a):

[...]

Niewiele filmów widocznie widział. Ale to może i dobrze, bo nie będzie
wybredny jak moje. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-01-02 22:52:49
Autor: Henek Dąbrowski
Hobbit 1
W dniu 2013-01-01 06:12, Aicha pisze:

> A ja znam dziewięciolatka, który wyszedł z kina z błyszczącymi oczami i
> orzekł, że to najlepszy film jaki dotąd widział

Dziewięciolatki z reguły niewiele widziały .....

Pzdr Henek

Hobbit 1