Hobbit 2

Data: 2013-12-26 22:37:57
Autor: Mr. Misio
Hobbit 2
Użytkownik Habeck Colibretto napisał:
Lepszy od jedynki, ale za długi, za nudny, za teatralny, za plastikowy.
Widać ogrom pracy w to włożony, ale... efekt nie rzuca na kolana. Szkoda.
:(

Bo to tak, serial w 3 czesciach, na podstawie jakby nie bylo krotkiej powiesci o tym, ze idzie sie tam i wraca.

Wydadza potem rezyserskie DVD-set, 12 godzin filmu ;)

A tak po prawdzie calosc do opowiedzenia w 90 minut.

Swoja droga - kiedyś to na podstawie koncowki opowiadania (kilku kartek) potrafili zrobic caly film z sensem (vide stara wersja Total Recall)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

   pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
   http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

Data: 2013-12-27 09:51:01
Autor: Marcin N
Hobbit 2
W dniu 2013-12-26 22:37, Mr. Misio pisze:
[...]

:)
W 12 godzin to się wyrobią z audiobookiem.

--
MN

Data: 2013-12-30 12:12:19
Autor: radek
Hobbit 2
[...]

mnie tylko ciekawi w jaki sposób opowiedzą resztę opowieści, patrząc na zakończenie II części trylogii... Jeżeli znowu to będzie trwało około 3 godzin i nikt w kinie nie zejdzie z nudy z tego świata, to będzie to świadczyło o absolutnej klasie Petera Jacksona.

r.

Data: 2013-12-30 18:36:16
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 2
Dnia 30.12.2013, o godzinie 12.12.19, na pl.rec.film, radek napisał(a):

[...]

Klasę to on ma w tym, że ja narzekałem na 1 i poszedłem na 2. Narzekam na 2
i na pewno pójdę na 3. A na obydwu częściach się totalnie wynudziłem. W tym
ma klasę - i to muszę mu przyznać. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-12-30 23:38:18
Autor: Marcin N
Hobbit 2
W dniu 2013-12-30 18:36, Habeck Colibretto pisze:

Klasę to on ma w tym, że ja narzekałem na 1 i poszedłem na 2. Narzekam na 2
i na pewno pójdę na 3. A na obydwu częściach się totalnie wynudziłem. W tym
ma klasę - i to muszę mu przyznać. :)

Powiedz mi, czy po obejrzeniu i całkowitym zapomnieniu części pierwszej - mogę sobie obejrzeć drugą? Czy muszę wrócić do pierwszej? Wolałbym nie męczyć się z tym drugi raz. To była potworna nuda, ale jest jak u Ciebie - wypada obejrzeć.

--
MN

Data: 2013-12-31 09:11:01
Autor: radek
Hobbit 2
W dniu 2013-12-30 23:38, Marcin N pisze:
[...]

odpowiem Ci ja :) Otóż obejrzałem jedynkę jakiś czas temu, do połowy, resztę przespałem. 25 grudnia 2013r., obejrzałem dwójkę i nie miałem problemu z załapaniem wątku :) Ale czasami mi się dyskretnie ziewnęło.

r.

Data: 2014-01-06 18:26:45
Autor: FEniks
Hobbit 2
W dniu 2013-12-31 09:11, radek pisze:
[...]

Powiem więcej - bez oglądania pierwszej części, całkiem fajnie ogląda się część 2.

Ewa

Data: 2013-12-31 13:32:51
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 2
Dnia 30.12.2013, o godzinie 23.38.18, na pl.rec.film, Marcin N napisał(a):

[...]

Moim zdaniem spokojnie można poczekać i na BR w domu obejrzeć jak ma się TV
powyżej 40'. 2 część jest odrobinę ciekawsza niż pierwsza i nie trzeba
sobie przypominać 1. Wystarczy wiedzieć skąd Bilbo ma pierścień i gdzie się
wszyscy wybierają i kto ich goni. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-12-31 14:11:23
Autor: Marcin N
Hobbit 2
W dniu 2013-12-31 13:32, Habeck Colibretto pisze:

[...]

Za diabła nie mogę sobie przypomnieć nic z tych rzeczy...

--
MN

Data: 2013-12-31 15:01:12
Autor: Habeck Colibretto
Hobbit 2
Dnia 31.12.2013, o godzinie 14.11.23, na pl.rec.film, Marcin N napisał(a):

[...]

Najprościej - http://pl.wikipedia.org/wiki/Bilbo_Baggins chociaż będzie tu
leTki spoiler. :)
Można się przejść, ale nie jest ten film warty więcej niż 15-18zł. Jak masz
okazję pójść za tę cenę, to warto, jak za 30zł to będzie zawód.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-01-06 23:15:21
Autor: Smok Eustachy
Hobbit 2
W dniu 30.12.2013 23:38, Marcin N pisze:
/.../
[...]

Książkę przeczytaj.

Hobbit 2