Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Hocki w EB

Hocki w EB

Data: 2011-09-05 03:45:06
Autor: Bungiel
Hocki w EB
On Sep 5, 11:11 am, bzdreg <bzd...@null.com> wrote:
Wiemy od dawna, że system EB jest "sprawny inaczej".
Dzisiaj dysponuję sobie przelew między własnymi rachunkami (z RO na KO),
chwilę czekam, parę razy odświeżam, widzę go w końcu w historii RO jako
Wykonany, przechodzę na KO, kasa jest, wklepuję przelew zwykły.
Po klepnięciu jakiegoś "Dalej" - zonk! Niewystarczające środki!
Patrzę do góry - faktycznie, saldo jak sprzed zasilenia.
Wracam do "Produkty" - przelew jakoby się nie wykonał, a przecież go
widziałem jako wykonany i środki były na miejscu! Co więcej- kasa
wróciła na RO.
Po chwili znów jest tak, jak być powinno, czyli kasa jest na docelowym (KO).

Stukam do czatpanienki z pytaniem, czy mają awarię, bo nie wiem, czy mam
poczekać, czy ryzykować, że tym razem kasa pójdzie w powietrze. Panienka
idzie w zaparte, coś pisze o odświeżaniu i przelogowywaniu się.

Radzę Wam ustawiać sobie pod klawiszem półautomatyczne zrzuty ekranu, bo
wmówią Wam, że zwidy macie.


Taki to ulomny system po prostu. Dla mnie bylo to juz na tyle
irytujace (to i temu podobne akcje), ze kilka dni temu postanowilem w
koncu zamknac te rachunki.
Wbrew grupowym raportom, w moim przypadku zamkniecie 16 rachunkow
zajelo niecale 30min. Polecam.

Data: 2011-09-05 10:50:32
Autor:
Hocki w EB
Bungiel <dochtorek@gmail.com> napisał(a):
Wbrew grupowym raportom, w moim przypadku zamkniecie 16 rachunkow
zajelo niecale 30min. Polecam.

Widocznie się wyrobili w tym albo usprawnili procedurę :)

Ty zrób jeszcze jedno, złóż pismo z żądaniem zaprzestania przetwarzania Twoich
danych osobowych w jakimkolwiek celu, bo po zamknięciu kont non stop wysyłają
zapytania do BIKu, a potem wydzwaniają z ofertami super kredytów.

--


Hocki w EB

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona