Hodowla cz³owieka nowego typu

Data: 2012-02-03 09:03:52
Autor: abc
Hodowla cz³owieka nowego typu
- Reforma, która po wakacjach 2012 r. roku wchodzi w ¿ycie, ostro tnie
godziny przedmiotów na poziomie podstawowym. Znika 90 godzin historii, 60
jêzyka polskiego i 120 przedmiotów ¶cis³ych (...) przybêdzie wiêcej godzin z
urody i zdrowia - wynika z wyliczeñ ekspertów o¶wiatowych.  (...)

Koniec nauki i kszta³cenia m³odych umys³ów. Projekt nowej reformy edukacji
jest samobójstwem dla m³odego pokolenia.

Od pa¼dziernika 2012 zostanie wdro¿ony system hoduj±cy niby-specjalistów w
rzeczywisto¶ci jednak ludzi bezrefleksyjnych. Bo wyrzucenie przedmiotów
takich jak historia, jêzyk polski spowoduje dramatyczne zubo¿enie umys³u
m³odego cz³owieka.

Niew³a¶ciwe podej¶cie do tzw. specjalistycznych przedmiotów, takich jak
uroda, zdrowie nie spe³niaj± ¿adnej formy edukacji, kszta³cenia umys³ów
jedynie ucz± umiejêtno¶ci praktycznej, bezrefleksyjnej.

Od teraz przygotujmy siê na cz³owieka-chor±giewkê którego bêdziemy mogli
lepiæ tak jak dyktuje wspó³czesna moda i lobby politycznej poprawno¶ci.

Wiêcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/koniec_liceow_ogolnoksztalcacych_i_koniec_edukacji_18785

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-02-03 09:45:08
Autor: Krzysztof
Hodowla cz³owieka nowego typu

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f2b9521$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Najwy¿szy koniec kszta³cenia mato³ów bez umiejêtno¶ci jakiejkolwiek pracy - refleksyjnych pod budk± z piwem.
I dodatkowo nauka zdrowego zycia.
K.

Data: 2012-02-03 09:59:44
Autor: abc
Hodowla cz³owieka nowego typu
O ile w czasach zaborów walka z jêzykiem polskim polega³a po prostu na
zakazie pos³ugiwania siê tym jêzykiem w miejscach publicznych, wskutek czego
twierdz± i ostoj± jêzyka sta³ siê polski dom, to ju¿ w czasach PRL-u
przyst±piono do lansowania jêzyka lumpenproletariatu, jêzyka wystarczaj±co
prymitywnego, aby wygubiæ w nim to, co subtelne i delikatne na rzecz mowy
niewyra¼nej i ubogiej w s³owa. (...)

Po roku 1989 przyst±piono do sukcesywnych reform edukacji, w ramach których
jêzyk polski by³ coraz bardziej spychany na margines. W przestrzeni
publicznej spo³eczeñstwo zosta³o podzielone na tych, którzy mówi± bardzo
szybko, jak dziennikarze, na tych, którzy operuj± schematycznymi formu³kami,
jak politycy, i na tych, którzy niezale¿nie od wieku maj± problemy ze
zbudowaniem prostego zdania. (...)

Jak wiêc to siê dzieje, ¿e programy edukacji tak szeroko otwieraj± drzwi dla
wtórnego analfabetyzmu?

Dzieje siê to za spraw± metodyki nauczania. Jest to metoda z³a, skoro
przynosi tak z³e efekty, skoro od kilku lat nie tylko uczniowie, ale i
studenci najrozmaitszych kierunków maj± a¿ takie problemy z mówieniem i
pisaniem.

Na czym ta metoda polega? Na tym, ¿e w prze³adowanych klasach i na podstawie
prze³adowanego programu nauczyciele nie maj± czasu indywidualnie dla ka¿dego
ucznia ani po to, by go s³uchaæ i popracowaæ nad dykcj±, fraz± i intonacj±,
ani po to, by æwiczyæ sztukê pisarsk± na podstawie klasycznych zasad.

Pod p³aszczykiem szukania oryginalno¶ci przepuszcza siê b³êdy i
niedoci±gniêcia, a wiedzê egzekwuje drog± testów.

Test to postawienie krzy¿yka, tak jak to dawniej czyni³  analfabeta, a ca³y
wysi³ek formu³owania zdania, tak trudnego w jêzyku polskim, jest z edukacji
wyeliminowany lub zepchniêty na odleg³y plan. Uczniowie rozwi±zuj±
prawid³owo testy, ale nie potrafi± zbudowaæ zdañ.

W efekcie g³owa im pêka od informacji, tyle ¿e mówiæ i tak nie umiej±. Nie
umiej± te¿ pisaæ, bo w dzisiejszych szko³ach prawie w ogóle nie pisze siê
ju¿ wypracowañ. A kto nie æwiczy pod kierunkiem mistrza, ten niczego siê nie
nauczy.

Wiêcej
http://www.naszapolska.pl/index.php/component/content/article/42-gown...

Data: 2012-02-03 13:58:59
Autor: homo erectus
abc wrote:

Na czym ta metoda polega? Na tym, ¿e w prze³adowanych klasach i na
podstawie
prze³adowanego programu nauczyciele nie maj± czasu indywidualnie dla
ka¿dego
ucznia ...........  (ciach)

A kiedy to nauczyciele mieli czas i co najwazniejsze chcieli zajac sie indywidualnie kazdym uczniem? Nie uogolniam. Mowie tylko z wlasnego doswiadczenia i obserwacji.

Data: 2012-02-03 10:15:36
Autor: Lord Donald
Hodowla człowieka nowego typu
W dniu 03.02.2012 09:03, abc pisze:
- Reforma, która po wakacjach 2012 r. roku wchodzi w życie, ostro tnie
godziny przedmiotów na poziomie podstawowym. Znika 90 godzin historii, 60
języka polskiego i 120 przedmiotów ścisłych (...) przybędzie więcej
godzin z
urody i zdrowia - wynika z wyliczeń ekspertów oświatowych. (...)

Koniec nauki i kształcenia młodych umysłów. Projekt nowej reformy edukacji
jest samobójstwem dla młodego pokolenia.

Od października 2012 zostanie wdrożony system hodujący niby-specjalistów w
rzeczywistości jednak ludzi bezrefleksyjnych. Bo wyrzucenie przedmiotów
takich jak historia, język polski spowoduje dramatyczne zubożenie umysłu
młodego człowieka.

Niewłaściwe podejście do tzw. specjalistycznych przedmiotów, takich jak
uroda, zdrowie nie spełniają żadnej formy edukacji, kształcenia umysłów
jedynie uczą umiejętności praktycznej, bezrefleksyjnej.

Od teraz przygotujmy się na człowieka-chorągiewkę którego będziemy mogli
lepić tak jak dyktuje współczesna moda i lobby politycznej poprawności.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/koniec_liceow_ogolnoksztalcacych_i_koniec_edukacji_18785

Przykre, że usuwają przedmioty ścisłe, taka wiedza jest najważniejsza, i to zastąpią je praktycznie lekcjami typu reklama w telewizji, chcesz być zdrowy to kupuje produkty tej firmy a kosmetyki tamtej, itp..., tresowanie typowych niewolników dla panów wielkiej trójki w UE.
Historia to i tak absurd zmienia się co wybory nie mówiąc o systemie politycznym. Na J.polskim także powinni zrezygnować z nauki o historii a skoncentrować się na naszym języku, coraz więcej osób nie potrafi dobrać słów do swoich myśli i zastępuje je bluzgami.

Data: 2012-02-03 10:41:25
Autor: abc
[...]

Wygląda na to, że trzeba będzie reaktywować tzw. tajne komplety

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tajne_komplety

Data: 2012-02-03 12:17:14
Autor: sofu
[...]

Krótk± masz pamiêæ szczyno ABC-aku. I bardzo wybiórcz±. Nie ma nikogo kto by siê zajmowa³ d³u¿ej z marnym skutkiem zreszt± hodowla ludzkiego byd³a ni¿ watykanska sekta.
Niszczenie polskiej szko³y zaczê³o siê po wprowadzeniu religii do szko³, a potem coraz brutalniejszego w³azeniu tam z buciorami czarnych pajaków.
Jednym z elementów niszczenia polskiej szko³y w zakresie uczenia przedmiotów opartych na realnej nauce by³o wprowadzenie religii do szkó³.
czyli uczenia bajek rodem z jedynie s³usznej sekty watykanskiej. 8 godzin w tygodniu ju¿ od pierwszej klasy szko³y podstawowej nie liczac pieniedzy na bajarzy zwanych katechetami, które to mo¿na by³o przeznaczyc na historiê, geografie, fizykê, chemiê czy inne przedmioty zale¿ne od poziomu szko³y. Dzieci miast realiów musz± siê uczyæ na ocenê paciorów  i poznawac wymy¶lone przez KRK mity religijne.
Takich oszczyp³otów jak ty zapewne radowa³oby to, aby szko³y jak drzewiej bywa³o by³y przejête przez jezuickich ³acinników gdzie by dzielili jak onegdaj w³os na czworo w rodzaju: Nabuchodonozor zali prawdziwie w wo³u zamienion? Czy Chrystus, siedz±cy na o¶le, by³ czê¶ci± os³a, czy te¿ osie³ czê¶ci± Chrystusa?"
ABC-aku ty jeste¶ ostatni predysynowany do krytyki polskiej szko³y która zaczeli juz psuc twoi w czarnch sukienkach, a rz±dy Adolfa do reszty zapewne ropierdol±

sofu

Data: 2012-02-03 12:21:20
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 12:17, sofu pisze:
Krótk± masz pamiêæ szczyno ABC-aku. I bardzo wybiórcz±.

Te cwelik, szczyny i gwna do toalety a nie na psp.

Data: 2012-02-03 12:22:46
Autor: u2
Hodowla cz³owieka nowego typu
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2012-02-03 12:17, sofu pisze:
> Krótk± masz pamiêæ szczyno ABC-aku. I bardzo wybiórcz±.

Te cwelik, szczyny i gwna do toalety a nie na psp.

Dziecko, grzeszysz!W niedzielê marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 14:35:45
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 13:22,  cwelik pisze:
Dziecko, grzeszysz!W niedzielê marsz do spowiedzi!

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Wez cwelik mnie nie rozsmieszaj, ty i moralnosc :)

Data: 2012-02-03 19:27:54
Autor: Albert
Hodowla cz³owieka nowego typu
Dnia Fri, 03 Feb 2012 14:35:45 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

Ot zebra³y siê cwele i licytuj± siê o celê! ;)

Data: 2012-02-03 19:53:35
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 19:27, Albert pisze:
Wez cwelik mnie nie rozsmieszaj, ty i moralnosc :)
Ot zebra³y siê cwele i licytuj± siê o celê!

Te cweliki zwykle nadaja z gwna, jesli sie co do ciebie pomylilem to
sorki ;)

Data: 2012-02-04 07:57:26
Autor: sofu
Hodowla cz³owieka nowego typu

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f2bc335$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-03 12:17, sofu pisze:
Krótk± masz pamiêæ szczyno ABC-aku. I bardzo wybiórcz±.

Te cwelik, szczyny i gwna do toalety a nie na psp.

-- -- -- -- -- -- --

Te tania kurwa! Szczyny, toalety i ¶cieki to to twoje naturalne ¶rodowisko w którym siê czujesz jak ryba w wodzie....

sofu

Data: 2012-02-04 08:39:51
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 07:57, sofu pisze:

Te tania kurwa! Szczyny, toalety i ¶cieki to to twoje naturalne
¶rodowisko w którym siê czujesz jak ryba w wodzie....

To zmien swoje otoczenie cwelik :)

Data: 2012-02-04 14:35:00
Autor: u2
Hodowla cz³owieka nowego typu
W dniu 2012-02-04 14:29, Roman pisze:
Wychodzi na to, ¿e jeste¶ te¿ genetycznym cwelem!

Wydaje sie tobie cwelik, nie kazdy jest tobie podobny. :)

Data: 2012-02-03 13:13:41
Autor: Ronald Kuczek
Hodowla cz³owieka nowego typu
On 02/03/2012 12:17 PM, sofu wrote:
[...]
Niszczenie polskiej szko³y zaczê³o siê po wprowadzeniu religii do szko³,
a potem coraz brutalniejszego w³azeniu tam z buciorami czarnych pajaków.
[...]

Mijasz siê z prawd±. Niszczenie polskiej szko³y trwa nieprzerwanie od zakoñczenia wojny, wraz z upadkiem pozycji spo³ecznej i autorytetu nauczyciela. Do o¶wiaty przez lata trafiali ludzie z kompletnego przypadku, choæby dlatego, ¿e studia nauczycielskie by³y ostatni± desk± dla wszystkich tych, którzy nie dostali siê na swoje wymarzone kierunki.
Pierwsze powojenne pokolenie zarówno uczniów jak i nauczycieli mia³o jeszcze to szczê¶cie, ¿e by³o kszta³cone przez starych, przedwojennych belfrów z krwi i ko¶ci, którzy niestety s± dzisiaj gatunkiem na wymarciu. Zostali zast±pieni przez byle jakich ludzi z przypadku, z których wielu nigdy nie powinno nawet my¶leæ o pracy z dzieæmi i m³odzie¿±. Jako¶æ kadry przedk³ada siê na jako¶æ wykszta³cenia - nikogo nie zastanawia dlaczego gros bezrobotnych stanowi± ludzie z tzw. dyplomem.

RK

Data: 2012-02-03 19:16:36
Autor: pluton
Hodowla cz³owieka nowego typu
nie zastanawia dlaczego gros bezrobotnych stanowi± ludzie z tzw. dyplomem.

Poniewaz jest to dyplom z zabobonnictwa albo dupoogrzewalnictwa
geotermalnego .

Nullification

Data: 2012-02-04 07:02:28
Autor: stevep
Hodowla cz³owieka nowego typu
Dnia 03-02-2012 o 13:13:41 Ronald Kuczek <kuczek@kuczek.pl> napisa³(a):

[...]

O mylisz siê z tym dzisiaj, pokolenie prawdziwych profesorów i nauczycieli  wymarlo jakie¶ 60 lat temu.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-03 19:13:33
Autor: pluton
[...]

No to pedaly i pedofile powinni byc zadowoleni.

Nullification

Data: 2012-02-03 19:13:23
Autor: Albert
Hodowla cz³owieka nowego typu
Dnia Fri, 3 Feb 2012 19:13:33 +0100, pluton napisa³(a):

Jeste¶ zadowolony?

Data: 2012-02-03 21:46:24
Autor: pluton
Hodowla cz³owieka nowego typu

> No to pedaly i pedofile powinni byc zadowoleni.

Jeste¶ zadowolony?

Nie.

Nullification

Data: 2012-02-03 19:14:22
Autor: Krzysiek
Hodowla cz³owieka nowego typu
Hallo,

Am 03.02.2012 09:03, schrieb abc:
[...]

ale to wlasciwie nic nowego, sam pisalem o tym przed laty podajac
przyklady, np: Sloterdijk o ktorym wspominalem, to on wlasnie odgrzebal
w publicznych referatach pojecia jak >hodowla< czy >tresura< wywolujac
tym mniej lub bardziej wywazone polemiki. Wedlug niego pytaniem wcale
nie jest "czy stosowac", bo to praktykowane jest od dawna, a tylko
"jak stosowac" i tylko tym sie zajmuje: ksiazka czy stadion (pismo czy
obrazek). Zgodnie z nim, instrumenty jak obowiazek powszechnej obrony
czy obowiazek powszechnej oswiaty stworzyly falszywa iluzje panstw
narodowych w czym pomocna byla ksiazka, a ktore na naszych oczach
rozlaza sie w szwach, nawet wiecej, bo zniesienie obowiazku obrony
i oswiaty (albo jego rozluznienie) gwaltownie ten proces przyspiesza.
Przejscie wiec do tresury typu stadion (obrazek) jest w/g niego
nieuniknione.
Pan jest przeciez jednym z tych, ktorzy upominaja sie o krola, regenta
czy innego zbawiciela, a, jak podaje Sloterdijk: Dobry treser to nie
ten, ktory swiszcze batem, a ten, ktorego stado prosi, zeby ich wzial
za morde.

Jak widac - wylaza upiory, ktore sam Pan wzywa...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-02-04 08:10:14
Autor: sofu
Hodowla cz³owieka nowego typu

U¿ytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f2c23fe$0$6570$9b4e6d93newsspool3.arcor-online.net...
Hallo,
-- -- -- -- --
[...]

ABC-ak nie wo³a o króla tylko o regenta.
Ewentualnie królem ma byæ Jezus bo królowa ju¿ przecie¿ jest.
Dla czego o regencje?
Bo regentem w my¶ dawnego prawa mo¿e byæ tylko czarny paj±k.
I tak by sobie by³  po wieczne czasy watykañski regent, tzn. do czasu gdyby go wreszczie na latarni gdzie¶ ludzie nie powiesili.

sofu

Data: 2012-02-04 14:09:58
Autor: Krzysiek
Hodowla cz³owieka nowego typu
Hallo,

Am 04.02.2012 08:10, schrieb sofu:

[...]

[...]

oh, on o rozne rzeczy wola, w zaleznosci od pory dnia i aktualnego
ocipienia. Ale tez mnie zdziwilo, ze wola, bo zgodnie z katechizmem
Kosciola... hmm... oczywiscie, chodzi mi o Swiety Katechizm Swietego
Kosciola, komunikacja z Bogiem odbywa sie za pomoca modlitw, a nie
krzykow. Widocznie dopatrzyl sie, ze jego modlitwy sa psu na bude
i dal sobie z nimi spokoj.
Jesus - no co Pan?? A po jakiego grzyba mu Jesus??
Przeciez wyraznie pisal, ze chodzi mu o Glowe Jezusa i, jak widze,
Pan tez to zauwazyl... chociaz troche niezrecznie Pan napisal,
jak by nie patrzyl to przeciez zwierzchnik zaprzyjaznionego
z nami panstwa z ktorym jestesmy w EU i NATO, wiec moglby Pan
napisac chocby: "Czarny Pajak".... hmm... zaraz, Watykan nie jest
w NATO... noooo, to teraz sam juz nie wiem czy oni sa zaprzyjaznieni...
zreszta, to sie okaze gdy podpisza AKTA i zazadaja oplaty za
korzystanie z niedzieli jako wolnego dnia czy za poslugiwanie
sie kalendarzem gregorianskim, wtedy bedzie jasne, ze chca tylko
naszego dobra. Tak jak nasi inni przyjaciele - i europejscy
i zamorscy.

MFG
Krzysiek

--