Hofer 35,4% glosow a lewak zlodziej 21,5% jak ja sie ciesze jeden mniej skurwesynow

Data: 2016-12-04 08:23:49
Autor: maciek zawieja
Hofer 35,4% glosow a lewak zlodziej 21,5% jak ja sie ciesze jeden mniej skurwesynow
http://www.vol.at/bp-wahl-live-auf-vol-at/4699632

Austriackie  wybory   online   ten   link   powyzszy  mowi   wszystko

Data: 2016-12-04 08:25:52
Autor: maciek zawieja

Austriackie  wybory   online   ten   link   powyzszy  mowi   wszystkohttp://www.vol.at/bp-wahl-live-auf-vol-at/4699632

Data: 2016-12-04 17:33:56
Autor: V
W dniu 2016-12-04 o 17:23, maciek zawieja pisze:
http://www.vol.at/bp-wahl-live-auf-vol-at/4699632

Austriackie  wybory   online   ten   link   powyzszy  mowi   wszystko

Przestaniesz się cieszyć gdy zrozumiesz, że 65% wyborców nie popiera Hofera, a to dla Austrii oznacza podział i osłabienie, tak jak u Nas.

V.

Data: 2016-12-04 17:36:33
Autor: A. Filip
V <fhotnc@hotmail.com> pisze:
[...]

A demokracja parlamentarna nie jest w dużej części sztuką
_ograniczonego_ wyboru?  Czekaj na drugą turę :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-04 17:49:59
Autor: V
W dniu 2016-12-04 o 17:36, A. Filip pisze:
V <fhotnc@hotmail.com> pisze:
[...]

Często wyborcy "głosując przeciwko" danemu kandydatowi, np reprezentującemu "znienawidzony establishment", głosują na tego, kto akurat znalazł się po drugiej stronie. Później już, tak wybrany chuligan ma prosta droga do krzewienia naiwnej wiary w posiadanie legitymacji suwerena.

V.

Data: 2016-12-04 18:01:06
Autor: Budzik
Hofer 35,4% glosow a lewak zlodziej 21,5% jak ja sie ciesze jeden mniej skurwesynow
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Oni powtarzaja całe wybory czy własnie tylko drugą ture?

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2016-12-04 19:06:21
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Myślałem że całe, ale jednak tylko drugą turę.
Drugą turę, czyli właściwie to już trzecia tura :-)