Hofman, polski republikanin, he, he, he!

Data: 2011-07-11 08:58:50
Autor: Przemysław W
Hofman, polski republikanin, he, he, he!
Prawo i Sprawiedliwość zacznie we wtorek trwającą tydzień antyrządową kampanię w radiu i telewizji. Wzoruje ją na spotach amerykańskich republikanów - informuje "Rzeczpospolita".
"Mogę potwierdzić, że rozpoczynamy kampanię informacyjną" - mówi rzecznik PiS Adam Hofman. Jak dodaje, "to są takie +taśmy prawdy Donalda Tuska+". Nazwa kampanii ma nawiązywać do węgierskich "taśm prawdy". W nagraniu, które w 2006 r. wyciekło do mediów, ówczesny premier Ferenc Gyurcsany mówił do swoich współpracowników: "Spier... iśmy. I to nie coś, ale wszystko. Przez ostatnie półtora roku kłamaliśmy rano, wieczorem i w nocy". Ujawnienie tych taśm wywołało falę masowych protestów.

"Tusk jest zbyt cwany, żeby dać się nagrać, jak przyznaje się do niedotrzymanych obietnic, więc w radiu i telewizji powiedzą o tym zwykli ludzie" - wyjaśnia jeden z polityków PiS.

W sześciu spotach radiowych o swojej trudnej sytuacji pod rządami Donalda Tuska opowiadają przedstawiciele różnych grup zawodowych, m.in. nauczyciel, student, pracownik fizyczny i przedsiębiorca.

Gazeta dotarła też do klipu, który ma być emitowany w telewizji. Są na nim m.in. emerytka i młoda mama, które mówią "Panie premierze Tusk, nie jestem światowym kryzysem, jestem Polką", rolnik - "Nie jestem obciachem, jestem Polakiem", mechanik - "Nie jestem dziurą w drodze, jestem Polakiem", kibic - "Nie jestem antypolski, jestem za Polską". Film zamykają słowa: "Panie premierze Tusk, panu już dziękujemy", pojawia się też logo PiS, a lektor mówi: "Czas na odważne decyzje" - relacjonuje "Rzeczpospolita".

Spot PiS wzoruje się na telewizyjnej kampanii amerykańskiej Partii Republikańskiej. Kilka tygodni temu kandydat republikanów na prezydenta Mitt Romney w odpowiedzi na słowa Baracka Obamy, że ponad 9-proc. bezrobocie to tylko "dziura w drodze", wyemitował spot "Bump in the Road", gdzie bezrobotni mówią: "Jesteśmy Amerykanami, a nie dziurą w drodze". "Chcemy być polskimi republikanami" - potwierdza Hofman.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/345131,pis-atakuje-rzad-tuska-spotami-pomysl-sciagneli-od-amerykanow.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało nic.
 Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-11 10:31:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ive6va$pvr$1inews.gazeta.pl...
Prawo i Sprawiedliwość zacznie we wtorek trwającą tydzień antyrządową kampanię w radiu i telewizji. Wzoruje ją na spotach amerykańskich republikanów - informuje "Rzeczpospolita".

Jeżeli będą za nią płacić mogą ją nadawać 24h/dobę. TVP należy rozpędzić na 4 wiatry.

BomBel

Data: 2011-07-11 14:15:38
Autor: cirrus
[...]

Hofman to wyłącznie obciach.

--
stevep

Data: 2011-07-11 15:00:07
Autor: Przemysław W
Hofman, polski republikanin, he, he, he!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał

Hofman to wyłącznie obciach.

-- stevep

Jedno jest pocieszające. Wszystkie te obciachy - przydupniaki, marnie kończą.

Przemek

Data: 2011-07-12 07:05:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Hofman, polski republikanin, he, he, he!
poniedziałek, 11 lipca 2011 08:58. carbon entity '' <%EMAIL>

Prawo i Sprawiedliwość zacznie we wtorek trwającą tydzień antyrządową
kampanię w radiu i telewizji. Wzoruje ją na spotach amerykańskich
republikanĂłw - informuje "Rzeczpospolita".

[...]

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/345131,pis-atakuje-rzad-
tuska-spotami-pomysl-sciagneli-od-amerykanow.html

Było już historycznie stronnictwo republikanów w Polsce...
przystąpiło do... Konfederacji Targowickiej! Pluć i donosić na Polaków w Brukseli -- - kto jak kto, ale PiS naśladując metody "mistrza Geremka" które jego politycy mieli podobno w wyjątkowej pogardzie -- - tak przynajmniej deklarowali -- - wyjątkowo mnie zniesmaczył...

Jaki qwa "patriotyzm", jaka qwa "moralność?" Raczej "Quaquaraqua"!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Hofman, polski republikanin, he, he, he!