Hojni

Data: 2021-05-13 20:37:27
Autor: Runt
Hojni
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/dzialacze-pis-otrzymuja-pieniadze-z-narodowego-instytutu-wolnosci/ddsbp3e,79cfc278

"Blisko jedna czwarta z 42 podmiotów, którym Narodowy Instytut Wolności przyznał dofinansowanie w konkursie dla organizacji pozarządowych, w dniu ogłoszenia konkursu działało zaledwie kilka miesięcy
Jedną z nich zarejestrowano już po ogłoszeniu naboru, a mimo to i tak dostała dotację
Prawie każdy z NGO-sów, którym dziennikarze udowodnili związki z PiS, dostał maksymalną możliwą dotację i już złożył wniosek o kolejne pieniądze."

Słuszna linię ma wasza partia! Słuszną!

--
Runt

Data: 2021-05-13 13:26:00
Autor: Zenek Kapelinder
Hojni
czwartek, 13 maja 2021 o 20:37:29 UTC+2 Runt napisał(a):
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/dzialacze-pis-otrzymuja-pieniadze-z-narodowego-instytutu-wolnosci/ddsbp3e,79cfc278 "Blisko jedna czwarta z 42 podmiotów, którym Narodowy Instytut Wolności przyznał dofinansowanie w konkursie dla organizacji pozarządowych, w dniu ogłoszenia konkursu działało zaledwie kilka miesięcy Jedną z nich zarejestrowano już po ogłoszeniu naboru, a mimo to i tak dostała dotację Prawie każdy z NGO-sów, którym dziennikarze udowodnili związki z PiS, dostał maksymalną możliwą dotację i już złożył wniosek o kolejne pieniądze." Słuszna linię ma wasza partia! Słuszną! -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
twojej pizdziak vel runt dziura w dupie została lina zwana również sznurem. I nie kop ojca po jajach jak mogę do szczania podnosi.

Data: 2021-05-14 07:31:01
Autor: Runt
Hojni
W dniu 2021-05-13 o 22:26, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

twojej pizdziak

zenusiu, gdyby nie to, że twój sowiecki "tate" ciachnął ci brzytwą przez krocze obchodziłbyś bar micwa, a tak miałeś bat micwa! ;-)))
vel runt
c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, czy to prawda, że hanss uwielbiał twoją asshole? tobie też się to podobało prawda? miałeś frajdę w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów! nastawiałeś "tyłem" i obciągałeś "przodem"! Nie pamiętasz zenusiu? nie mów, że dopadła cię "mgła mózgowa"! przecież nie masz mózgu! ;-)))
została lina zwana również sznurem.
zenusiu, skorzystaj ze sznura i zrób coś co uwolni świat od takiego nadętego matoła jak ty! ;-)))
I nie kop ojca po jajach
ty zenusiu nie możesz kopac swego "tate" po jajach bo on nie miał jaj, jesteś zenusiu bękartem!
jak mogę
możesz? co możesz zenusiu? chyba tylko wspominać jak obciągałeś "przodem". wiesz komu... ;-))))
do szczania podnosi.
twoj "tate" nie podnosi bo ktoś mu tylną łapę kijem przetrącił i teraz by się mógł wyszczać ty musisz go za fiuta trzymać! dlatego ci psim moczem ręka śmierdzi. POwąchaj... POwąchaj... Jeszcze raz... Śmierdzi, prawda? Od dziś będziesz ten zapach odczuwać ciągle! ;-))))

Masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-05-14 02:19:18
Autor: Zenek Kapelinder
Hojni
piątek, 14 maja 2021 o 07:31:05 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Znowu mi pizdziak vel runt dziura w dupie z pół godziny ze swojego chujowego życia poświęciłeś i to w czasie w którym wszyscy normami ludzie śpią.  Jak tak wcześnie wstajesz to tatę na spacer wyprowadzasz?

Data: 2021-05-15 08:36:48
Autor: Runt
Hojni
W dniu 2021-05-14 o 11:19, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
piątek, 14 maja 2021 o 07:31:05 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2021-05-13 o 22:26, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
/.../
Masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!
-- Runt

Znowu mi
zanusiu, nie ci i nie ja. projekcja!
to ty robisz "przodem" loda psu hanssa a hanss pakuje cie od tylca. to twoj ulubiony układ sceniczny ;-)))
pizdziak
zenusiu, masz jeszcze brzytwę która "tate" wychlastał ci łechtaczkę? ;-)))
vel runt
c-vel zenus ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, uwielbiasz jak cię pakowano w twoją asshole w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistow? ;-)))
z pół godziny
jak to zenusiu wyliczyłeś?
ze swojego chujowego życia
ty zenusiu to masz klawe życie! żresz pomidory po 1zł/kg i kocie żarcie podkradane mruczkom, na karku masz kapotę z okradzionego przez ciebie kontenera pck. ;-)))
poświęciłeś i to w czasie w którym wszyscy normami ludzie śpią.
zenusiu, chodzisz spać z kurami??? czyżby gospodarz był łaskawy i pozwolił ci nocować w kurniku? coż za awans! ;-)))
Pokombinuj tutaj:
https://24timezones.com/czas_na_swiecie3.php#gref - BST ;-)))
Jak tak wcześnie wstajesz
zenusiu, zdecyduj się! ;-)))
to tatę na spacer wyprowadzasz?
zenusiu, kundli takich jak i twój "tate" nie wyprowadza się na spacer. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-15 03:33:04
Autor: Astralny Rębajło
Hojni
Runt napisał(a):
[...]

No dobrze, a kto dostał pozostałe 3/4 środków z wymienionej kwoty?
Może twoi fumfle?

Widać pis rąsia w rąsię z peło zadłuża PL na potęgę.

Hojni