Hol do roweru dziecięcego [kupię, pożyczę]

Data: 2011-07-27 01:07:26
Autor: KuFeL
Hol do roweru dziecięcego [kupię, pożyczę]
Planujemy za niedługo wyjazd rodzinny. Prawdopodobnie będę potrzebował
wziąć raz na jakiś czas na hol młodego, który dopiero od tego roku
jeździ na dwóch kółkach (16"). Czy na rynku jedyny hol to Trail Gator?
Są jakieś alternatywy?

Ew. czy ktoś ma do sprzedania, bądź wypożyczenia - za opłatą - taki
hol?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2011-07-27 13:54:08
Autor: Maseł
W dniu 2011-07-27 10:07, KuFeL pisze:
[...]

Trailgator u mnie sie sprawdzil - goraco polecam
Alternatywy sa - poszukaj na allegro

Ew. czy ktoś ma do sprzedania, bądź wypożyczenia - za opłatą - taki
hol?

Rozumiem, ze wycieczka dookola warszawy?

Pozdro

Maseł

Data: 2011-07-27 13:52:14
Autor: KuFeL
On 27 Lip, 13:54, Maseł <mma...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-07-27 10:07, KuFeL pisze:

> Planujemy za nied ugo wyjazd rodzinny. Prawdopodobnie b d potrzebowa
> wzi raz na jaki czas na hol m odego, kt ry dopiero od tego roku
> je dzi na dw ch k kach (16"). Czy na rynku jedyny hol to Trail Gator?
> S jakie alternatywy?

Trailgator u mnie sie sprawdzil - goraco polecam
Alternatywy sa - poszukaj na allegro

> Ew. czy kto ma do sprzedania, b d wypo yczenia - za op at - taki
> hol?

Rozumiem, ze wycieczka dookola warszawy?

Nie, chodzi o wyjazd na urlop i wypożyczenie na dwa tygodnie -
oczywiście za opłatą. Jak się nikt nie zgłosi, to pewnie kupię - z
tego co patrzyłem to w decathlonie mają na stanie Trail Gator właśnie.
Trochę boję się tańszych rozwiązań, zwłaszcza że zależy mi na czymś
pewnym i sprawdzonym.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2011-07-28 01:54:27
Autor: Maseł
W dniu 2011-07-27 22:52, KuFeL pisze:
On 27 Lip, 13:54, Maseł <mma...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-07-27 10:07, KuFeL pisze:
Planujemy za nied ugo wyjazd rodzinny. Prawdopodobnie b d potrzebowa
[...]
[...]

To idz i kup, bo na razie to nawet Warszawiacy nie sa pewni, czy chca
sie zglosic...

Pozdro

Maseł

Hol do roweru dziecięcego [kupię, pożyczę]