Holandia - Brazylia

Data: 2010-07-02 17:06:14
Autor: Fidelio
Holandia - Brazylia
 Nie rozumiem trenera Holandii, zawodnik który był największym napędem ofensywnym od pocz±tku turnieju czyli Elje siedzi na ławie, żadnych zmian... bezsens.

Data: 2010-07-02 17:25:59
Autor: Fidelio
Holandia - Brazylia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i0kv97$t0d$1news.onet.pl...
Nie rozumiem trenera Holandii, zawodnik który był największym napędem ofensywnym od pocz±tku turnieju czyli Elje siedzi na ławie, żadnych zmian... bezsens.

No dobra, wcale nie aż taki bezsens ;-)

Data: 2010-07-02 16:09:12
Autor: tomus_king
Holandia - Brazylia
> [...]
> Nie rozumiem trenera Holandii, zawodnik który był największym napędem > ofensywnym od pocz±tku turnieju czyli Elje siedzi na ławie, żadnych > zmian... bezsens.

Jednak bezsens, Elia na miejscu Huntelara strzeliłby jeszcze ze 2 bramki..

Data: 2010-07-02 19:24:49
Autor: Cavallino
Holandia - Brazylia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i0l0e8$bb$1news.onet.pl...
[...]

Ano wła¶nie.
Zawsze lepiej poczekać do końca meczu z opiniami.

Z drugiej strony - "taktyka" dalej zabija piłkę.
Dzisiaj zabiła Brazylijczyków.
Mieli Holendrów na widelcu, tylko ze im się do przodu nie bardzo grać chciało.
No i zostali ukarani.
Do tego móżdżki jak zwykle za krótkie.

Data: 2010-07-02 19:37:28
Autor: Fidelio
Holandia - Brazylia
Ano wła¶nie.
Zawsze lepiej poczekać do końca meczu z opiniami.

Z drugiej strony - "taktyka" dalej zabija piłkę.

Tylko dlatego, że "piłka" wcze¶niej latami zabijała Holendrów ;-)
Brazylijczyków też ;-)
Dlatego wybrali taktykę.

Dzisiaj zabiła Brazylijczyków.
Mieli Holendrów na widelcu, tylko ze im się do przodu nie bardzo grać chciało.
No i zostali ukarani.
Do tego móżdżki jak zwykle za krótkie.

No, nie do końca tak.
Brazylijczycy przygnietli w I połowie Holendrów straszliwie, grali bardzo do przodu.

W II połówce Holendrzy zagrali jednak agresywniej a potem był już Melo-dramat ;-)

Data: 2010-07-02 19:46:23
Autor: ALEX
Holandia - Brazylia
W dniu 02-07-10 19:37, Fidelio pisze:

W II po��wce Holendrzy zagrali jednak agresywniej a potem by� ju�
Melo-dramat ;-)

Szanowny kolego, wygrywa ten kto wygrywa mecz, a nie ten kto pięknie
gra. Brazylia mogła grać jak natchniona, ale do półfinałów przeszła Holandia

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-02 19:49:59
Autor: Fidelio
Holandia - Brazylia
Użytkownik "ALEX" <alex.jp2@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0l8ls$ktk$1inews.gazeta.pl...
[...]

I całe szczę¶cie, obstawiałem 1X :-)

A ja po prostu się odnosiłem do tezy, że Brazylia nie grała do przodu, a nie do tego kto przeszedł dalej.

Data: 2010-07-02 20:19:41
Autor: ALEX
Holandia - Brazylia
W dniu 02-07-10 19:49, Fidelio pisze:

W II po??wce Holendrzy zagrali jednak agresywniej a potem by? ju?
Melo-dramat ;-)

Szanowny kolego, wygrywa ten kto wygrywa mecz, a nie ten kto pi�knie
gra. Brazylia mog�a gra� jak natchniona, ale do p�fina��w przesz�a
Holandia

I ca�e szcz�cie, obstawia�em 1X :-)

A ja po prostu si� odnosi�em do tezy, �e Brazylia nie gra�a do przodu, a nie
do tego kto przeszedďż˝ dalej.

Finał obstawiam na Holandia - Niemcy i zwycięstwo Niemców. Wiem że grają totalny antyfutbol, nieludzki, bezwględny i całkowicie zdechumanizowany. Niemiecka maszyna jest nie do zatrzymania. No ale musimy poczekać na mecz z Argentyną. Coś czuję że nie będzie słodko.
I znowu kolejny przedwczesny finał ehhhh.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-02 20:45:45
Autor: Fidelio
Holandia - Brazylia
Użytkownik "ALEX" <alex.jp2@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0lak9$s6s$1inews.gazeta.pl...
[...]

do tego kto przeszed? dalej.

Finał obstawiam na Holandia - Niemcy i zwycięstwo Niemców. Wiem że graj± totalny antyfutbol, nieludzki, bezwględny i całkowicie zdechumanizowany.

Po meczu z Angli± wcale tak nie uważam, wspaniały rozmach i luz w grze poł±czony z dyscyplin± taktyczn±.

Niemiecka maszyna jest nie do zatrzymania. No ale musimy poczekać na mecz z Argentyn±. Co¶ czuję że nie będzie słodko.
I znowu kolejny przedwczesny finał ehhhh.

Ja też tak to widzę, chociaż oczywi¶cie w takim meczu jak Argentyna - Niemcy wszystko się może zdarzyć.
Niemniej postawię na szkopów, ewentualnie podparty remisem.

Holandia powinna wygrać z Urugwajem, Niemcy pokonuj± Hiszpanów i mamy kolejne starcie gigantów Holandia - Niemcy w finale.

Data: 2010-07-03 07:57:36
Autor: ALEX
Holandia - Brazylia
W dniu 02-07-10 20:45, Fidelio pisze:
[...]

Odniosłem wrażenie że po tym błędzie z bramk± dla Anglii, Anglicy jakby trochę stracili animuszu. A Niemcy grali jakby nic się nie wydarzyło.

[...]

Co do meczu Argentyna - Niemcy to wygra ta drużyna która założy swoje podstawowe stroje. Tak jak patrzę na finały to zazwyczaj tak jest że jak drużyna zakłada rezerwowe stroje to przegrywa.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-03 08:30:28
Autor: 2late
Holandia - Brazylia
On 03/07/2010 6:57 AM, ALEX wrote:

Co do meczu Argentyna - Niemcy to wygra ta drużyna która założy swoje
podstawowe stroje. Tak jak patrzę na finały to zazwyczaj tak jest że jak
drużyna zakłada rezerwowe stroje to przegrywa.

A ja cos wczoraj slyszalem ze dzis ma padac caly dzien deszcz, podobno mocny.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-03 09:39:09
Autor: ALEX
Holandia - Brazylia
W dniu 03-07-10 9:30, 2late pisze:

[...]

Czepiasz się. Niemcy nigdy nie zdobyli m¶ graj±c w zielono-białych. Zawsze w biało-czarnych. Ale zaczekajmy do meczu, to tylko parę godzin.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-04 17:59:42
Autor: 2late
Holandia - Brazylia
On 03/07/2010 8:39 AM, ALEX wrote:

[...]

A jednak zle slyszalem, nie padalo.
;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-07-02 21:48:22
Autor: Marcin Kasperski
Holandia - Brazylia
ALEX <alex.jp2@gazeta.pl> writes:

[...]

Brazylia *nie* grała jak natchniona. Socrates+Zico+Falcao nic nie
wygrali ale pamięta się ich do dzisiaj. O Kace i Fabiano zapomnimy za
miesiÄ…c.

Data: 2010-07-03 08:05:34
Autor: ALEX
Holandia - Brazylia
W dniu 02-07-10 21:48, Marcin Kasperski pisze:
[...]

Ale zgodzisz się ze mną że to jest wojna i na tej wojnie wygrywa ten kto strzeli o gola więcej. A czy grał ładnie czy nie to po latach nikogo nie interesuje.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-03 09:43:05
Autor: Marcin Kasperski
Holandia - Brazylia
Brazylia *nie* grała jak natchniona. Socrates+Zico+Falcao nic nie
wygrali ale pamięta się ich do dzisiaj. O Kace i Fabiano zapomnimy za
miesiÄ…c.

Ale zgodzisz siÄ™ ze mnÄ… ĹĽe to jest wojna i na tej wojnie wygrywa ten
kto strzeli o gola więcej. A czy grał ładnie czy nie to po latach
nikogo nie interesuje.

Mnie tam do dziś przechodzą ciarki na myśl o Argentynie'90. Choć wygrała
srebro. I, co ciekawe, nazwiska owych dzielnych defensorów mi w pamięć
nie zapadły (poza Maradoną)

Data: 2010-07-03 10:36:24
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Holandia - Brazylia

Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87vd8xt3hy.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Może dlatego, że Maradona był ofensorem...?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-03 14:27:12
Autor: Marcin Kasperski
Holandia - Brazylia
[...]

Teza jakoby ktokolwiek z Argentyny'90 był ofensorem może być trudna do
obronienia ;-) No dobra, Maradona i Caniggia trochę bywali na połowie
rywali ale znacznie mniej niĹĽ dzisiaj taki Lahm czy Ramos ;-)

Data: 2010-07-03 16:53:05
Autor: Cavallino
Holandia - Brazylia
[...]

Ramos to na swojej nie bywa za często, więc to nic dziwnego. ;-)

Data: 2010-07-03 11:00:41
Autor: maciej
Holandia - Brazylia
Marcin Kasperski napisał:

Mnie tam do dziś przechodzą ciarki na myśl o Argentynie'90. Choć wygrała
srebro. I, co ciekawe, nazwiska owych dzielnych defensorów mi w pamięć
nie zapadły (poza Maradoną)

Jestem przekonany, że defensora nr 1, czyli bramkarza pamiętasz... ;-)

Data: 2010-07-03 11:04:51
Autor: AJK
Holandia - Brazylia
03-07-2010  o godz. 9:43 Marcin Kasperski napisał:

Brazylia *nie* grała jak natchniona. Socrates+Zico+Falcao nic nie
wygrali ale pamięta się ich do dzisiaj. O Kace i Fabiano zapomnimy za
miesi±c.

Ale zgodzisz się ze mn± że to jest wojna i na tej wojnie wygrywa ten
kto strzeli o gola więcej. A czy grał ładnie czy nie to po latach
nikogo nie interesuje.

Mnie tam do dzi¶ przechodz± ciarki na my¶l o Argentynie'90. Choć wygrała
srebro. I, co ciekawe, nazwiska owych dzielnych defensorów mi w pamięć
nie zapadły (poza Maradon±)

No, weeeĽ... Nie zapamiętałe¶ Olarticoechei? :-)

--
AJK

Data: 2010-07-02 18:32:04
Autor: Marcin Kasperski
Holandia - Brazylia
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> writes:

 Nie rozumiem trenera Holandii, zawodnik ktĂłry byĹ‚ najwiÄ™kszym napÄ™dem ofensywnym od poczÄ…tku turnieju czyli Elje siedzi na Ĺ‚awie, ĹĽadnych zmian... bezsens.

Styl zmienił :-)

CieszÄ™ siÄ™, Brazylia denerwuje mnie zawsze ale w tym turnieju to juĹĽ szczegĂłlnie.

Data: 2010-07-02 18:59:35
Autor: ALEX
Holandia - Brazylia
W dniu 02-07-10 18:32, Marcin Kasperski pisze:
[...]

No i Brazylia popłynęła aż miło.