Holender by się uśmiał :-)

Data: 2013-06-25 01:05:18
Autor: drobo
Holender by się uśmiał :-)
"Burmistrz Białołęki, który został zatrzymany przez policję, gdy jechał na rowerze po alkoholu, złożył rezygnację z piastowanego stanowiska. Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz ją przyjęła - dowiedział się portal tvnwarszawa.pl"

"- Coś mnie podkusiło, żeby wsiąść na Veturilo. Gdy jechałem w kierunku stacji roweru miejskiego, żeby odstawić jednoślad, i wtedy wylegitymował mnie patrol policji. Okazało się że mam jakieś 0,9 promila alkoholu - tłumaczył w rozmowie z tvnwarszawa.pl."

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,burmistrz-bialoleki-zlozyl-rezygnacje-zatrzymany-na-rowerze-po-alkoholu,91638.html

Data: 2013-06-25 10:08:41
Autor: Liwiusz
Holender by się uśmiał :-)
W dniu 2013-06-25 10:05, drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com pisze:
[...]

Szkoda chłopa. I komu to szkodziło? :)

--
Liwiusz

Data: 2013-06-25 01:25:55
Autor: drobo
Holender by się uśmiał :-)
Szkoda chłopa. I komu to szkodziło? :)

Władza się przekonała, że nie jest bezkarna, a dzielna policja czuwa :-)

Data: 2013-06-25 20:24:21
Autor: Shrek
Holender by się uśmiał :-)
On 2013-06-25 10:25, drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com wrote:
Szkoda chłopa. I komu to szkodziło? :)

Władza się przekonała, że nie jest bezkarna, a dzielna policja czuwa :-)

Akurat ta władza nie ma za wiele do gadania w tej kwestii:( Przydałoby się żeby jakieś p(osły) złapali pijane na łące, albo HGW (co jej straż miejska podpada) oni właśnie są winni takiego prawa jakie mamy. A tak to trafiło na zwykłego czlowieka, na dodatek wszystko wskazuje na to że przyzwoitego i z honorem - szkoda mi go po prostu.

Shrek.

Data: 2013-06-26 10:18:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Holender by się uśmiał :-)
W dniu 2013-06-25 20:24, Shrek pisze:
On 2013-06-25 10:25, drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com wrote:
[...]

Skończyło by się tym, że policjant zobaczyłby poselską legitymację i usłyszał pusty śmiech. Jak w przypadku Kurskiego, który legitymacją robi sobie spółkę z nieograniczoną nieodpowiedzialnością z polskim prawem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2013-06-26 02:10:25
Autor: rmikke
Holender by się uśmiał :-)
W dniu środa, 26 czerwca 2013 10:18:47 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:

> [...]

Skończyło by się tym, że policjant zobaczyłby poselską legitymację i usłyszał pusty śmiech. Jak w przypadku Kurskiego, który legitymacją robi sobie spółkę z nieograniczoną nieodpowiedzialnością z polskim prawem.

A to w końcu nie przepchneli tej zmiany, że immunitet nie dotyczy wykroczeń drogowych, czy jakoś tak? Swego czasu było dość głośno
o takiej inicjatywie...

Data: 2013-06-26 15:52:28
Autor: Gotfryd Smolik news
Holender by się uśmiał :-)
On Wed, 26 Jun 2013, rmikke wrote:

A to w końcu nie przepchneli tej zmiany, że immunitet nie dotyczy
wykroczeń

  To chyba tak szybko nie działa.
  Rzuć okiem w archiwa, sprawdź od kiedy Marcin Hyła pisał o pracach
nad zmianami w PoRD oraz kiedy toto weszło w życie.

drogowych, czy jakoś tak?

  BTW - tylko drogowych? (nie pamiętam jak tam było :))
  Czyli np. śmieci rzucać dalej mogliby bez mandatu? ;)

pzdr, Gotfryd

Holender by się uśmiał :-)