Holenderski?

Data: 2009-04-17 17:38:38
Autor: colidar
Holenderski?
Witam.

Mam prośbę o pomoc w identyfikacji filmu.

Rzecz dzieje się w Amsterdamie. Akcja rozgrywa się w środowisku bohemy, inteligencji. Dwóch głównych bohaterów (jeden ma urodę "semicką", drugi jest trochę gruby) poznaje się podczas aresztowania za udział w jakichś zamieszkach (?).
Jeden z nich zajmuje się matematycznym dowodem na nieistnienie Boga, który prowadzi go z czasem do wniosku, że Bóg istnieje.
Ktoś ginie postrzelony nad jednym z kanałów przez ćpuna (?).

Pamiętam takie wyrywkowe chaotyczne sceny, a przeglądając bazy filmów holenderskich nie znalazłem, więc nie jestem nawet pewien, czy to film produkcji holenderskiej.

Sądzę że krótki opis wywoła u Was skojarzenie, bo film był w polskiej TV kilka lat temu i to chyba ze dwa razy.

Pozdrawiam i dzięki

colidar

Data: 2009-04-17 17:59:52
Autor: colidar
Holenderski?
Nieaktualne.
Chyba znalazłem - Odkrycie nieba (Discovery of Heaven), 2001r.

Holenderski?