Hollinger promuje Gortata!

Data: 2009-03-09 21:27:00
Autor: Cavek
Hollinger promuje Gortata!
- Wiele osób nie zauważa gry Marcina Gortata (Orlando Magic), ale on jest niesamowicie produktywny. Zastanawiam się na co Polak może liczyć latem, kiedy zostanie wolnym zawodnikiem - napisał o polskim koszykarzu jeden z czołowych amerykańskich ekspertów John Hollinger z medialnego koncernu ESPN.

[...]

- Gortat ma dobrą skuteczność, wysokie PER i zadziwiający współczynnik zbiórek w przeliczeniu na minuty gry. Dodatkowo stał się zauważalną siłą w obronie - w meczu z Bostonem zablokował dwa rzuty - ocenił postępy Polaka Hollinger.

- Nie słyszałem zbyt wielu działaczy, by dyskutowali o Gortacie, a myślę, że 25-letni Polak pomógłby niejednej drużynie w walce pod koszami - dodał.

http://sport.onet.pl/0,1248727,1930817,wiadomosc.html

!!!!

Cavek

Data: 2009-03-09 14:07:07
Autor: Washko
Hollinger promuje Gortata!
On 9 Mar, 21:27, Cavek <wo...@wp.pl> wrote:
[...]

A tu jest oryginał:
http://sports.espn.go.com/nba/dailydime?page=dime-090309

Pzdr. Washko

Data: 2009-03-09 23:38:27
Autor: wiLQ
Hollinger promuje Gortata!
Cavek napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]
 Generalnie srodowisko cyferkowe dostrzega Gortata chocby dlatego, ze
jest w scislej czolowce zbiorek i blokow na minute. AFAIR wspominal o
nim Pelton, a Berri wrecz sugerowal, ze granie czesciej Gortatem jest
sposobem na minimalizowanie strat po kontuzji Nelsona.

Kilka dni temu na APBR byla dyskusja o zaskakujaco niskim +/- Dwighta i
dwie osoby zasugerowaly, ze to efekt dobrego backupa Gortata. Podobalo
mi sie wyjasnienie: "The only reason he's not playing major minutes is
that TOP1 C in the NBA is ahead of him in the rotation."

Przyszly sezon nam pokaze na ile fajne cyferki w bardzo ograniczonym
czasie gry sa dostrzegane przez GMow i jak przekladaja sie na pieniadze.
Moze najbardziej trzeba liczyc na Mavs czy Rockets bo jakos watpie, ze
Magic dadza mu extension ze wzgledow finansowych...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-10 01:15:37
Autor: sooobi
Hollinger promuje Gortata!
[...]

A tutaj niezgodze sie z Toba. Magic potrzebuja backup'u na C, a takze
na pare minut na PF. Gortat sie sprawdza, a bedzie on tanszy niz np
jakis Turiaf.

pzdr

Data: 2009-03-10 01:42:24
Autor: L'e-szczur
Hollinger promuje Gortata!
On 10 Mar, 09:15, soo...@gmail.com wrote:
> [...]

A tutaj niezgodze sie z Toba. Magic potrzebuja backup'u na C, a takze
na pare minut na PF. Gortat sie sprawdza, a bedzie on tanszy niz np

Stawiam na kontrakt nieco nizszy od tego ktory dostal Landry (9M$/
3yr).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-10 03:48:21
Autor: sooobi
Hollinger promuje Gortata!
On 10 Mar, 09:42, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> jakis Turiaf.

Stawiam na kontrakt nieco nizszy od tego ktory dostal Landry (9M$/

Dokladnie,  5M za 2 lata na przyklad .

pzdr

Data: 2009-03-10 15:07:32
Autor: wiLQ
Hollinger promuje Gortata!
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Magic dadza mu extension ze wzgledow finansowych...

A tutaj niezgodze sie z Toba. Magic potrzebuja backup'u na C, a takze

Moga uwazac, ze kogos takiego juz maja i to z kontraktem: Battiego.

Gortat sie sprawdza, a bedzie on tanszy niz np jakis Turiaf.

Ale jego kontrakt moze sie liczyc podwojnie przez luxury-tax.
Chyba, ze klepna jakis trejd.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-10 07:14:39
Autor: sooobi
Hollinger promuje Gortata!
On 10 Mar, 15:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A tutaj niezgodze sie z Toba. Magic potrzebuja backup'u na C, a takze
> na pare minut na PF.

Moga uwazac, ze kogos takiego juz maja i to z kontraktem: Battiego.

W takim razie dlaczego Gortat gra teraz wiecej niz Battie?

> Gortat sie sprawdza, a bedzie on tanszy niz np jakis Turiaf.

Ale jego kontrakt moze sie liczyc podwojnie przez luxury-tax.
Chyba, ze klepna jakis trejd.

Oddadza Battiego:)

pzdr

Data: 2009-03-10 16:11:05
Autor: wiLQ
Hollinger promuje Gortata!

> Moga uwazac, ze kogos takiego juz maja i to z kontraktem: Battiego.

W takim razie dlaczego Gortat gra teraz wiecej niz Battie?

Zbliza sie koniec sezonu, wiec moze chca ocenic czy go odpuszczac?

> Ale jego kontrakt moze sie liczyc podwojnie przez luxury-tax.
> Chyba, ze klepna jakis trejd.

Oddadza Battiego:)

A kto go przyjmie? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-10 08:51:58
Autor: sooobi
Hollinger promuje Gortata!
On 10 Mar, 16:11, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> W takim razie dlaczego Gortat gra teraz wiecej niz Battie?

Zbliza sie koniec sezonu, wiec moze chca ocenic czy go odpuszczac?

Mysle ze Magic maja inne priorytety przed swoimi najwazniejszymi PO od
lat.

A kto go przyjmie? ;-P

A pamietasz jak Spurs oddali K.Thomasa?
pzdr

Data: 2009-03-11 15:32:09
Autor: wiLQ
Hollinger promuje Gortata!

> Zbliza sie koniec sezonu, wiec moze chca ocenic czy go odpuszczac?

Mysle ze Magic maja inne priorytety przed swoimi najwazniejszymi PO od
lat.

Niz ogrywanie lawki i oszczedzanie starterow? Np jakie?

> A kto go przyjmie? ;-P

A pamietasz jak Spurs oddali K.Thomasa?

Nie pamietam...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-11 07:49:36
Autor: sooobi
Hollinger promuje Gortata!
On 11 Mar, 15:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mysle ze Magic maja inne priorytety przed swoimi najwazniejszymi PO od
> lat.

Niz ogrywanie lawki i oszczedzanie starterow? Np jakie?

Kurde to proste jak drut. Nie ogrywaja Gortata po to zeby sprawdzic
czy chca go odpuscic. Jesli nim teraz graja to sa zdecydowani ze chca
go zatrzymac.
Serio tego nie rozumiesz ?:)

> A pamietasz jak Spurs oddali K.Thomasa?

Fakt jak tez nie pamietam, ale pamietam jak Sunsi go oddali:)

pzdr

Data: 2009-03-11 15:59:07
Autor: wiLQ
Hollinger promuje Gortata!

> [...]

czy chca go odpuscic. Jesli nim teraz graja to sa zdecydowani ze chca
go zatrzymac. Serio tego nie rozumiesz ?:)

Koncepcja jest jasna, ale dziwi mnie Twoja pewnosc i wnioskowanie. "Skoro Celtics graja Marburym to sa zdecydowani ze chca go zatrzymac"?

Fakt jak tez nie pamietam, ale pamietam jak Sunsi go oddali:)

To tez pamietam, ale podejrzewam, ze Suns grubo tego zaluja ;-)
Albo przynajmniej powinni takze watpie, ze to dobry przyklad dla Magic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-11 08:07:00
Autor: sooobi
Hollinger promuje Gortata!
On 11 Mar, 15:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Koncepcja jest jasna, ale dziwi mnie Twoja pewnosc i wnioskowanie.
"Skoro Celtics graja Marburym to sa zdecydowani ze chca go zatrzymac"?

Ty zalozyles ze oni nim graja zeby stestowac czy chca go zatrzymac co
jest dla mnie sessionizmem:), Dla mnie jest jasne ze jesli nim graja
to on bedzie 1 zmiennikiem Dwighta a nie Battie. Co bedzie w offseason
zobaczymy ale licze ze zostawia Gortata a Battiego sprobuja sie
opchnac.

> Fakt jak tez nie pamietam, ale pamietam jak Sunsi go oddali:)

To tez pamietam, ale podejrzewam, ze Suns grubo tego zaluja ;-)

Wiedzialem ze to napiszesz:)

Albo przynajmniej powinni takze watpie, ze to dobry przyklad dla Magic.

To dobrym przykladem bedzie Camby i Nuggets.

Data: 2009-03-11 23:25:54
Autor: wiLQ
Hollinger promuje Gortata!
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Dla mnie jest jasne ze jesli nim graja
to on bedzie 1 zmiennikiem Dwighta a nie Battie.

A dla mnie moze byc co najwyzej jasne, ze _jest_ zmiennikiem Dwighta,
ale nie wiem na jakiej podstawie zakladac, ze podpisza z nim nowy
kontrakt. Taka sama pewnosc jak a propos Gortata masz np wobec Andersena
w Nuggets, Bassa w Mavs, Charliego V w Bucks itp?

> Albo przynajmniej powinni takze watpie, ze to dobry przyklad dla Magic.

To dobrym przykladem bedzie Camby i Nuggets.

Teoretycznie tak, ale chyba nie uwzgledniasz ile druzyn bedzie probowalo
ciac koszty...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-12 01:31:25
Autor: sooobi
Hollinger promuje Gortata!
On 11 Mar, 23:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

A dla mnie moze byc co najwyzej jasne, ze _jest_ zmiennikiem Dwighta,
ale nie wiem na jakiej podstawie zakladac, ze podpisza z nim nowy

Mysle ze jesli nie podpisza, to na pewno nie ze wzgledow sportowych.

pzdr

Hollinger promuje Gortata!