Hollowtech II, śrubki od lewego ramienia korby, pytanie nieco lamerskie.

Data: 2010-08-13 15:50:50
Autor: Mario
Hollowtech II, śrubki od lewego ramienia korby, pytanie nieco lamerskie.
gwint jest standardowy, dlugosc tez zwyczajna ale lepek sruby musi byc nieco mniejszy niz standardowy :-/ ja w podobnej sytuacji mialem duuzy problem zeby ja dopasowac... w koncu sie udalo ale i tak na zapas kupilem zapasowe oryginaly od shimano...

pzdr

Hollowtech II, śrubki od lewego ramienia korby, pytanie nieco lamerskie.