Hologram tancerki w Saporo.

Data: 2012-03-10 21:58:05
Autor: Obserwator
Hologram tancerki w Saporo.
Data: 2012-03-10 23:19:56
Autor: Grzegorz Z.
Hologram tancerki w Saporo.
Obserwator napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=JZg6t6WdtyE&feature=related

Nie rozumiem o co ci właściwie chodzi z tymi obrazami 3D. Zresztą takie eksperymenty co jakiś czas różni inżynierowie robią, mam na
myśli prawdziwe projektory trójwymiarowe nie to na co dałeś się nabrać w
tym klipie z CNN, zresztą podobne rzeczy w TVN parę lat temu też można było
zobaczyć.

Myślisz że za pomocą takiego "real-3D" będzie łatwiej "zapować"
pseudo-polaków w Kanadzie? :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-10 22:44:48
Autor: Obserwator
Hologram tancerki w Saporo.
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Obserwator napisał:

> http://www.youtube.com/watch?v=JZg6t6WdtyE&feature=related

Nie rozumiem o co ci właściwie chodzi z tymi obrazami 3D.

to zapytaj tzva albo jaksy. To te inteligentniejsze twoje hologramy.

Data: 2012-03-11 00:12:30
Autor: Grzegorz Z.
Hologram tancerki w Saporo.

Obserwator napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=JZg6t6WdtyE&feature=related

Nie rozumiem o co ci właściwie chodzi z tymi obrazami 3D.

to zapytaj tzva albo jaksy. To te inteligentniejsze twoje hologramy.

Oh, przepraszam pomyliły mi się profile.