Hołota od kurdupla straszy straż miejską!

Data: 2011-04-15 21:33:15
Autor: Przemysław W
Hołota od kurdupla straszy straż miejską!
"Wiemy gdzie mieszkacie". "Zawiśniecie na lampach". "Znamy wasze adresy" - maile o takiej treści przychodzą do warszawskiej straży miejskiej po interwencjach przed Pałacem Prezydeckim. Jeden z prawicowych portali publikuje zdjęcia strażników w cyklu "galeria łobuzów". Straż zdecydowała się złożyć do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. - Trudno przechodzić nad tym obojętnie - mówi nam rzeczniczka strażników.
- W naszej ocenie te maile i strona internetowa spełniają warunki podejrzenia popełnienia przestępstwa - mówi Monika Niżniak, rzeczniczka straży miejskiej. jej zdaniem doszło do gróźb karalnych i publicznego nawoływania do popełnienia przestępstwa. Straż złożyła dwa zawiadomienia. Jedno w sprawie maili. Drugie w sprawie zdjęć na prawicowym portalu "Nowy Ekran".To tam pojawiła się galeria zdjęć strażników miejskich, którzy brali udział w usunięciu namiotu "Solidarnych 2010" z Krakowskiego Przedmieścia. Galeria opatrzona jest obraźliwymi komentarzami.

"Solidarni 2010" codziennie rozstawiają namiot na Krakowskim Przedmieściu. W poniedziałek zapowiadali, że protestować będą w nim "do ustąpienia rządu". Od tego czasu straż miejska interweniowała kilkakrotnie. W czasie jednej z interwencji - likwidacji namiotu - niektórzy manifestanci stawiali opór. Doszło do szarpaniny i skucia kajdankami dwóch osób. Według prawicowych portali w czasie akcji straży miejskiej pobity został dziennikarz "Gazety Polskiej".

Zdjęcie strażniczki, która brała udział w zatrzymaniu opatrzono niewybrednym komentarzem "numeru blachy nie udało się sfotografować, ale takiej piękności nie zapomina się nigdy". Blogerzy nawołują też do wysyłania zdjęć kolejnych strażników miejskich, a także nieumundurowanych policjantów. "na zasadzie archiwum prewencyjnego nie do publikacji". - Mam nadzieję przysłużyć się sprawie i dostarczyć zdjęcia kilku bandytów - pisze jeden z komentatorów.

Na serwisie pojawił się także osobny dział "Ściana Hańby" - pokazujący wszystkie działania służb porządkowych przeciw demonstrującym pod Pałacem. - Wspólnie tworzymy listę klientów, których obsługiwać nie będziemy... chyba, że na zasadzie "Więzień 1917 zgłoś się po łopatę" - pisze "mustrum", twórca wpisu i jeden z administratorów portalu nad zdjęciami przedstawiającymi strażników miejskich. Zdjęcia ujawniają też ich numery służbowe, a także w wypadku wypowiadającego się do mediów naczelnika wydziału prewencji Grzegorza Staniszewskiego, służbowe dane kontaktowe.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9444934,_Galeria_lobuzow__w_prokuraturze__Straznicy_dostaja.html#ixzz1JccnZbsa

Przemek

--

"Przemawiając w rocznicę katastrofy smoleńskiej, prezes PiS Jarosław Kaczyński wsparł insynuację poezją Zbigniewa Herberta. Zacytował słowa o zdradzonych o świcie, ale przezornie nie wspomniał o następnym wersie "Strzeż się jednak dumy niepotrzebnej, oglądaj w lustrze swą błazeńską twarz".

Data: 2011-04-15 21:42:14
Autor: pluton
[...]

Na taka prawice to bym zaglosowal ...

Dajcie linka do tej strony. trzeba sobie zarchiwizowac.

Nullification

Data: 2011-04-15 13:11:52
Autor: Marek
On Apr 15, 9:42 pm, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> "Wiemy gdzie mieszkacie". "Zawi niecie na lampach". "Znamy wasze adresy" -
> maile o takiej tre ci przychodz do warszawskiej stra y miejskiej po
> interwencjach przed Pa acem Prezydeckim. Jeden z prawicowych portali
> publikuje zdj cia stra nik w w cyklu "galeria obuz w".

Na taka prawice to bym zaglosowal ...

Dajcie linka do tej strony. trzeba sobie zarchiwizowac.

Nullification

Bandytow trzeba sledzic az do prawomocnego wyroku !!!

Data: 2011-04-16 19:10:15
Autor: pluton
Holota od kurdupla straszy straz miejska!
Na taka prawice to bym zaglosowal ...

Dajcie linka do tej strony. trzeba sobie zarchiwizowac.

Bandytow trzeba sledzic az do prawomocnego wyroku !!!

Niestety bandziorom ze sraszy wiejskiej na razie uchodzi na sucho...

Nullification

Data: 2011-04-15 22:15:11
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ioa6hv$jdu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pisowska swołocz podnosi łby. Czas przyciąć im ogony!

PhD

Data: 2011-04-15 22:20:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-15 21:33, Przemysław W pisze:
[...]

Czyli teraz posypią się mandaty ;> Słusznie, miasto wydaje kasę podatnika na sprzątanie syfu, jaki po sobie zostawia bolszewia.

Hołota od kurdupla straszy straż miejską!