Hołota walczy o władzę.

Data: 2010-07-08 08:39:02
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.
Po wyborach prezydenckich w PiS doszło do wewnętrznych tarć. Trwa wojna o to, kto stanie na czele klubu. W mediach co chwilę w pojawia się inne nazwisko osoby, która mogłaby objąć to stanowisko - pisze "Polska - The Times".

Na liście kandydatów jest rzecznik prasowy Adam Lipiński, Marek Kuchciński a także Joanna Kluzik-Rostkowska. Tej ostatniej, zdaniem części polityków PiS, należy się nagroda za zasługi w czasie kampanii. W nieoficjalnych rozmowach politycy PiS przyznają jednak, że posłanka naraziła się głównym politykom partii, głosując kilka razy wbrew dyscyplinie klubowej.

W partii źle odbierany jest też Marek Kuchciński. Według polityków PiS właśnie przez brak sympatii może nie zostać wybrany na szefa klubu. Tadeusz Cymański otwarcie przyznaje, że rekomendacja na stanowisko szefa klubu i wicemarszałka będzie uwzględniała nastroje i sympatie w partii.

Zdaniem gazety, Kluzik-Rostkowska na pewno obejmie jakieś stanowisko. Tym samym prezes PiS pokaże, że jest zwolennikiem większego uczestnictwa kobiet w polityce i jest otwarty na przyszłą kolację z SLD. Bo Joanna Kluzik-Rostkowska jest jej wielką zwolenniczką - czytamy w gazecie.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,83914,title,W-PiS-trwa-walka-o-wladze,wid,12454101,wiadomosc_prasa.html#czytajdalej

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-08 01:15:35
Autor: Antenka
Hochsztaplerzy, aferzyści i psychole walaczą o wpływy w POlszewi
On 8 Lip, 08:39, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
[...]

A co jeden to lepszy, bo więcej zarzutów na nim ciąży.

Antenka

Data: 2010-07-08 16:35:07
Autor: 'heÂŽsk'
Hołota walczy o władzę.
On Thu, 8 Jul 2010 08:39:02 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

 wyobraz sobie co by sie dzialo gdyby prezes zostal preziem.
 panie za kudly, panowie po buzkach i byloby po PiS-ie. szkoda.

--

 HeSk

Data: 2010-07-08 21:19:31
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.
Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

wyobraz sobie co by sie dzialo gdyby prezes zostal preziem.
panie za kudly, panowie po buzkach i byloby po PiS-ie. szkoda.

Niektórzy nawet nie potrafią ukryc jak bardzo są zawiedzeni przegraną kurdupla. Jak słyszę wypowiedzi Jakubiak, to ogrom jadu jaki kieruje w stronę Komorowskiego jest większy nawet od jej tuszy. Żałosny zawiedziony babsztyl.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 21:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i158c6$qob$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie dziw się jej rozczarowaniu. Liczyła, że zostanie zastępczą damą. No i na 5 lat miałaby pałacową fuchę.
A że babsko jest bez klasy, to i takie zachowanie.

Data: 2010-07-08 21:39:59
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c36269b$1news.home.net.pl...

[...]

Zgodziła się szczac do kuwety? ;-)

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 21:46:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i159ij$261$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wybory już minęły. Zachowujmy się w miarę normalnie.

Data: 2010-07-08 21:53:45
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Wybory już minęły. Zachowujmy się w miarę normalnie.

Trzebaby zdefiniowac to "normalnie". Obawiam się, że w dyskusji z picowcami granica normalności musi byc daleko przesunięta.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 21:59:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i15acd$58p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sam nie jestem bez grzechu. W miarę. Do indywidualnej oceny.

Data: 2010-07-08 22:01:34
Autor: u2
Hołota walczy o władzę.
[...]

Dla kałeckiego normalność to babranie się w GWnie :)

Data: 2010-07-08 22:03:05
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c362e10$1news.home.net.pl...

[...]

A któż z nas jest???

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 22:04:27
Autor: u2
Hołota walczy o władzę.
W dniu 2010-07-08 22:03, mkałrwan jest debilem pisze:
Sam nie jestem bez grzechu. W miarĂŞ. Do indywidualnej oceny.

A któ¿ z nas jest???

No z was, kałecki, to nikt :)

Data: 2010-07-09 17:45:24
Autor: 'heÂŽsk'
Hołota walczy o władzę.
On Thu, 8 Jul 2010 21:19:31 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

Niektórzy nawet nie potrafią ukryc jak bardzo są zawiedzeni przegraną kurdupla. Jak słyszę wypowiedzi Jakubiak, to ogrom jadu jaki kieruje w stronę Komorowskiego jest większy nawet od jej tuszy. Żałosny zawiedziony babsztyl.

 coz, taruma powyborcza dopoadla to towarzystwo po raz kolejny.
 teorie spiskowe, podejrzenia, prowokacje - bez tego pis nie moze
 istniec. potrzebuje wroga. widac to na psp. wielbiciele prezesa  az dysza z nienawisci. wulgarne slownictwo, prostactwo, obluda,
 oto cechy charakterystyczne tych nieudacznikow zyciowych.
 co do jakubiak - omal nie zostala 1-wsza dama, juz wpasowywala sie
 w taboret pod zyrandolem, a tu maz wzial za garderobe i won do garow,

--

 HeSk

Hołota walczy o władzę.