Hołota walczy o władzę.

Data: 2010-07-08 16:35:07
Autor: 'heÂŽsk'
Hołota walczy o władzę.
On Thu, 8 Jul 2010 08:39:02 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Po wyborach prezydenckich w PiS doszło do wewnętrznych tarć. Trwa wojna o to, kto stanie na czele klubu. W mediach co chwilę w pojawia się inne nazwisko osoby, która mogłaby objąć to stanowisko - pisze "Polska - The Times". [...]

 wyobraz sobie co by sie dzialo gdyby prezes zostal preziem.
 panie za kudly, panowie po buzkach i byloby po PiS-ie. szkoda.

--

 HeSk

Data: 2010-07-08 21:19:31
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.
Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał

wyobraz sobie co by sie dzialo gdyby prezes zostal preziem.
panie za kudly, panowie po buzkach i byloby po PiS-ie. szkoda.

Niektórzy nawet nie potrafią ukryc jak bardzo są zawiedzeni przegraną kurdupla. Jak słyszę wypowiedzi Jakubiak, to ogrom jadu jaki kieruje w stronę Komorowskiego jest większy nawet od jej tuszy. Żałosny zawiedziony babsztyl.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-08 21:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i158c6$qob$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie dziw się jej rozczarowaniu. Liczyła, że zostanie zastępczą damą. No i na 5 lat miałaby pałacową fuchę.
A że babsko jest bez klasy, to i takie zachowanie.

Data: 2010-07-08 21:39:59
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c36269b$1news.home.net.pl...

[...]

Zgodziła się szczac do kuwety? ;-)

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 21:46:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i159ij$261$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wybory już minęły. Zachowujmy się w miarę normalnie.

Data: 2010-07-08 21:53:45
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Wybory już minęły. Zachowujmy się w miarę normalnie.

Trzebaby zdefiniowac to "normalnie". Obawiam się, że w dyskusji z picowcami granica normalności musi byc daleko przesunięta.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 21:59:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i15acd$58p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sam nie jestem bez grzechu. W miarę. Do indywidualnej oceny.

Data: 2010-07-08 22:01:34
Autor: u2
Hołota walczy o władzę.
[...]

Dla kałeckiego normalność to babranie się w GWnie :)

Data: 2010-07-08 22:03:05
Autor: mkałrwan jest debilem
Hołota walczy o władzę.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c362e10$1news.home.net.pl...

[...]

A któż z nas jest???

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 22:04:27
Autor: u2
Hołota walczy o władzę.
W dniu 2010-07-08 22:03, mkałrwan jest debilem pisze:
Sam nie jestem bez grzechu. W miarĂŞ. Do indywidualnej oceny.

A któ¿ z nas jest???

No z was, kałecki, to nikt :)

Data: 2010-07-09 17:45:24
Autor: 'heÂŽsk'
Hołota walczy o władzę.
On Thu, 8 Jul 2010 21:19:31 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

Niektórzy nawet nie potrafią ukryc jak bardzo są zawiedzeni przegraną kurdupla. Jak słyszę wypowiedzi Jakubiak, to ogrom jadu jaki kieruje w stronę Komorowskiego jest większy nawet od jej tuszy. Żałosny zawiedziony babsztyl.

 coz, taruma powyborcza dopoadla to towarzystwo po raz kolejny.
 teorie spiskowe, podejrzenia, prowokacje - bez tego pis nie moze
 istniec. potrzebuje wroga. widac to na psp. wielbiciele prezesa  az dysza z nienawisci. wulgarne slownictwo, prostactwo, obluda,
 oto cechy charakterystyczne tych nieudacznikow zyciowych.
 co do jakubiak - omal nie zostala 1-wsza dama, juz wpasowywala sie
 w taboret pod zyrandolem, a tu maz wzial za garderobe i won do garow,

--

 HeSk

Hołota walczy o władzę.