Holowanie

Data: 2010-02-12 11:03:12
Autor: Kuba \(aka cita\)
Holowanie

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:pjv8n5l2f4egp8tbt3tse38aee8hr904q84ax.com...
Instrukcja obslugi
http://www.youtube.com/watch?v=WoBaFJNv6d8

Jeden pomysl moze sie przydac

znaczy sie - co masz na mysli?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2010-02-12 03:10:34
Autor: amos
Holowanie
On 12 Lut, 11:03, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
> Jeden pomysl moze sie przydac

znaczy sie - co masz na mysli?

No pewnie trojkat na wycieraczce. Sam bym na to z pewnoscia nie wpadl.
Moze dlatego, ze nie mam wycieraczki...

--
amos

Data: 2010-02-12 20:13:40
Autor: J.F.
Holowanie
On Fri, 12 Feb 2010 03:10:34 -0800 (PST),  amos wrote:
> [...]
> Jeden pomysl moze sie przydac
znaczy sie - co masz na mysli?

No pewnie trojkat na wycieraczce. Sam bym na to z pewnoscia nie wpadl.

Ja teraz mam, a tez pewnie bym nie wpadl. Kombinowalbym jak ustawic
trojkat na rolecie :-)

Chociaz kto wie - moze dzieki temu nie obilbym lakieru :-)

J.

Data: 2010-02-12 19:43:05
Autor: Bydlę
Holowanie
On 2010-02-12 11:03:12 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> said:

[...]

(wyłączyłem głos)

1. kopnąć w lewą przednią oponę/koło
2. stać na pasie drogowym
3. łazić po pasie drogowym
4. używać rękawiczek
5. (nie wiedziałem, że hak do zaciągania ma lewy gwint. w oplach, czy w każdym?)
6. za każdym razem gdy zaciągający pojazd hamuje, podjeżdżamy do niego, by rozpoczęcie holowania mogło zacząć się z szarpnięciem, czyli najfajniejszą częścią zaciągania
7. w czasie zaciągania machamy prawą łapą jak Clinton podczas słynnego wywiadu, bo trzymanie obu łap na kierownicy może sugerować, że pochodzimy ze wsi (lewy łokieć trzymamy w tym czasie na podłokietniku, by uniknąć jakiegokolwiek miejsca na sprawne manewry kierownicą, a ją samą końcami palców, by czuła się skrępowana)
8. (w kadrze pojawił się napis "PGR BRÓDNO", więc może z tą wsią trafiłem)

Więcej tricków przydatnych przy holowaniu nie zauważyłem.

--
Bydlę

Data: 2010-02-13 10:55:00
Autor: MadMan
Holowanie
Dnia Fri, 12 Feb 2010 19:43:05 +0100, Bydlę napisał(a):

5. (nie wiedziałem, że hak do zaciągania ma lewy gwint. w oplach, czy w każdym?)

No widzisz, to dlatego że głos wyłączyłeś :) Facet gadał że hak musi być
od dokładnie tego auta ze względu na różne długości gwintów i to że jest
prawy/lewy. W Hondzie Civic VIII jest zwykły prawy, sprawdzone tydzień temu :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-15 18:23:28
Autor: Bydlę
Holowanie
MadMan wrote:
Dnia Fri, 12 Feb 2010 19:43:05 +0100, Bydlę napisał(a):

5. (nie wiedziałem, że hak do zaciągania ma lewy gwint. w oplach, czy w każdym?)

No widzisz, to dlatego że głos wyłączyłeś :)

:-)))

W Hondzie Civic VIII jest zwykły prawy, sprawdzone tydzień temu :P

Dzięki!

--
Bydlę

Holowanie