Holowanie na autostradzie "zabronione".

Data: 2011-05-13 07:04:41
Autor: WOJO
Holowanie na autostradzie "zabronione".
On j膮 ci膮gn膮艂 czy holowa艂 ?
A przyczepa sama potrafi si臋 porusza膰 (ma silnik) czy musi by膰 ci膮gni臋ta ? :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-05-13 07:45:54
Autor: Artur\(m\)
Holowanie na autostradzie "zabronione".

U偶ytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iqie59$r6g$1news.lublin.pl...
On j膮 ci膮gn膮艂 czy holowa艂 ?
A przyczepa sama potrafi si臋 porusza膰 (ma silnik) czy musi by膰 ci膮gni臋ta ? :)

No ale nie o to pyta艂 przedpi艣ca, i nawet to nie jest 艣mieszne.

Data: 2011-05-13 08:00:44
Autor: WOJO
Holowanie na autostradzie "zabronione".
No ale nie o to pyta艂 przedpi艣ca, i nawet to nie jest 艣mieszne.

Te偶 nie rozumiesz ?
To przeczytaj sobie definicj臋 holowania z PORD ze szczeg贸lnym zwr贸ceniem uwagi na Art 31.1.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-05-13 11:57:31
Autor: Artur\(m\)
Holowanie na autostradzie "zabronione".

U偶ytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iqihec$uc3$1news.lublin.pl...
No ale nie o to pyta艂 przedpi艣ca, i nawet to nie jest 艣mieszne.

Te偶 nie rozumiesz ?
To przeczytaj sobie definicj臋 holowania z PORD ze szczeg贸lnym zwr贸ceniem uwagi na Art 31.1.

Nie wg艂臋biam si臋. Nie chce mi si臋:(.
Zaintrygowa艂o mnie pytanie, w podobnym sensie
jak r贸偶nica w s艂owie "lub" i "albo" w j臋zyku prawniczym.
Mo偶e "drogowcy" rozr贸偶niaj膮 "ci膮gni臋cie" od "holowania"
:)

Artur(m)

Data: 2011-05-13 13:13:23
Autor: Micha艂G
W dniu 2011-05-13 11:57, Artur(m) pisze:

[...]

to niech ci sie zachce

Pozdrawiam
Micha艂

Holowanie na autostradzie "zabronione".