Holowanie na awaryjnych

Data: 2012-04-19 22:51:29
Autor: J.F.
Holowanie na awaryjnych

Dyskusje juz mielismy, to tym razem powtorze pytanie - jakie macie
trojkaty, ze je potraficie zamontowac gdzies na/w pojezdzie ?

Bo dzis mialem kolejna okazje ... ta, w kombiaku z miekka roleta nie ma
problemu. Ale w innych bedzie :-)

J.

Data: 2012-04-19 22:55:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Holowanie na awaryjnych
Hello J.F.,

[...]

Ja tam wożę klasyczny trójkąt i kawał drutu. I mogę podwiesić na
antence GSM - akurat na samej górze tylnej szyby.

--
Best regards,

Data: 2012-04-19 22:14:40
Autor: to
Holowanie na awaryjnych
begin RoMan Mandziejewicz
Ja tam wożę klasyczny trójkąt i kawał drutu. I mogę podwiesić na antence
GSM - akurat na samej gĂłrze tylnej szyby.

Pięknie to musi wyglądać. :>

Data: 2012-04-20 06:30:07
Autor: Marek Dyjor
Holowanie na awaryjnych
to wrote:
begin RoMan Mandziejewicz

Ja tam wożę klasyczny trójkąt i kawał drutu. I mogę podwiesić na
antence GSM - akurat na samej gĂłrze tylnej szyby.

Pięknie to musi wyglądać. :>

a to on holuje na pokaz urody samochodĂłw?

Data: 2012-04-20 11:40:18
Autor: J.F
Holowanie na awaryjnych
UĹźytkownik "to"  napisał w wiadomości
begin RoMan Mandziejewicz
Ja tam wożę klasyczny trójkąt i kawał drutu. I mogę podwiesić na antence
GSM - akurat na samej gĂłrze tylnej szyby.
Pięknie to musi wyglądać. :>

To nie ma byc piekne, to ma byc skuteczne.
Wiekszosc chyba jednak takiej antenki nie ma, a jak ma - to ona nie jest jakos oplywowa ?

No i przyznac sie - kto wozi w bagazniku kawalek drutu ?

Za to pomysl z wycieraczka mi sie podoba. Mam nadzieje ze wasze trojkaty sa jakos zamykane i nie spadna ..

J.

Data: 2012-04-20 12:00:42
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Holowanie na awaryjnych
W dniu 2012-04-20 11:40, J.F pisze:

No i przyznac sie - kto wozi w bagazniku kawalek drutu ?

Zawsze można włożyć do pokrowca z trójkątem ...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-04-20 12:29:39
Autor: J.F
Holowanie na awaryjnych
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"  napisał w
W dniu 2012-04-20 11:40, J.F pisze:
No i przyznac sie - kto wozi w bagazniku kawalek drutu ?

Zawsze można włożyć do pokrowca z trójkątem ...

Mozna, ale prosze sie przyznac - kto wozi ? :-)

Drut przydatna rzecz, sam bym chetnie wozil, ale mam tylko miedziany, a o kawalek stalowego ocynkowanego trzeba by sie dopiero starac :-)

J.

Data: 2012-04-20 23:28:42
Autor: Irek N.
Holowanie na awaryjnych
Mozna, ale prosze sie przyznac - kto wozi ? :-)

A proszę bardzo, ja wożę.
I drucik i linkę w 3 kolorach, śrubokrętów z 6 różnych, kilka kombinerek/szczypcy/cążków/cokolwiek, imbusy, torxy, płaskie, komplet z grzechotką też. Nawet miernik i suwmiarka się znajdzie :)

Miłego Jarku.
Irek.N.1

Data: 2012-04-25 03:31:42
Autor: anacron
Holowanie na awaryjnych
W dniu 2012-04-20 12:29, J.F pisze:
Mozna, ale prosze sie przyznac - kto wozi ? :-)

Mimo, że jeżdżę nowymi mam zawsze małą skrzyneczkę z jakimiś wkrętakami,
kombinerkami i takimi innymi pierdołami. Nie wiem po co, jakoś tak nocą
w środku lasu jadąc pewniej się czuję. Jak to skrzynkę "uzbroiłem sobie"
8 lat temu, to tylko raz ja otwierałem, aby żarówkę wyjąć z niej bo
akurat nocą z jednym okiem jeździć nie lubię. Ale co ważniejsze i drut
się znajdzie, nawet kilka.

Data: 2012-04-20 12:17:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Holowanie na awaryjnych
Hello J.F,

Friday, April 20, 2012, 11:40:18 AM, you wrote:

[...]

Nie na tyle, żeby się nie dało drutu zakręcić.

No i przyznac sie - kto wozi w bagazniku kawalek drutu ?

Ja. I cały rok wożę łańcuchy, które przez te 13 lat założylem raz -
dla treningu jedynie.

Za to pomysl z wycieraczka mi sie podoba. Mam nadzieje ze wasze trojkaty sa jakos zamykane i nie spadna ..

Mój ma chyba slaby zatrzask - nie chce mi się schodzić do samochodu.
No i w sedanie nie mam wycieracki.

--
Best regards,

Data: 2012-04-20 12:44:49
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Holowanie na awaryjnych

Ja. I cały rok wożę łańcuchy, które przez te 13 lat założylem raz -
dla treningu jedynie.

Znajomy cały czas też wozi łańcuchy - kilka dni temu mu pomogły ...
Lanos i przyczepa z łódką - po zwodowaniu (łódki oczywiście) Lanos nie miał możliwości wyjechania - piasek+trawa...
Zanim zakopał się na amen - spokolnie założył łańcuchy i sobie spacerkiem wyjechał.
Ale kto i po co wozi łańcuchy w lecie?
;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-04-20 00:00:59
Autor: Tomasz Pyra
Holowanie na awaryjnych
On Thu, 19 Apr 2012 22:51:29 +0200, J.F. wrote:

Dyskusje juz mielismy, to tym razem powtorze pytanie - jakie macie
trojkaty, ze je potraficie zamontowac gdzies na/w pojezdzie ?

Jak masz wycieraczkę z tyłu, to wystarczy przełożyć wycieraczkę przez
środek.

A tak w ogóle to w każdym samochodzie mam rolkę srebrnej taśmy - tym możesz
do samochodu zamontować cokolwiek.

Data: 2012-04-20 00:27:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Holowanie na awaryjnych
Hello Tomasz,

Friday, April 20, 2012, 12:00:59 AM, you wrote:

[...]

Ta taśma się starzeje - po kilku latach poniewierania w bagażniku może
się już do niczego nie nadawać.

--
Best regards,

Data: 2012-04-20 23:33:41
Autor: Irek N.
Holowanie na awaryjnych
Ta taśma się starzeje - po kilku latach poniewierania w bagażniku może
się już do niczego nie nadawać.

Guglnąć: mythbusters tape boat

A tak swoją drogą, bez szarej taśmy żaden zakład by nie przetrwal :)

Miłego.
Irek.N.

Data: 2012-04-20 07:58:01
Autor: Iksinski
Holowanie na awaryjnych

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1qkbitt4rwg90.8nom70i5t56l$.dlg40tude.net...

Bo dzis mialem kolejna okazje ... ta, w kombiaku z miekka roleta nie ma
problemu. Ale w innych bedzie :-)

Ja mam zawsze w samochodzie kilka gum do mocowania bagazu.

Data: 2012-04-20 10:27:05
Autor:
Holowanie na awaryjnych
Witam serdecznie.

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dyskusje juz mielismy, to tym razem powtorze pytanie - jakie macie
trojkaty, ze je potraficie zamontowac gdzies na/w pojezdzie ?
Ostatnio postawiłem po prostu na tylnej półce za szybą bo nie miałem innej
możliwości.
W swoim autku wożę przyssawki i kawałek drutu.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://nemetiisto.pl
http://tunery.tv

Data: 2012-04-20 15:17:19
Autor: J.F
Holowanie na awaryjnych
Użytkownik  napisał w wiadomości
Ostatnio postawiłem po prostu na tylnej półce za szybą bo nie miałem innej
możliwości.

Ty sie ciesz ze sie dalo - smiem twierdzic ze zazwyczaj trojkat bedzie za wysoki.

J.

Data: 2012-04-20 15:25:20
Autor: J.F
Holowanie na awaryjnych
Użytkownik "J.F"  napisał w wiadomości grup
Użytkownik  napisał w wiadomości
Ostatnio postawiłem po prostu na tylnej półce za szybą bo nie miałem innej możliwości.

Ty sie ciesz ze sie dalo - smiem twierdzic ze zazwyczaj trojkat bedzie za wysoki.

Autopoprawka : w autach dawniej uwazanych za osobowe. Bo teraz sie namnozylo pseudoterenowek, suv, minivan - a wszyskie jakby wyzsze .

J.

Data: 2012-04-20 15:47:29
Autor: Michal Jankowski
Holowanie na awaryjnych
" " <artmedianews.WYTNIJ@gazeta.pl> writes:

Ostatnio postawiłem po prostu na tylnej półce za szybą bo nie miałem innej
możliwości.

Też tak kiedyś postawiłem i po kilometrze spadł na siedzenie i tyle.

  MJ

Data: 2012-04-20 22:54:42
Autor: Axel
Holowanie na awaryjnych

"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzy5pqqzv2.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Czyli zle postawiles. Jakos nigdy nie mialem problemy z zalozeniem trojkata w zadnym z holowanych aut.

--
Axel

Holowanie na awaryjnych