Holowanie rowerka dziecięcego

Data: 2015-06-08 09:51:46
Autor: Olivander
Holowanie rowerka dziecięcego
imo cudujesz

Spraw sobie przedni fotelik dla młodszego dziecka
i użyj normalnego trailgatora, lub dowolnego innego sztywnego składanego holu dla większego. Wydasz najmniej, a niektóre foteliki przednie możesz też założyć z tyłu, jak chcesz odmianę. Nie pamiętam jaki miałem model, ale
był od Rittera. Ale mogłem go montować (do Wigier 3), i z tyłu, i z przodu.

Data: 2015-06-08 22:39:57
Autor: Wojciech Penar
W dniu 08.06.2015 o 18:51, Olivander pisze:
[...]

Przedni fotelik nie wejdzie - "krótki" góral, pozycja dość sportowa
i do tego mój bęben i miejsca na fotelik brak.
Dodatkowo Młodsza ma już ponad 3 lata, więc całkiem mała nie jest.

Pozdrawiam,
Wojtek

Holowanie rowerka dziecięcego