Hołownia przeciwny wypłacaniu górnikom 100 proc. pensji. "To jest dzielenie ludzi"

Data: 2020-06-09 14:07:38
Autor: Lord Donald
Hołownia przeciwny wypłacaniu górnikom 100 proc. pensji. "To jest dzielenie ludzi"
Hołownia przeciwny wypłacaniu górnikom 100 proc. pensji. "To jest dzielenie ludzi"

  - Uważam, że podejmowanie decyzji o tym, żeby wypłacać jakiejś grupie zawodowej 100 proc., podczas kiedy inne grupy zawodowe nie mogą się doprosić o to, żeby dostać choćby 5 proc. albo choćby cokolwiek od rządu w tej sytuacji, to jest dzielenie ludzi - mówił Szymon Hołownia.

W ten sposób kandydat na prezydenta odniósł się do dzisiejszej decyzji ogłoszonej przez Jacka Sasina, aby górnikom z zamkniętych kopalń wypłacać w ramach postojowego 100 proc. dotychczasowego wynagrodzenia.

- To jest doprowadzanie do tego, że jeżeli będą znowu ogniska hejtu na górników, na Śląsk, to winny temu będzie minister Sasin - ocenił Hołownia.

- Chciałbym podkreślić, to co się dzieje w tej chwili, to nie jest wina górników. To jest wina rządu i to jest tylko i wyłącznie rządu zasługa, że nie dość, że nie umie zarządzić epidemią, to w bezczelny sposób doprowadza jeszcze do dzielenia ludzi w Polsce na lepszych i gorszych - dodał.

Hołownia ocenił też nowe hasło wyborcze Rafała Trzaskowskiego.

- Jeżeli miałbym ocenić hasło mojego kontrkandydata, co jest zawsze niezręczne, to powiem, że specjalnie mnie nie porywa. Ja już słyszałem w ciągu moich zmagań z polską polityką tyle zapewnień o tym w hasłach, że Polska będzie wspólna i one zawsze padały z ust przedstawicieli partii, które zrobiły już wszystko, żeby Polskę podzielić, że po raz kolejny po prostu nie dałbym się na to nabrać - mówił podczas konferencji prasowej w Warszawie.

https://www.dorzeczy.pl/kraj/142862/holownia-przeciwny-wyplacaniu-gornikom-100-proc-pensji-to-jest-dzielenie-ludzi.html?fbclid=IwAR0TvLEwQKD-IQMmSHp6KzrkEep6RPV-zxzFF_Vkt2s8BUoXC_gSQbjWUzw

Hołownia przeciwny wypłacaniu górnikom 100 proc. pensji. "To jest dzielenie ludzi"