Data: 2013-02-05 16:09:43 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:Wb9Qs.3044$3_7.1493fx25.fr7...
A ile dalbys za slajdszoł od Gora? Mysle, ze komitetu Noblowskiego i tak nie przebijesz. |
|
Data: 2013-02-05 15:36:11 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 05/02/2013 15:09, Ghost wrote:
Wiem ze gdzies tam jest rzesza ludzi plujacych na tematyke globalnego ocieplenia, ochrony lasow i zwierzat czy zatrucia atmosfery, dla ktorych najlepsza rozrywka jest granie na PS3 a przyrode znaja z ironicznych foci na fejsiku, narzekajac przy tym na wszystko poczynajac od polityki do kar miejskich za plucie gumy na ulicy... Sa jednak tez tacy ktorzy zwracaja uwage na kazdy szczegol otaczajacego ich srodowiska i martwia sie tym co z tego zostanie za kilka lat... Dla nich przeznaczony jest ten film, a dla reszty... moze Batman? -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-05 21:53:00 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:LF9Qs.3045$3_7.1748fx25.fr7... On 05/02/2013 15:09, Ghost wrote: Ale skad w Tobie ta agresja, ala Radiomaryjna babcia? http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyciekl-raport-onz-nt-zmian-klimatycznych-naukowcy,1,5406849,wiadomosc.html |
|
Data: 2013-02-06 09:41:27 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 05/02/2013 20:53, Ghost wrote:
Ale skad w Tobie ta agresja, ala Radiomaryjna babcia? A skadze znowu agresja, chociaz zaraz sie zacznie jak mi jeszcze raz o moherach wspomnisz ;) IMO te raporty to stek bzdur sluzace tylko sianiu paniki i nakrecaniu biznesow, nic wiecej. Kwestia polega na tym ze jestesmy istotami rozumnymi i sami potrafimy zauwazac co sie dzieje i powiazywac to z wiedza naukowa zeby wyciagnac jakies wnioski. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 10:54:38 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:bzpQs.29$9s6.28fx31.fr7... On 05/02/2013 20:53, Ghost wrote: Wiem ze gdzies tam jest rzesza ludzi plujacych na tematyke globalnego Ale skad w Tobie ta agresja, ala Radiomaryjna babcia? Alez tak, wlasnie wskazales, ze mjasta kture nje pojeram, to som gópie, bo ino grajoim w ps3 i fiociujom sie na fajesie. Oraz opluwaja gómy na ulycy. IMO te raporty to stek bzdur sluzace tylko sianiu paniki i nakrecaniu biznesow, nic wiecej. Hah, ktore raporty, te "dowodzace" antropogennosc, czy wrecz przeciwnie? Kwestia polega na tym ze jestesmy istotami rozumnymi i sami potrafimy zauwazac co sie dzieje i powiazywac to Nie, nie jestesmy (my, zwykli obywatele) na tyle rozumni by zweryfikowac, czy ktos nie kantuje danych pomiarowych. |
|
Data: 2013-02-06 13:09:28 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Ghost <ghost@everywhere.pl> wroted:
IMO te raporty to stek bzdur sluzace tylko sianiu paniki i nakrecaniu biznesow, nic wiecej. Duszku, a może tak dla odmiany dowiedz się _czegokolwiek_ w temacie w którym się chcesz wypowiadać, zamiast powtarzać bzdury po Onecie i -- przepraszam za brzydkie słowo -- Fox News? http://doskonaleszare.blox.pl/2013/01/Jak-IPCC-trafilo-w-dziesiatke-z-prognozami-klimatu.html GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 14:05:21 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 09:54, Ghost wrote:
Nie, nie jestesmy (my, zwykli obywatele) na tyle rozumni by Nikt ci nie kaze weryfikowac. Ale - jak w kazdym innym aspekcie egzystecjalnym - sa kwestie ktore sa dla ciebie na tyle wiarygodne ze w nie uwierzysz, lub na tyle niedorzecznie ze je odrzucisz. Czy (zwykly obywatel) jest na tyle rozumny zeby zweryfikowac czy jego matka to naprawde jego biologiczna matka? Czy po prostu w to wierzy bo w takim przekonaniu byl wychowany od poczatku? Czy moze zakwestionuje i zarzada testow DNA? -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:12:16 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:BqtQs.85$9s6.67fx31.fr7... On 06/02/2013 09:54, Ghost wrote: Jesli bedzie spor kto jest jego matka, najlepszym testem bedzie DNA |
|
Data: 2013-02-06 14:37:48 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:12, Ghost wrote:
Ale jaki spor? Albo w to wierzy albo nie. Ja sie z nikim nie spieram, kazdy ma swoja opinie. Ja wierze w swoja dopoki mnie ktos nie przekona do innej. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:46:28 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:0VtQs.248$9s6.187fx31.fr7... On 06/02/2013 14:12, Ghost wrote: Taki jak spor o antropogenicznosc. |
|
Data: 2013-02-06 14:56:27 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Ghost <ghost@everywhere.pl> wroted:
Nie ma żadnego sporu. To jest wiedza ustalona od 30-40 lat, obszernie poświadczona empirycznie. "Spór" istnieje wyłęcznie w mass mediach i jest politycznie nakręcany przez grupy reprezentujące interes przemysłu wydobywczego. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-05 23:53:17 | |
Autor: RT | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:LF9Qs.3045$3_7.1748fx25.fr7... Wiem ze gdzies tam jest rzesza ludzi plujacych na tematyke globalnego Punkt dla Ciebie. Mam podobne wrażenia. Za jakiś czas pewnie "wycieknie" jakiś tajny raport, że jest gorzej niż w najczarniejszym dotychczasowym raporcie. Później inna frakcja wypuści antyraport, i tak w kółko. Tak już jest z frakcjami i lobbystami. A lód topnieje, poziom mórz się podnosi, albedo zbliża się do punktu krytycznego bez względu na to, czy jakiś odłam naukowców i gawiedź chcą to widzieć, czy nie. Pozdrawiam Robert |
|
Data: 2013-02-05 18:12:02 | |
Autor: rs | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On Tue, 5 Feb 2013 23:53:17 +0100, "RT" <rtyszekNIESPAM@o2.pl> wrote:
hehehe. juz sa takie raporty i to publiczne. w takich magazynach jak Nature i Science, ale kto by sie tym przejmowal skoro taki onet czy TVN24 zmienia zdanie, w zaleznosci od tego, co im lepiej do reklam pasuje. Pniej inna frakcja wypuci antyraport, i tak w kko. Tak ju jest z frakcjami i lobbystami. A ld topnieje, poziom mrz si podnosi, albedo zblia si do punktu krytycznego bez wzgldu na to, czy jaki odam naukowcw i gawied chc to widzie, czy nie. ten odlam naukowcow to ponad 97% i 99% zajmujacy sie bezposrednio tematem zmian klimatycznych. gawiedz sobie moze myslec, ze za rok nas biale niedzwiedzie zadepcza, a lodowiec soplami w drzwi zamomocze. <rs> |
|
Data: 2013-02-06 03:04:17 | |
Autor: H i k i k i k i k i M o r i S a n K i K i | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 05.02.2013 23:53, RT wrote:
chuj tam takie pierdy oddychajnie krakowskim powietrzem to tak jak wypalanie pol paczki fajek dzien w dzien przez rok dziecko, kobieta, babcia starowinka - wszyscy sa truci wiec chuj tam wafla poziom lodu zannim sie lod stopi ludzie umra na raka... -- POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZŁODZIEJSKI ZUS I JESZCZE GORSZY FISKUS Idzie do więzienia za 9 tys. zaległości wobec ZUS bo... nie odbie- rała korespondencji z sądu, w których wzywano ją do uiszczenia grzywny... korespondencja z sądu (...) wysyłana była na adres domu, który został zajęty przez syndyk masy upadłościowej. Pani Świetlik od pół roku nawet nie jest tam zameldowana... http://tiny.pl/h2tl9 System emerytalny się zawali - rząd nas okłamał! O tym, że będzie katastrofa, wiedzieliśmy w 1999 r, ale próbowaliśmy ludzi oszukać. http://tiny.pl/h2tlr PODNIEŚĆ PODATKI I HARACZ DLA ZUS KONIECZNIE! ZUS marnuje pieniądze podatnikow, w czasie kryzysu zaciskanie pasa _NIE DOTYCZY_ instytucji panstwowych, bo przeciez wydaja nie swoje pieniadze, a takie wydawac najlatwiej! Wystarczy podnieść składki i podatki i budowac - - - http://www.google.pl/search?q=pałace+zus |
|
Data: 2013-02-05 21:32:29 | |
Autor: rs | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On Wed, 06 Feb 2013 03:04:17 +0100, H i k i k i k i k i M o r i S a n
K i K i <hikikomorisan@amorki.pl> wrote: On 05.02.2013 23:53, RT wrote: niezle, niezle. moze to stad powietrze u ciebie nieswieze? oddychajnie krakowskim powietrzem to tak jak wypalanie pol paczki fajek dzien w dzien przez rok od kiedy Krakow zajal caly globus? <rs> |
|
Data: 2013-02-07 23:24:23 | |
Autor: Maciej Bojko | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On Wed, 06 Feb 2013 03:04:17 +0100, H i k i k i k i k i M o r i S a n
K i K i <hikikomorisan@amorki.pl> wrote: On 05.02.2013 23:53, RT wrote: Well said, sir. Nie zmieniaj prosz maila, wyskakujesz mi z KF. -- Maciej Bjko |
|
Data: 2013-02-06 10:05:35 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "RT" <rtyszekNIESPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:kes2hl$efr$1news.task.gda.pl...
Tak. Wrazenia sa najwazniejsze. W koncu w filmach o emocje chodzi. Za jakiś czas pewnie "wycieknie" jakiś tajny raport, że jest gorzej niż w Na 100% procent dobrze przewidujesz, dowodem sa wyciekajace raporty swiadczace, ze jednak klimatolodzy kantuja.... tylko zdaje sie, ze w druga strone. Punkt dla Ciebie. I dla sowitych grantow. |
|
Data: 2013-02-06 01:34:55 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-05 16:36, TheDevineMe pisze:
[..] Dla nich przeznaczony jest ten film, a dla reszty... moze Batman? Może i Batman. Przynajmniej nie staramy się zatrzymać przypływu bo wiemy, że tak działa natura i nic na to nie poradzisz. No chyba, że jako ekoszysta wysadzisz Księżyc ;) Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 01:19:55 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Dla nich przeznaczony jest ten film, a dla reszty... moze Batman? A kto twoim zdaniem stara się zatrzymać przypływ? GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 02:15:40 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 02:19, Grzegorz Staniak pisze:
A kto twoim zdaniem stara się zatrzymać przypływ? Oszołomy od ocieplania się klimatu. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 01:33:21 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
A kto twoim zdaniem stara się zatrzymać przypływ? Twoim zdaniem klimat się nie ociepla? GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 02:37:23 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 02:33, Grzegorz Staniak pisze:
Twoim zdaniem klimat się nie ociepla? Moje zdanie nie ma znaczenia. Ziemia ciągle się zmienia - raz jest zimna raz gorąca, raz jest więcej tlenu raz mniej, raz jest bardziej płaska w jednym miejscu a raz bardziej górzysta, raz jest w danym miejscu morze, innym razem równina lub góry itd. w kółko macieja. Trzeba się z tym pogodzić i tyle. Natomiast ekoszystom wydaje się, że powinna być niezmienna. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 02:20:50 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Twoim zdaniem klimat się nie ociepla? Tak sama z siebie, cudem, wskutek działania Odwiecznego Prawa Fizyki "klimat zmienny jest"? Czy może wskutek działania jakichś mierzalnych, fizycznych czynników? Natomiast ekoszystom wydaje się, że powinna być niezmienna. Np. komu? Odeślesz mnie do jakiejś pracy której autor twierdzi, że klimat jest/był/powinien być niezmienny? GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 03:33:10 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 03:20, Grzegorz Staniak pisze:
Tak sama z siebie, cudem, wskutek działania Odwiecznego Prawa A co za różnica? Konstatuję tylko fakt - zmienna jest i będzie. Ba! Będziemy mogli na niej żyć tylko dopóty dopóki taką będzie. Np. komu? Odeślesz mnie do jakiejś pracy której autor twierdzi, To po co płaczą, że się zmienia? Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 03:56:13 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Tak sama z siebie, cudem, wskutek działania Odwiecznego Prawa Zasadnicza i podstawowa. Wierzysz w cuda, czy przynajmniej udajesz, że za twoimi przesądami stoi choćby cień naukowego uzasadnienia? Konstatuję tylko fakt - zmienna jest i będzie. Temperatura w lesie też zawsze się zmienia, co nie znaczy, że nie warto się przejmować podpaleniem lasu. Np. komu? Odeślesz mnie do jakiejś pracy której autor twierdzi, Bo zmienia się dzięki naszej działalności, rzędy wielkości szybciej niż w sposób naturalny. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 11:22:43 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 04:56, Grzegorz Staniak pisze:
Zasadnicza i podstawowa. Wierzysz w cuda, czy przynajmniej udajesz, Ale o czym Ty mówisz? Nie ma znaczenia czy klimat się ociepla czy oziębia - na Ziemi zawsze się albo ociepla albo oziębia. Temperatura w lesie też zawsze się zmienia, co nie znaczy, że Ja się nie przejmuję. Lasy płonęły od zarania dziejów, płoną i płonąć będą. Ba! Są nawet parki narodowe, w których jest ZAKAZ gaszenia pożarów bo są uważane za naturalne i ostatecznie nie szkodzące ekosystemowi. Bo zmienia się dzięki naszej działalności, rzędy wielkości szybciej To gdzieś jest podana "naturalna szybkość"? W Biblii, Koranie, gwiazdach , jakichś stałych fizycznych? Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 14:20:32 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Zasadnicza i podstawowa. Wierzysz w cuda, czy przynajmniej udajesz, O twojej religijnej mantrze "zawsze się zmienia". Zmienia się przez Cud Boski, czy wskutek działania jakichś fizycznych, mnierzalnych oddziaływań? Temperatura w lesie też zawsze się zmienia, co nie znaczy, że nie Ty to byś się pewnie i nową mutacją dżumy nie przejął, sądząc po tonie jaki prezntujesz. "Ludzie umierali od zarania dziejów, umierają i umierać będą". Bo zmienia się dzięki naszej działalności, rzędy wielkości Już ci odpisałem. Wypadałoby znać podstawy tematu na który chcesz zabierać głos, w dodartku wypowiadając radykalne opinie. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 18:32:56 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 15:20, Grzegorz Staniak pisze:
O twojej religijnej mantrze "zawsze się zmienia". Religijnej? Dla mnie to weryfikowalne fakty. Uważasz, że się nie zmienia? > Zmienia się przez Cud Boski, czy wskutek działania jakichś fizycznych, mnierzalnych A mnie to wafel co powoduje zmiany. Stwierdzam tylko fakt, że nieustannie się zmienia. Nie zgadasz się z tym czy o co chodzi? Ty to byś się pewnie i nową mutacją dżumy nie przejął, sądząc po Pierwszego czego nauczono mnie przy grze w szachy to umiejętność nie przejmowania się tym na co się nie ma ŻADNEGO wpływu (w szachach dotyczyło to tego by nie przejmować się jaki ruch ZROBI przeciwnik). Już ci odpisałem. Wypadałoby znać podstawy tematu na który chcesz Nie odpisałeś. Nigdzie mi nie napisałeś gdzie podano w jakim zakresie zmiany są "naturalne" a w jakim nie są. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-13 00:21:28 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
O twojej religijnej mantrze "zawsze się zmienia". Krótka piłka: wiesz _dlaczego_ się zmienia? Zmienia się przez Cud Boski, czy wskutek działania jakichś Ciebie najwyraźniej wszystko "wafel", ale to twój problem, nie mój. Pytanie brzmi: wiesz CO powoduje te ciągłe zmiany? A jeśli nie, to skąd niby możesz wiedzieć, czy obecne zmiany są takie same, jak te co "zawsze" się pojawiały? I skąd możesz wtedy wiedzieć, że nie będą miały innych skutków niż zwykle? Ty to byś się pewnie i nową mutacją dżumy nie przejął, sądząc po .... przy czym ten brak możliwości jakiegokolwiek wpływu zakładasz sobie na jakiej podstawie? Tak konkretnie: z którego palca go wyssałeś? Nie odpisałeś. Nigdzie mi nie napisałeś gdzie podano w jakim zakresie zmiany są "naturalne" a w jakim nie są. Przeczytaj sobie coś o cyklach glacjał-interglacjał. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 09:55:34 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 02:33, Arek wrote:
W dniu 2013-02-06 03:20, Grzegorz Staniak pisze: Nie, a tylko dopoty dopoki bedzie sie zmieniac swoim naturalnym rytmem a nie rytmem przyspieszonym. Np. komu? Odeślesz mnie do jakiejś pracy której autor twierdzi, Placza ze czlowiek zmienia go zbyt szybko i nienaturalnie. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 11:14:21 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:qMpQs.53$9s6.22fx31.fr7... On 06/02/2013 02:33, Arek wrote: 1. Skad wiesz, nie zmienia sie naturalnym? 2. Dlaczego nie wolno sie zmieniac trybem przyspieszonym? 3. Dlaczego szarancza to natura a czlowiek nie? Np. komu? Odeślesz mnie do jakiejś pracy której autor twierdzi, Patrz wyzej. |
|
Data: 2013-02-06 12:16:16 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:14, Ghost wrote:
IMO: 1. Skad wiesz, nie zmienia sie naturalnym? Bo zmienia sie szybciej niz w dotychczasowej historii ziemi. 2. Dlaczego nie wolno sie zmieniac trybem przyspieszonym? Bo moze spowodowac to nieprzywidywalne zmiany na ktore nie jestesmy przygotowani. 3. Dlaczego szarancza to natura a czlowiek nie? Bo szarancza eksploatuje tyle ile musi zeby przezyc, czlowiek natomiast eksploatuje tyle ile musi zeby przezyc, zwiekszyc posiadanie, zdobyc wiecej wladzy i jeszcze przy tym zarobic. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 13:50:28 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:kQrQs.68$9s6.34fx31.fr7... On 06/02/2013 10:14, Ghost wrote: Ale masz jakies wsparcie? 2. Dlaczego nie wolno sie zmieniac trybem przyspieszonym? A w naturalnym nie moze? 3. Dlaczego szarancza to natura a czlowiek nie? Ale ich przezywa ponad miare, dlatego takie zniszczenia powoduja. |
|
Data: 2013-02-06 13:18:03 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 12:50, Ghost wrote:
Tabele stratygraficzne, historycznie podczas maksimum gwaltowna zmiana temperatury nastepowala w tempie ok 6 stopni w ciagu 20 tys lat. Obecnie mamy ok pol stopnia na 100 lat. Matematyke zrob juz sam. 2. Dlaczego nie wolno sie zmieniac trybem przyspieszonym? Jezeli zaufac dotychczasowej wiedzy o historii ziemi to sa na to mniejsze szanse. 3. Dlaczego szarancza to natura a czlowiek nie? Czlowieka tez i jest tym gorzej. Ale jezeli - jak ktos tu napisal - przyrost zatrzyma sie na 8 mld to jestesmy spoko ;) -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 14:23:46 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:fKsQs.79$9s6.6fx31.fr7... On 06/02/2013 12:50, Ghost wrote: Innymi slowy stawiasz teze: "obecnie mamy najszybsze zmiany temperatury w dotychczasowej historii Ziemii" i jesli Ci ja obale, to przyznasz, ze cala ta klimatyczna sraczka to bujda na resorach? |
|
Data: 2013-02-06 13:27:48 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 13:23, Ghost wrote:
Nie stawiam tezy, wyrazam moje przekonania. Tak jak ja nie jestem w stanie udowodnic mojej opinii (bo moge przeciez podwazyc wiarygodnosc danych stratygraficznych) tak samo i ty nie jestes w stanie niczego obalic (bo twoj argument tez musialby oprzec sie na danych ktore mozna podwazyc). Innymi slowy: mam swoje przekonania oparte na pewnych danych, ktorym wierze. Mozesz zmienic moje przekonania udowadniajac ze dane na ktorych sie opieram sa nieprawdziwe i przedstawiajac inne dane jednoczesnie udowadniajac ze sa prawdziwe. A wiec do dziela :) -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:13:08 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:oTsQs.80$9s6.70fx31.fr7... On 06/02/2013 13:23, Ghost wrote: Czyli sa najszybsze, te zmiany, czy nie? |
|
Data: 2013-02-06 14:16:28 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:13, Ghost wrote:
Czyli sa najszybsze, te zmiany, czy nie? Sa szybsze, a czy najszybsze tego nie jestem w stanie stwierdzic. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:30:49 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:0BtQs.87$9s6.8fx31.fr7... On 06/02/2013 14:13, Ghost wrote: To w koncu co oznacza Twoje "zmienia sie szybciej niz w dotychczasowej historii ziemi"? |
|
Data: 2013-02-06 15:15:26 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 14:27, TheDevineMe pisze:
Innymi slowy: mam swoje przekonania oparte na pewnych danych, ktorym Otóż to. Dlatego politycy wybrali sobie właśnie ten temat do robienia pieniędzy. Tu wszystko trzeba brać na wiarę - nic nie da się udowodnić - dlatego jest to jak religia. Można tylko w nieskończoność gadać i nic nie trzeba robić. Popatrzmy, jak temat ekologii się rozwijał. Nie było rewolucji, ale silne lobby przez lata siało ziarno tu i tam. Oczywiście jest dużo racji w ekologii, ale nie może być inaczej, bo w przeciwnym razie nasionka by nie wzeszły. Przyszedł jednak ten czas, gdy między rzetelne prawdziwe dane - wkłada się też dane pod zadane tezy. Co więcej - żaden polityk nie wystąpi przeciwko ekoreligii - bo jak by to wyglądało. NIE WYPADA być przeciw. Teraz jesteśmy właśnie na tym etapie: politycy godzą się na wszystko, co podsuwa lobby pod przykrywką ekologii. Opłaty za emisje CO2, elektrownie wiatrowe, walka z atomowymi, samochody elektryczne, żarówki nowego typu - wszystko przechodzi i to wszystko daje miliardy zysków lobbystom. Naukowcy krzyczą na alarm: te wszystkie nowe technologii są NIEEKOLOGICZNE. Mają na to dowody - ale skoro już nawet dzieci w szkołach są uczone, że Ziemia wymaga RATOWANIA - to mało kto zdobędzie się na chwilę refleksji i uwierzy naukowcom. Tak to wygląda w moich oczach. Oczywiście - dowodów nie mam, bo - jak sam powiedziałeś - tu wszystko jest na wiarę. -- MN |
|
Data: 2013-02-06 14:35:55 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wroted:
Innymi slowy: mam swoje przekonania oparte na pewnych danych, A ty to oczywiście potrafisz udowodnić, prawda? Co więcej - żaden polityk nie wystąpi przeciwko ekoreligii Bzdura na resorach. Politycy ostatnio w Kopenhadze i Rio kompletnie zignorowali jednoznaczne wyniki badań, politycy np. w USA robią wielkie kariery nazywając cały problem "oszustwem" itd. itp. Nie mam pojęcia z jakiej planety spadłeś, ale gazet to nie czytałeś chyba od ubiegłego wieku. Teraz jesteśmy właśnie na tym etapie: politycy godzą się na Jw. Kolejna bzdura na resorach. elektryczne, żarówki nowego typu - wszystko przechodzi i to W przeciwieństwie do czystego jak lelija przemysłu wydobywczego, który nie finansuje setkami milionów dolarów przeciwdziałania jakiejkolwiek polityce w tym obszarze, i wcale a wcale nie zarabia kolejnych dziesiątków miliardów na ignorowaniu rzeczywistości, prawda? Naukowcy krzyczą na alarm: te wszystkie nowe technologii są Zapodawaj. Źródła poproszę. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 14:28:27 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Ghost <ghost@everywhere.pl> wroted:
Tabele stratygraficzne, historycznie podczas maksimum gwaltowna A to sobie skąd wyciągnąłeś? Dla nas istotna jest skala milionów lat. i jesli Ci ja obale, to przyznasz, ze cala ta klimatyczna sraczka Ot, wannabe-manipulator. Ty w ogóle potrafisz uczciwie rozmawiać? No i przypomnij sobie, że te najbardziej gwałtowne zmiany wiązały się zawsze z takim niewinym i miłym zjawiskiem określanym często frazą: "masowe wymieranie gatunków". GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 13:45:51 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Ghost <ghost@everywhere.pl> wroted:
Konstatuję tylko fakt - zmienna jest i będzie. To jest wiedza ustalona od 30-40 lat, ignorancie. Doczytaj wreszcie _cokolwiek_, zamiast propagować wciąż ten sam głupkowaty FUD. 2. Dlaczego nie wolno sie zmieniac trybem przyspieszonym? Dlaczego nie wolno opierać się o drzewa z prędkością 200 km/h? 3. Dlaczego szarancza to natura a czlowiek nie? Dlaczego przeciwstawiasz sobie naturę i człowieka? GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 11:18:05 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 10:55, TheDevineMe pisze:
Nie, a tylko dopoty dopoki bedzie sie zmieniac swoim naturalnym rytmem a A to o "naturalnym rytmie" to wziąłeś z Biblii, Koranu czy jakiegoś prawa fizycznego zapisanego w gwiazdach? Placza ze czlowiek zmienia go zbyt szybko i nienaturalnie. A to o "zbyt szybko i nienaturalnie" to wziąłeś z Biblii, Koranu czy jakiegoś prawa zapisanego w stałych fizycznych? Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 14:15:17 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Nie, a tylko dopoty dopoki bedzie sie zmieniac swoim naturalnym Porozmawiaj z kimś kompetentnym zanim zaczniesz się wypowiadać na tematy, o których najwyraźniej niczego nie wiesz. Niech ci np. opowie o paleoceńsko-eoceńskim maksimum termicznym (PETM), katastrofalnym wydarzeniu sprzed 60 mln lat, które wywołało masowe wymieranie gatunków po tym, jak temperatura gwałtownie wzrosła o 6 C w ciągu 20 000 lat. My mamy przed sobą wzrost o jakieś 3 C w ciągu stulecia. Może ci też wspomnieć o tempie wzrostu/spadku atmosferycznego CO2 w cyklach glacjalnych: jakieś maksymalnie ...naście ppmv na stulecie. My w ciągu 150 lat skoczylismy od 280 ppmv do 390 ppmv. Osiągnęliśmy w tym czasie stężenie wyższe niż kiedykolwiek w ostatnich 20 mln lat, a _tempo_ wzrostu (i idące za tym tempo zakwaszania oceanów) bardziej już w skali 100 mln lat. Dobrze jest zapoznać się z podstawami tematu przed zabieraniem głosu, naprawdę. Dla nas jako gatunku wyznacznikiem tempa zmian w jakich jesteśmy w stanie funkcjonować jest -- uwaga, będzie trudne słowo -- naturalny rytm zlodowaceń i interglacjałów. Obecne zmiany daleko wykraczają poza tę -- uwaga, będzie trudne słowo -- naturalną zmienność, osiągając tempo rzędy wielkości większe od nich. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 14:14:57 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:15, Grzegorz Staniak wrote:
uwaga, będzie trudne słowo -- lol ;) -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 18:28:11 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 15:15, Grzegorz Staniak pisze:
[..] trudne słowo -- naturalny rytm zlodowaceń i interglacjałów. Ale równik też lodowacieje? Bo jak nie to wiesz... Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-13 00:15:51 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
trudne słowo -- naturalny rytm zlodowaceń i interglacjałów. Chyba chciałeś coś powiedzieć, ale zapomniałeś powiedzieć co. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 09:53:27 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 01:37, Arek wrote:
Natomiast ekoszystom wydaje się, że powinna być niezmienna. Tak to moze w Ulicy Sezamkowej przekazuja, chodzi o to zebys jako czlowiek szanowal swoje srodowisko bo jestes dla niego zagrozeniem. A jak zniszczysz swoje srodowisko to zniszczysz sam siebie. Do not shit where you sleep and eat. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 10:56:43 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:rKpQs.52$9s6.0fx31.fr7... On 06/02/2013 01:37, Arek wrote: A jak srodowisko jest zagrozeniem dla mnie, tez mam go nie niszczyc? |
|
Data: 2013-02-06 10:11:27 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 09:56, Ghost wrote:
A jak srodowisko jest zagrozeniem dla mnie, tez mam go nie niszczyc? Drzewa z pobliskiego parku chca ci przegryzc krtan? Czy moze pobliska rzeka za glosno szumi? -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 11:35:08 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:j%pQs.55$9s6.6fx31.fr7... On 06/02/2013 09:56, Ghost wrote: Klamiesz. |
|
Data: 2013-02-06 12:17:06 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:35, Ghost wrote:
Czasami. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 13:50:43 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:7RrQs.69$9s6.42fx31.fr7... On 06/02/2013 10:35, Ghost wrote: Teraz. |
|
Data: 2013-02-06 13:09:02 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 12:50, Ghost wrote:
W tym tygodniu akurat nie. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 14:24:13 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:PBsQs.78$9s6.39fx31.fr7... On 06/02/2013 12:50, Ghost wrote: A jednak. |
|
Data: 2013-02-06 13:28:08 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 13:24, Ghost wrote:
Udowodnij. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:14:34 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:ITsQs.81$9s6.63fx31.fr7... On 06/02/2013 13:24, Ghost wrote: Kantujesz. Ja pisze, ze srodowisko moze mi zagrozic, a Ty, o drzewach przegryzajacych krtan. To jest zwyczajnie nieuczciwe i oszukancze. |
|
Data: 2013-02-06 14:20:08 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:14, Ghost wrote:
Przeca nie sprecyzowales nawet co i w jaki sposob ci grozi to co mam ci odpisac? -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:33:09 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:sEtQs.88$9s6.25fx31.fr7... On 06/02/2013 14:14, Ghost wrote: I nie jestes w stanie sobie wyobrazic jak srodowisko moze zagrozic czlowiekowi i dlatego wstawiasz te idiotyczne historyjki o drzewach przegryzajacych krtan. |
|
Data: 2013-02-06 14:40:10 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:33, Ghost wrote:
I nie jestes w stanie sobie wyobrazic jak srodowisko moze zagrozic Bylo glupie pytanie to dostales glupia odpowiedz. Chcesz niszczyc srodowisko bo ci grozi? Podaj przyklad to ci wytlumacze bo chyba sam nie rozumiesz o czym piszesz. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:47:39 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:eXtQs.298$9s6.269fx31.fr7... On 06/02/2013 14:33, Ghost wrote: Jesli zrozumiales, ze ktokolwiek chce zniczyc CALE srodowisko, to naprawde musisz byc idiota. EOT |
|
Data: 2013-02-06 14:53:59 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:47, Ghost wrote:
Napisalem wyraznie: podaj przyklad, co odnosi sie do konkretnego przypadku a nie calosci. Nie prezentujesz zadnego poziomu wiedzy ani nawet podstawowych umiejetnosci prowadzenia dyskusji poslugujac sie przykladami i teoriami. Marnujesz swoj czas w tym temacie, jezeli chcesz prowokowac piszac bezpodstawne i bezsensowne bzdury na prawo i lewo to znajdz sobie inny temat ofiarny. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 09:51:16 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 00:34, Arek wrote:
W dniu 2013-02-05 16:36, TheDevineMe pisze: Nie jestem zadnym fanatykiem ekologicznym, nie sledze akcji Green Peace i nie nawoluje do bojkotu korporacji i zakladow chemicznych... Cykle atmosferyczne ciagle sie zmieniaja i wystarczy spojrzec w tabele stratygraficzne ile razy byly juz globalne ocieplenia i zlodowacenia. Chodzi jednak o to ze nagly wzrost populacji i rozwoj technologiczny z ostatnich 100 lat znacznie przyczynia sie do przyspieszenia tego naturalnego procesu. Nikt tej maszyny juz nie zatrzyma i nie o to chodzi, rozchodzi sie o sama swiadomosc naszego otoczenia i rzeczy ktore mozemy zrobic zeby cieszyc sie tym srodowiskiem jak najdluzej. Lasy, zwierzeta ... to wszystko w zatrwazajacym tepie odchodzi w zapomnienie (czytaj: wymiera) a to akurat jest cos co mozemy zatrzymac gdyby tylko ludzie zdawali sobie sprawe jak wazne to jest w calym naturalnym organizmie. Ilu z was wszystkich na tej grupie przyzna sie ze potrafi spojrzec czasami na jakis wiosenny paczek na drzewie i pomyslec ze jest to piekne? -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 10:59:03 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:oIpQs.51$9s6.28fx31.fr7... On 06/02/2013 00:34, Arek wrote: Chodzi jednak o to ze nagly wzrost populacji i rozwoj technologiczny z ostatnich 100 lat znacznie przyczynia sie do przyspieszenia tego Zdaniem "raportow". Lasy, zwierzeta ... to wszystko w zatrwazajacym tepie odchodzi w zapomnienie (czytaj: wymiera) Wlasnie, biedne dynożarły. Ilu z was wszystkich na tej grupie przyzna sie ze potrafi spojrzec czasami na jakis wiosenny paczek na drzewie i pomyslec ze jest to piekne? Obstawiam, ze kazdy. Nie jestes nikim wyjatkowym w tym wzgldzie. To mamy w budowane w biosie. |
|
Data: 2013-02-06 10:17:36 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 09:59, Ghost wrote:
Chodzi jednak o to ze nagly wzrost populacji i rozwoj technologiczny z Jezeli sie zainteresujesz i porownasz statystyki, badania i zdjecia to nie potrzebne beda ci czyjes raporty, sam do wszystkiego dojdziesz. Lasy, zwierzeta ... to wszystko w zatrwazajacym tepie odchodzi w No wiec porownaj sobie powod naglego wymarcia dynożarłow do dzialania czlowieka, tak samo niszczacy. Tak jak powiedzmy (teoretyczny) meteoryt zabil dynożarły tak czlowiek przez ostatnie 100 lat zabija powoli swoj dom. Ilu z was wszystkich na tej grupie przyzna sie ze potrafi spojrzec A ja obawiam sie ze jednak malo kto, bo bios dostal upgrade i teraz liczy sie nowe auto i sztuczny trawnik w ogrodku, a nie stan drzew i zanieczyszczenia w pobliskim lesie. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 11:29:15 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 11:17, TheDevineMe pisze:
No wiec porownaj sobie powod naglego wymarcia dynożarłow do dzialania Dinozaury żyją do dziś (ptaki). A nawet gdyby całkiem wymarły to co z tego? Od tego czasu powstało mnóstwo innych gatunków. > zabil dynożarły tak czlowiek przez ostatnie 100 lat > zabija powoli swoj dom. Raczej zmienia. Zabić nie jest w stanie - zawsze przeżyją jakieś pierwotniaki, grzyby, bakterie, robale, szczury czy co tam i da podłoże do powstania zupełnie nowych gatunków. A ja obawiam sie ze jednak malo kto, bo bios dostal upgrade i teraz Co Ty z tymi lasami? Chcesz mieszkać w lesie czy o co chodzi? Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 10:38:54 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:29, Arek wrote:
Od tego czasu powstało mnóstwo innych gatunków. Ano, zajelo im to JEDYNE 65 milionow lat. > zabil dynożarły tak czlowiek przez ostatnie 100 lat Ale chodzi glownie o czas w jakim to sie stanie. Co Ty z tymi lasami? Taki mam plan na emeryture :) A las to prosty przyklad z mojego wlasnego "podworka" - Ksiazanski Park Krajobrazowy 20 lat temu a dzisiaj. I tak jest wszedzie. A przyklad z dalszego podworka np. Irlandia - kraj niemal ogolocony z jakichkolwiek krzakow... -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 11:49:45 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 11:38, TheDevineMe pisze:
Ano, zajelo im to JEDYNE 65 milionow lat. Mylisz się. Zobacz na dane kopalne po wymieraniach - życie różnicowało się NIEWIARYGODNIE szybko. A przyklad z dalszego podworka np. Irlandia - kraj niemal ogolocony z I się nie zapadł, prawda? Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 11:00:31 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:49, Arek wrote:
Mylisz się. Zobacz na dane kopalne po wymieraniach - życie różnicowało Ale nadal nie w 100 lat. I się nie zapadł, prawda? Jak zabraknie tlenu to tez sie nie zapadnie... Zalezy kto w jakich kategoriach na to patrzy, dla mnie wazne jest bycie w otoczeniu piekna i cudu natury, moc sie rozkoszowac widokiem drzew i kwiatow, lakami, zapachem lata... Dla innych wazne jest byle na glowe nie kapalo, kwestia indywidualna i stad ta dyskusja. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 12:03:52 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 12:00, TheDevineMe pisze:
Jak zabraknie tlenu to tez sie nie zapadnie... Ale nie stosujmy demagogii i absurdów. Nikt nie mówi, że w atmosferze zabraknie tlenu. A jeśli nawet to na pewno nie z powodu działalności człowieka, a powstania jakichś "żyjątek", które go zużyją i przerobią atmosferę na inny skład. Zalezy kto w jakich kategoriach na to patrzy, dla mnie wazne jest bycie Takie rzeczy tylko w Erze. Dla innych wazne jest byle na glowe nie kapalo, kwestia indywidualna i Zaboli Cię ząb to docenisz cywilizację. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 11:13:07 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 11:03, Arek wrote:
W dniu 2013-02-06 12:00, TheDevineMe pisze: Dobrze, wiec powiem prosto z mostu: myslisz ze w takim miejscu ktore zostalo obdarte w natury przyjemnie sie zyje dla kogos takiego jak ja? Nie. Miejsce w ktorym nie ma drzew i lasow moze sie rownie dobrze zapasc, nie zrobiloby mi to juz roznicy. Zalezy kto w jakich kategoriach na to patrzy, dla mnie wazne jest bycie Przyjedz w moje okolice to zmienisz zdanie :) Dla innych wazne jest byle na glowe nie kapalo, kwestia indywidualna i Tego nie kwestionuje. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 12:22:27 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 12:13, TheDevineMe pisze:
Dobrze, wiec powiem prosto z mostu: myslisz ze w takim miejscu ktore No to teraz ustal co szkodzi drzewom i lasom? Bo na pewno nie główny straszak ekoszystów czyli CO2 i ocieplenie klimatu. CO2 służy Twoim drzewom a ewentualne ocieplenie co najwyżej zmieni skład lasu lub przesunie Twój ulubiony na inne szerokości geograficzne. Ba! Może nawet spowoduje, że duża część Syberii wejdzie w strefę klimatu umiarkowanego. Przyjedz w moje okolice to zmienisz zdanie :) Specyficzne miejsce we Wrocławiu - Zgorzelisko - spowodowało, że wychowałem się na łąkach, lasach, rzece. Całe dzieciństwo na nich spędziłem, ale dziś dzieciarnia woli siedzieć przed monitorem i nie ma dziwne. Ta Twoja natura potrafi być też nieprzyjemna i groźna. Tego nie kwestionuje. No właśnie. A niestety coś za coś. Jako małe dziecko oglądając program z afrykańskiej sawanny nie potrafiłem zrozumieć dlaczego te wspaniałe koty zjadają sarenki zamiast żyć obok siebie w z zgodzie. Cóż - są konsekwencje tego, że chcesz mieć dentystę. -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 12:02:24 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 11:22, Arek wrote:
No to teraz ustal co szkodzi drzewom i lasom? Bezmyslnosc czlowieka. Taki przyklad ci podam: mieszkajac na terenie przyleglym do parku krajobrazowego kazda dzialka niemalze graniczy z lasem. Pewien sasiad narzekal ze wysokie swierki przylegle do jego dzialki przez 2-3 godziny w lecie zabieraja mu slonce (jakby slonce do niego nalezalo ;) a ze nie mogl owych swierkow legalnie wyrabac to po tajniacku (nie wyszlo bo widzialem) nawiercil w drzewie otwory i wlal Lizol (wiem bo wywachalem ;) majac nadzieje ze dzewo zabije. Ten i jemu podobni szkodza drzewom i lasom. Specyficzne miejsce we Wrocławiu - Zgorzelisko - spowodowało, że Jezeli sie jej nie rozumie i nie szanuje, tak jak zapalek i tony innych rzeczy. Jako małe dziecko ... Teraz jestes duzy i potrafisz sie nad tym logicznie zastanowic. Sa niestety tacy ktorzy nie potrafia. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 13:13:46 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Dla innych wazne jest byle na glowe nie kapalo, kwestia .... powiedział matołek z niewiadomych przyczyn zrównujący ochronę środowiska naturalnego z odrzucaniem cywilizacji. Ot, ograniczenia umysłów zerojedynkowych. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 15:17:36 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 14:13, Grzegorz Staniak pisze:
... powiedział matołek Zauważyłeś, że nikt Ci nie odpowiada? Zapewne nikt Cię nie czyta. Nie ma się co dziwić, nikt nie lubi gadać z chamem. -- MN |
|
Data: 2013-02-06 14:39:09 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wroted:
... powiedział matołek Sto razy już to przeszedłem. W szczególności nikt nie lubi gadać z chamem, który bezczelnie potrafi udowodnić wszystko o czym pisze, w przeciwieństwie do towarzystwa wzajemnej adoracji nie wiedzącego nic, za to _cholernie_ mocno przekonanego o prawdziwości swoich urojeń. Miłego życia. Leć dołączać do matołków wyrabiających sobie pożal się boże "opinie" na podstawie fantazji, ideologii i newsów z Onetu. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 15:36:06 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 15:39, Grzegorz Staniak pisze:
Sto razy już to przeszedłem. W szczególności nikt nie lubi gadać Miałem już nic do Ciebie nie pisać, ale jednak... Sto razy Ci mówiono, żeś cham i... nic? Nie daje ci to do myślenia? Nie czas zmienić "styl bycia"? Na starość będziesz samotnym zgorzkniałym człowiekiem, którego rodzina będzie unikać, a znajomych nie będzie. Może coś wiesz, może nie - w tym wątku wykazałeś się jedynie umiejętnością wyzywania innych. -- MN |
|
Data: 2013-02-06 14:48:47 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wroted:
Sto razy już to przeszedłem. W szczególności nikt nie lubi gadać Owszem. Po raz kolejny smutno skonstatowałem, że żyję otoczony idiotami. tym wątku wykazałeś się jedynie umiejętnością wyzywania innych. W tym wątku podałem jak zwykle więcej konkretów niż cała reszta pożal się boże "dyskutantów" razem wzięta. Powinieneś lecieć zapalić gdzieś świeczkę za moje "chamstwo", bo daje wam ono świetny pretekst do zignorowania argumentów, do których nawet nie wiedzilibyście jak się zabrać. Nadęcie się moralną wyższością to też sposób na redukcję dysonansu poznawczego, a jakiś sposób jest niezbędny kiedy się nie ma cienia argumentu za własnymi, pożal się boże, "opiniami". GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 13:12:29 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Ano, zajelo im to JEDYNE 65 milionow lat. Wylewajmy więcej chemii na pola, zabijajmy ptaki. Holendrzy tak zrobili, do nas przyjeżdżają robić zdjęcia skowronkom i trznadlom jak na afrykańskie safari, a przecież żyją nie? To po co się przejmować? GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 11:37:50 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:45qQs.56$9s6.30fx31.fr7... On 06/02/2013 09:59, Ghost wrote: No zaczynam Cie rozumiec. Musisz byc bardzo mlody, przebajmniej duchem. Te "statystyki, badania i zdjecia" to beda moje bo je sobie wymedytuje? Lasy, zwierzeta ... to wszystko w zatrwazajacym tepie odchodzi w Caly czas pisze, ze to czlowiek je zabil. Swinia jedna. Nienaturalna. Ilu z was wszystkich na tej grupie przyzna sie ze potrafi spojrzec Nie. |
|
Data: 2013-02-06 12:19:49 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:37, Ghost wrote:
Nie, o tym sie uczyles w podstawowce. No chyba ze nie ... Caly czas pisze, ze to czlowiek je zabil. Swinia jedna. Nienaturalna. Ech... A ja obawiam sie ze jednak malo kto, bo bios dostal upgrade i teraz Twoja racja to jest racja najtwojsza jak sie domyslam. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 13:55:41 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:FTrQs.70$9s6.64fx31.fr7... On 06/02/2013 10:37, Ghost wrote: Nawet jesli jakas podstawowka, podaje swoim uczniom precyzyjne parametry zmian klimatycznych na podstawie ktorych mozna orzec antropogenicznosc bierzacego ocieplenia (tu oczywiscie klamiesz), to nadal bylyby to "czyjes dane", moj szerlocku.. A ja obawiam sie ze jednak malo kto, bo bios dostal upgrade i teraz Nie wyplenisz milionow lat ewolucji sztucznym trawnikiem. Ale poczekaj moze az minie wiecej lat od czasu gdy ukonczyles podstawowke, na ktora sie tak powolujesz, a moze sporo rzeczy ujrzysz w innym swietle. |
|
Data: 2013-02-06 13:07:38 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 12:55, Ghost wrote:
Klamie mowiac ze na podstawie statystyk mozna wyciagnac wnioski? Sprecyzuj prosze. Pytanie nr. 2: czy w takim razie sa w ogole jakies dane ktorym zaufasz? Czy uwazasz ze caly swiat klamie na kazdy temat? A ja obawiam sie ze jednak malo kto, bo bios dostal upgrade i teraz Dobrze, nie mam juz do ciebie komentarzy. Ale jedynie sugeruje zebys tez poczekal troche az nabedziesz zdolnosci analitycznych zeby po tylu moich postach zrozumiec o czym w ogole mowie. Dziekuje. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 14:26:39 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:uAsQs.77$9s6.27fx31.fr7... On 06/02/2013 12:55, Ghost wrote: Ale naprawde uwazasz, ze wszyscy klimatolodzy sa absolutnie pewni antropogenicznosci obecnego ocieplenia? A ja obawiam sie ze jednak malo kto, bo bios dostal upgrade i teraz W twoich postach nie ma zadnych danych by je mozna bylo analizowac. |
|
Data: 2013-02-06 13:34:30 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 13:26, Ghost wrote:
Ale naprawde uwazasz, ze wszyscy klimatolodzy sa absolutnie pewni W sensie wplywu czlowieka na ocieplenie? Nie znam opinii wszystkich klimatologow ale wierze ze cywilizacja ludzka ma wplyw na przyspieszenie ocieplenia klimatu. Napewno nie w takim stopniu jak jest to "reklamowane" ale w pewnym stopniu owszem. W twoich postach nie ma zadnych danych by je mozna bylo analizowac. Ale jest przedstawiona moja opinia, oparta na pewnych danych. Nie mowie zebys sie z nia zgodzil, tylko zrozumial. Narazie jeszcze nie rozumiesz. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:16:52 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:GZsQs.82$9s6.55fx31.fr7... On 06/02/2013 13:26, Ghost wrote: O, wymiekasz. W twoich postach nie ma zadnych danych by je mozna bylo analizowac. Opinii nie da sie analizowac. Na razie jedynymi podstawami na jakich bazujesz do ckliwe slajdszol. Tyle rozumiesz. |
|
Data: 2013-02-06 14:23:55 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:16, Ghost wrote:
Teraz ty klamiesz. W twoich postach nie ma zadnych danych by je mozna bylo analizowac. Moze raczej przyznaj ze po prostu nie umiesz. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:35:15 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:%HtQs.89$9s6.35fx31.fr7... On 06/02/2013 14:16, Ghost wrote: Nie umiem tez podac najwiekszej liczby naturalnej. Cieszysz sie? |
|
Data: 2013-02-06 14:41:14 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:35, Ghost wrote:
Nadal piszesz bez sensu. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 13:16:20 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Ghost <ghost@everywhere.pl> wroted:
No zaczynam Cie rozumiec. Musisz byc bardzo mlody, przebajmniej duchem. Kurs podstawowej fizyki, ignorancie. Pokaż w jaki niby sposób zwiększenie o 40% stężenia jednego z głównych gazów cieplarnianych mogłoby _nie_ podnieść temperatur. Takie cuda to tylko w Erz^W głowach zaindoktrynowanego oszołomstwa. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 11:25:20 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 10:51, TheDevineMe pisze:
Lasy, zwierzeta ... to wszystko w zatrwazajacym tepie odchodzi w A niech se wymiera - naturalna kolej rzeczy i nie pierwsze wymieranie w dziejach Ziemi. Powstaną i zastąpią je inne gatunki. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 10:33:39 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:25, Arek wrote:
W dniu 2013-02-06 10:51, TheDevineMe pisze: Zadziwiasz mnie... czy uwazasz w takim razie ze ewolucja dzieje sie w takim samym tempie jak obecne wymieranie gatunkow? Czyli: jezeli czlowiek spowoduje wymarcie jednego gatunku w powiedzmy 50-100 lat to w tym samym okresie ewoluuje na jego miejsce nowy gatunek? Jest rowniez takie zjawisko (ang. maximum sustainable yield) ktore mowi o tym ile mozesz zabrac srodowisku (czy gatunkowi) nie niszczac jego zdolnosci do odnowienia sie. Poczytaj i pogadamy. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 11:37:35 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 11:33, TheDevineMe pisze:
Czyli: jezeli czlowiek spowoduje wymarcie jednego gatunku w powiedzmy Jeden gatunek na 100 lat? Rocznie wymiera wiele gatunków. Nie pamiętam liczb, ale byłem zaskoczony, że aż tyle znika każdego roku. A że w przyrodzie nie ma pustki - coś je zastępuje. -- MN |
|
Data: 2013-02-06 10:40:56 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:37, Marcin N wrote:
przyrodzie nie ma pustki - coś je zastępuje. .... ale niestety nie co roku i nie co 100 lat. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 11:40:37 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:ketbp3$vdh$1news.task.gda.pl... W dniu 2013-02-06 11:33, TheDevineMe pisze: "Wiele" to mocno niedoszacowana liczba. Ginie, ginelo, i ginac bedzie. |
|
Data: 2013-02-06 10:42:43 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:40, Ghost wrote:
Owszem, to nie podlega dyskusji, ale jak szybko jeden gatunek ginie (np. wskutek nadmiernego odlawiania) a jak szybko nowy ewoluuje? -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 12:42:29 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:DsqQs.61$9s6.40fx31.fr7... On 06/02/2013 10:40, Ghost wrote: Ale masz na mysli odlawianie antylop przez lwy? |
|
Data: 2013-02-06 12:21:11 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 11:42, Ghost wrote:
Ale masz na mysli odlawianie antylop przez lwy? A sugerujesz ze antylopy sa zagrozone wymarciem przez lwy? -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 13:56:45 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:XUrQs.71$9s6.7fx31.fr7... On 06/02/2013 11:42, Ghost wrote: Sugeruje, ze natura wycina takie numery. Ba, sugeruje tez, ze czlowiek to tez natura, naezaleznie od tego jak bardzo sie go brzydzisz. |
|
Data: 2013-02-06 13:02:54 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 12:56, Ghost wrote:
A sugerujesz ze antylopy sa zagrozone wymarciem przez lwy? Owszem, ale w sposob kontrolowany - w przeciwienstwie do czlowieka. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 14:27:59 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:2wsQs.76$9s6.54fx31.fr7... On 06/02/2013 12:56, Ghost wrote: Jest dokladnie na odwrot - tylko czlowiek potrafi sobie narzucuc kontrole. Swiat zwierzat idzie ZAWSZE na zywiol. Sorry, ale po prostu bredzisz. Coraz bardziej. |
|
Data: 2013-02-06 13:40:53 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 13:27, Ghost wrote:
Jest dokladnie na odwrot - tylko czlowiek potrafi sobie narzucuc A jednak caly problem polega na tym ze nie potrafi sie juz kontrolowac i stad caly ambaras. Swiat zwierzat idzie ZAWSZE na zywiol. No to juz jakas niedorzecznosc. Swiat zwierzat oparty jest na mechanizmie podtrzymania gatunku, podczas kiedy czlowiek zabija i eksploatuje wszystko i wszedzie gdzie popadnie i bynajmniej juz nie tylko zeby przezyc. Prosty przyklad: slyszales o przypadkach zabijania zwierzecia przez inne zwierze dla przyjemnosci? Bo to by bylo "pojscie na zywiol" i tak robi czlowiek. Sorry, ale po prostu bredzisz. Coraz bardziej. Masz prawo tak twierdzic a ja mam prawo twierdzic ze rozumnosci w tym nie ma zadnej a i pytania niezbyt sensowne. Coraz bardziej. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:18:46 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:H3tQs.83$9s6.40fx31.fr7... On 06/02/2013 13:27, Ghost wrote: A jednak sie kontroluje. Klamczuszku. Swiat zwierzat idzie ZAWSZE na zywiol. Owszem, nawet widzialem. Ty po prostu nie wiesz o czym piszesz. Bredzisz najzwyczajniej. |
|
Data: 2013-02-06 14:25:54 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 14:18, Ghost wrote:
.... koncza ci sie kontrargumenty i zaczynasz sie powtarzac. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 15:37:31 | |
Autor: Ghost | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
Użytkownik "TheDevineMe" <devine@thedevineme-cut-.com> napisał w wiadomości news:TJtQs.90$9s6.83fx31.fr7... On 06/02/2013 14:18, Ghost wrote: I zniknales kwestie falszywosci tezy "zabijania tylko zeby przezyc" rzekomo obowiazujacej w swiecie zwierzecym. Zgadza sie juz dawno przekrocilsmy granice, gdzie Twoja wiedza nie siega. |
|
Data: 2013-02-06 18:24:13 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 14:40, TheDevineMe pisze:
Prosty przyklad: slyszales o przypadkach zabijania Oczywiście. Z naszych milusińskich to na ten przykład delfiny i koty. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 14:24:55 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Ghost <ghost@everywhere.pl> wroted:
A sugerujesz ze antylopy sa zagrozone wymarciem przez lwy? Raczej ty. Człowiek jest jedynym zwierzęciem które wymknęło się z naturalnych mechanizmów regulujących funkcjonowanie ekosystemów. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 18:33:38 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 15:24, Grzegorz Staniak pisze:
Raczej ty. Człowiek jest jedynym zwierzęciem które wymknęło się Czyli człowiek nie ma co się przejmować zmianami klimatu itd. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-13 00:24:10 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Raczej ty. Człowiek jest jedynym zwierzęciem które wymknęło się Naturalnymi, owszem, pewnie nie. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-12 19:38:40 | |
Autor: rs | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On Wed, 13 Feb 2013 00:24:10 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak
<gstaniak@gmail.com> wrote: On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted: a to dlaczego? aktywnosc sloneczna, aktywnosc wulkaniczna i emisja gazow. nawet przywalenie duzym kamulcem, spowoduje naturalna zmiane klimatu, na cos co sie zwyklo nazywac "zime nuklearna". <rs> |
|
Data: 2013-02-06 11:57:02 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 11:33, TheDevineMe pisze:
Zadziwiasz mnie... czy uwazasz w takim razie ze ewolucja dzieje sie w Nie znam tempa ewolucji i podejrzewam, że fakt istnienia od miliona lat praktycznie niezmienionych gatunków a z drugiej strony niezwykle szybkiego różnicowania się i powstawania innych, nie pozwala określić tempa ewolucji. Czyli: jezeli czlowiek spowoduje wymarcie jednego gatunku w powiedzmy Nie wiem. Pewnie w tym czasie powstanie mnóstwo innych gatunków. Jest rowniez takie zjawisko (ang. maximum sustainable yield) ktore mowi Zadam Ci pytanie - popierasz jak głupi ekoszyści spalanie gazu zamiast węgla? Jeśli tak to zakończ dyskusję albowiem wbrew wrzaskom ekoszystów to WSZYSTKIE eksploatowane przez człowieka pokłady węgla są pochodzenia biologicznego (czyli jest to biopaliwo), za to węglowodory (gaz i ropa) są pochodzenia geologicznego i ich spalanie jest dowalaniem do atmosfery CO2. Żeby Ci to uświadomić: CO2 - fotosynteza -> białko -> torf -> węgiel brunatny -> węgiel kamienny -> spalanie (nawet przez człowieka) -> CO2 -> fotosynteza itd... kometa z węglowodorami -> spalanie węglowodorów -> CO2 Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-06 11:21:05 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:57, Arek wrote:
W dniu 2013-02-06 11:33, TheDevineMe pisze: Ale jednoczesnie sugerujesz ponizej ze pewnie w tym czasie powstanie (czy masz na mysli: ewoluuje?) mnostwo innych gatunkow. Troche sobie sam przeczysz. Czyli: jezeli czlowiek spowoduje wymarcie jednego gatunku w powiedzmy Nie, nie lezy w moich przekonaniach rzucanie sie z motyka na slonce. Natomiast potepiam bezmyslne zasmiecanie i zanieczyszczanie najblizszego - "wlasnego" srodowiska przez najmlodsze pokolenie jak rowniez przez ich ignoranckich rodzicow ktorzy sa zbyt ograniczeni umyslowo i nie potrafia wpajac wlasnym dzieciom poszanowania dla wlasnego otoczenia. Tacy ludzie sa w moich oczach abyt glupi zeby zrozumiec ze sraja sobie do wlasnego lozka. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 12:25:24 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 12:21, TheDevineMe pisze:
Nie, nie lezy w moich przekonaniach rzucanie sie z motyka na slonce. Ale zanieczyszczanie w jaki sposób? Bo u nas i już filtry na kominach i oczyszczalnie raczej są standardem. Spalarnie śmieci też wkrótce powstaną, choć i wywożenie śmieci na śmietniska nie są niczym złym (za kilkaset lat będą całkiem cacy). Chyba, że masz na myśli wywożenie śmieci do lasu? Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-07 10:29:34 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 11:25, Arek wrote:
Ale zanieczyszczanie w jaki sposób? Z najblizszego podworka tak, mam na mysli wywozenie smieci i odpadow do lasu, do pobliskich rzek i stawow, nieumiejetne utrzymywanie obszarow lesnych przez tzw. "sluzby lesne" czy chocby wyrzucanie smieci za siebie przez przyglupie dzieci za przyzwoleniem ich opoznionych umyslowo rodzicow. To taki maly przyklad z wlasnego podworka, na skale globalna jest o wiele gorzej. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 12:37:44 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 12:21, TheDevineMe pisze:
Nie, nie lezy w moich przekonaniach rzucanie sie z motyka na slonce. Eee, to trzeba było tak od razu. Pod przykrywką ekologii po prostu ukrywasz, że się starzejesz. Następne pokolenie to dla Ciebie bezmyślne szkodniki. Nic nowego. Od 100 tys lat starsi tak myślą o młodszych. Do tego dochodzi wątek "bo za moich czasów..." - też nic nowego. Sam czasem też się na tym łapię i aż się uśmiecham - jak zabawną maszyną jest człowiek. -- MN |
|
Data: 2013-02-06 12:44:36 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 11:37, Marcin N wrote:
W dniu 2013-02-06 12:21, TheDevineMe pisze: Sam sie do siebie czasami smieje jak o tym pomysle, ale fakt - tak jest ;-) Następne pokolenie to dla Ciebie bezmyślne szkodniki. Nic nowego. Od 100 Owszem, ale popatrz ze to co robi nastepne pokolenie zalezy wylacznie od naszego pokolenia, bo to my jestesmy za nich odpowiedzialni jak i za to kim wyrosna. Wiec tak naprawde bezmyslnosc mlodego pokolenia to nasza wina. Do tego dochodzi wątek "bo za moich czasów..." - też nic nowego. Sam Bo za moich czasow budowalo sie szalasy w lesie :) I to bylo super. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 13:32:50 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
WSZYSTKIE eksploatowane przez człowieka pokłady węgla są pochodzenia biologicznego (czyli jest to biopaliwo) Odkładane przez dziesiątki milionów lat, wrzucane z powrotem do atmosfery w skali setek lat. Jest istotna różnica w skutkach między podejściem i oparciem się o drzewo, a "oparciem się" o nie z prędkością 200 km/h po przebiciu przedniej szyby samochodu. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 18:23:13 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 14:32, Grzegorz Staniak pisze:
Odkładane przez dziesiątki milionów lat, Nieistotne. Ten CO2 JUŻ był w tej atmosferze i Ziemia jak i różne zamieszkujące jej żyjątka miały się dobrze. Teraz do niej wraca. > wrzucane z powrotem do atmosfery w skali setek lat. Nawet jakbyś dziś spalił wszystkie pokłady węgla to jutro ani pojutrze ani za rok czy 10 lat żadne żyjątka by nie wymarły bo stężenie CO2 nadal nie byłoby dla nikogo trujące. Jest istotna różnica w skutkach między podejściem i oparciem Raczej zła analogia. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-07 10:21:04 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 17:23, Arek wrote:
Nawet jakbyś dziś spalił wszystkie pokłady węgla Pamietaj ze to zrodla nie odnawialne, wiec prezentuje to kolejny powazny problem, bo jak na dzien dzisiejszy nie mamy sensownej technologii produkcji energii na skale swiatowa, w sposob inny niz ze zrodel naturalnych. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-07 11:57:57 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-07 11:21, TheDevineMe pisze:
On 06/02/2013 17:23, Arek wrote: Te źródła naturalne jednak nie są zagrożone. Elektrownia jądrowa na neutrony prędkie - potrafi wykorzystać to, co teraz nazywamy radioaktywnym odpadem z innych elektrowni. Z samych tych zakopanych odpadów - można uzyskać prąd dla całego świata na najbliższe 100 lat. Pierwsza taka elektrownia powstaje (albo już powstała) w Indiach. -- MN |
|
Data: 2013-02-07 11:31:15 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 07/02/2013 10:57, Marcin N wrote:
Elektrownia jądrowa na neutrony prędkie - potrafi wykorzystać to, co Ciekawy temat, jednak pierwsze z brzegu zrodla w necie sugeruja ze nie jest to jeszcze ekonomiczna metoda a dodatkowo paliwa produkowane z odpadow radioaktywnych sa bardzo drogie w produkcji. Poczytaj dalej. Tak czy inaczej metoda ta moze przydalaby sie jako odpowiedz na film: http://www.imdb.com/title/tt1194612/ ;) -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-07 11:46:54 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 07/02/2013 11:31, TheDevineMe wrote:
Poczytaj dalej. Mialo byc: poczytaM dalej :) -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-07 16:06:28 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-07 12:31, TheDevineMe pisze:
Ciekawy temat, jednak pierwsze z brzegu zrodla w necie sugeruja ze nie O ile dobrze pamiętam, to nawet, gdyby paliwo było w cenie złota - to i tak prąd tak generowany byłby wielokrotnie tańszy od obecnego. Naprawdę dobre wrażenie wywiera ta elektrownia. -- MN |
|
Data: 2013-02-07 15:28:05 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 07/02/2013 15:06, Marcin N wrote:
W dniu 2013-02-07 12:31, TheDevineMe pisze: http://www.elektrownieatomowe.info/15_wiadomosci/41_Energia_jadrowa_Energia_atomowa/9826_Reaktor_na_neutronach_predkich.html -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-07 11:46:50 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 07.02.2013, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wroted:
Nawet jakbyś dziś spalił wszystkie pokłady węgla A teraz przelicz sobie roczne globalne zapotrzebowanie na energię (jakieś 150 000 Twh) na liczbę takich elektrowni potrzebnych do jego zaspokojenia. Musiałbyś oddawać ich do użytku pewnie ze setkę rocznie, żeby do końca tego stulecia zdominować rynek energii. W tym momencie należałoby uwzględnić stałe koszty ich budowy, koszt uzyskiwanej z nich energii (w tym nakłady na narodowe programy nuklearne i subwencje, jeszcze bardziej znaczące w przypadku przejścia na nową technologię o której mówisz), koszty polityczne (tego typu elektrownie produkują z kolei materiał wejściowy do produkcji bomby atomowej), oraz fakt, że źródła odnawialne już produkują w skali globu ponad dwukrotnie więcej energii niż elektrownie jądrowe. Jeśli ci zależy na zapewnieniu base load przy pomocy energii jądrowej, to już lepiej proponuj reaktory torowe. Nie liczyłbym jednak na to, że energia nuklearna nagle sama świat wybawi -- tak czy owak jesteśmy skazani na oszczędności, wyścig technologiczny ku maksymalnej wydajności i używanie miksu wszelkich dostępnych źródeł energii, z dużym akcentem na źródła lokalne. Cudu nie będzie, nawet w postaci fuzji jądrowej. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-13 00:13:07 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Odkładane przez dziesiątki milionów lat, Kluczowe, a nie "nieistotne". wrzucane z powrotem do atmosfery w skali setek lat. Ty po prostu kompletnie nie rozumiesz o czym mówisz, prawda? Gdybyś hipotetycznie dziś (w sensie "w jeden dzień") spalił wszystkie pokłady węgla, wywołałbyś -- niezależnie od wzrostu i spadku stężeń gazów atmosferycznych -- praktycznie skokowy wzrost średnich temperatur przy powierzchni o ok. 15 C, silne zakwaszenie oceanów, ogromny wzrost ich zawartości cieplnej i tym samym wybiłbyś ogromną większość życia na Ziemi, na czele z ludźmi. Zapewne coś by przetrwało np. w głębi oceanów, ale raczej tylko proste organizmy. Jest istotna różnica w skutkach między podejściem i oparciem się Równie dobra jak każda inna. Podstawowym problemem jest _tempo_ zmian. Znane z historii tego globu _katastrofalne_ zmiany wywołujące masowe wymieranie gatunków zachodziły w tempie dwa rzędy wielkości mniejszym od tego, w jakim my zwiększamy stężenie głównego gazu cieplarnianego i podnosimy temperatury. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-12 19:49:24 | |
Autor: rs | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On Wed, 13 Feb 2013 00:13:07 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak
<gstaniak@gmail.com> wrote: Rwnie dobra jak kada inna. Podstawowym problemem jest _tempo_ zmian. Znane z historii tego globu _katastrofalne_ zmiany wywoujce oj. oj. chyba pomysliles naturalny wzrost temperatury (i jego kosekwencje) z tym obserwowanym obecnie. masowe wymierania (byc moze z wyjatkiem jednego byly) gwaltowne. nie byly tez, _bezposrednio_, zainicjowane przez zmiany klimatyczne. <rs> |
|
Data: 2013-02-06 13:17:16 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Arek <arnold@buzdygan.com> wroted:
Lasy, zwierzeta ... to wszystko w zatrwazajacym tepie odchodzi w zapomnienie (czytaj: wymiera) Ludzi też, oczywiście. GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |
|
Data: 2013-02-06 11:25:51 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 10:51, TheDevineMe pisze:
Chodzi jednak o to ze nagly wzrost populacji i rozwoj technologiczny z Najnowsze raporty mówią, że populacja zatrzyma się około 8 mld ludzi. Popatrz, co robią politycy w Polsce i Europie: straszą tym, że populacja nie rośnie, bo im się rachunki nie zgadzają i będą musieli mniej wydawać na polityczne zachcianki. Czemu nie popierają tego, skoro są tacy ekologiczni? -- MN |
|
Data: 2013-02-06 12:45:36 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 10:25, Marcin N wrote:
W dniu 2013-02-06 10:51, TheDevineMe pisze: Do polityki akurat nie chce sie mieszac bo mi to za bardzo cisnienie podnosi. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-06 18:15:41 | |
Autor: Arek | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-06 13:45, TheDevineMe pisze:
Do polityki akurat nie chce sie mieszac bo mi to za bardzo cisnienie Skoro nie do polityki to znaczy, że gadasz po próżnicy. Arek -- http://www.arnoldbuzdygan.com |
|
Data: 2013-02-07 10:18:41 | |
Autor: TheDevineMe | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06/02/2013 17:15, Arek wrote:
W dniu 2013-02-06 13:45, TheDevineMe pisze: Nie. Przedstawiam moj punkt widzenia i moje przekonania, w celu skonfrontowania tychze z innymi opiniami. Polityka to zupelnie inny swiat nie oparty na logice dlatego sie tam nie mieszam. -- ........................DHSL.......................... ....All men are tempted. There is no man that lives... ..that can’t be broken down, provided it is the right. ........temptation, put in the right spot............. ............Henry Ward Beecher (1887)................. |
|
Data: 2013-02-07 11:21:59 | |
Autor: Marcin N | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
W dniu 2013-02-07 11:18, TheDevineMe pisze:
On 06/02/2013 17:15, Arek wrote: Jak Arek to robi, że nie widzę jego postów? Arek, z jakiego serwera korzystasz? Proponuję news.task.gda.pl. -- MN |
|
Data: 2013-02-06 13:43:05 | |
Autor: Grzegorz Staniak | |
Home / S.O.S. Ziemia! (2009) | |
On 06.02.2013, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wroted:
Chodzi jednak o to ze nagly wzrost populacji i rozwoj I natychmiast przestanie zużywać zasoby w coraz szybszym tempie? Już te obecne 7 mld potrzebowałoby jakieś 1.25 planet typu Ziemia żeby utrzymać obecny poziom konsumpcji, nawet nie wspominając o wejściu obecnych 3-4 mld najuboższych na poziom życia przeciętny w tzw. cywilizowanych krajach, czy dołożeniu do równania tego dodatkowego miliarda ludzi. Poza tym, to przecież tylko "jakieś raporty". W te wierzysz, bo mówią to co chcesz usłyszeć, w inne nie, bo tego nie robią? GS -- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com> |