Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...

Data: 2010-04-12 16:37:52
Autor: MH
Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7763307,Szokujaca_homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej__POSLUCHAJ_.html

Wręcz zaniemówiłem , więc pozostawię to bez komentarza.... W imię katolickiej
miłości..

MH

Data: 2010-04-12 17:07:56
Autor: abc
[...]

Nie ma w tym nic szokującego. Powiedział prawdę, co w waszej nowomowie
nazywa się "mową nienawiści".

Data: 2010-04-12 17:16:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Apr 2010 16:57:24 +0200, Piotr napisał(a):

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000016a1.4bc33040newsgate.onet.pl...
[...]

Całkiem niezłe kazanie, szkoda, że nic nie zrozumiałeś.
Piotr

Co jest złego w spa? Przecież to po łacinie nawet!

Też chceta zakazać?

Data: 2010-04-12 18:51:47
Autor: karwanjestkretynem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1j91phl4w0qdd.1s5y8o24v7gww.dlg40tude.net...
[...]

Na krytykę katabasa, który napieprzył głupot, hanys ma tylko jedną odzywkę "szkoda, że nic nie zrozumiałeś". Tak jakby było co rozumiec.

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-12 17:32:22
Autor: raff
MH pisze:
[...]

A co ci sie nie podoba ?

To moze idz sie z goralickiem poobsciskiwac ?

R.

Data: 2010-04-12 17:55:07
Autor: awe
Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...
Jeszcze nie czytalem ani sluchalem ale jedno jest pewne na dniach pisze list gdzie trzeba, zeby w koncu kosciol przestal stac z boku, bo niedlugo i tak zrobia z nich wszystkich pedofilii
awe

Data: 2010-04-12 18:25:59
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7763307,Szokujaca_homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej__POSLUCHAJ_.html

Wręcz zaniemówiłem , więc pozostawię to bez komentarza.... W imię
katolickiej miłości..

Witoj Kumie...

- jus cheba rozumis, co łod wcorej pedzieć chcem...

Atosiem dopiro rozpocnie, narazie fratry myślom, jakby ztego "łobronnom renkom" wybrnońć i jesce natej tragedyji dutki zarobić...

Data: 2010-04-12 20:44:39
Autor: MH
[...]

Witom Ciem !!!

Łod samego pocontku syćko dla mnie josnym jez... Bebloć mi siem zawiele dziej
nie kce , pseto łobac namojom łodpedź do CYC'a. MH

Data: 2010-04-12 18:28:49
Autor: awe
Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...
MH no ja nie rozumiem o co Ci biega. Czlowieku musisz umiec czytac miedzy wierszami. Czy naprawde brak ci elementarnej inteligencji? Wszyscy byliscie robieni po pijaku? Nie ma wsrod was choc jednego na poziomie czlowieka?
awe

Data: 2010-04-12 18:59:00
Autor: abc
[...]

Nie ma i być nie może. Gdyby się pojawił, to nie mógłby ich znieść i
odszedłby.

Data: 2010-04-12 18:52:46
Autor: cyc
[...]

Mam nadzieje , ze Bog mu wynagrodzi ten bezkres milosierdzia , milosci do bliznich i umiejetnosci zdobywania wiernych nazywny przez takich jak on "ewangelizacja" !.
Kosciol w Polsce , to znaczy czesc przedstawicieli kosciola od jakiegos czasu zaczeli zywic sie nienawiscia . Byc moze panstwo ich zadaniem zbyt malo lozy na ich zachcianki , byc moze uwazaja sie niedoceniani bo premier pblicznie nie caluje ich po rekach , moze w koncu uwaqzaja , ze pozbawiono ich w podly spsob  prawo do nadawania , jak w sredniowieczu tytulow , wtedy ksiazecych , krolewskich , cesarskich , dzisiaj prezydenckich ? . Moze niespelniane sa ich wszystkie oczekiwania w tym te , ktore pozwolilyby ksztaltowac cala polska polityke , choc prawde mowiac i dzisaj do wszystkioego sie wtracaja z calkiem skutecznym skutkiem .
Czas dojrzewa a opni nie zdaja sobie sprawy z tego , ze pycha ich znajdzie w koncu ujscie ale w calkiem niespodziewany dla nich sposob .

cyc

Data: 2010-04-12 20:40:51
Autor: MH
[...]

==========================

No cóż , chęć zysku wyzwala u co niektórych zachowania takie , a nie inne.
Dotyczy to nie tylko Wielmożnych KRK , ale jak widać ultraprawicowa
indoktrynacja jest do tego stopnia silna , iż zatracone zostają podstawowe
elementy percepcji wydarzeń i ich oceny.. Ziejąca nienawiścią homilia , na którą
w wątku zwróciłem uwagę , powoduje u nich powstanie mechanizmu obronnego
polegającego na opluciu adwersarza , bez jakiejkolwiek argumentacji...
"Argumentem" jest : "Nie zrozumiałeś treści , nie umiesz czytać między
wierszami" , no i oczywistaoczywistość prymitywne próby obrażania adwersarza.
Podejmowanie próby dyskusji merytorycznej z owymi ultraprawicowcami jest
pozbawione sensu. Nie istnieje coś takiego jak "siła argumentów". Albo się z
nimi zgadzasz , albo nie...   Jeżeli nie , możesz jedynie liczyć na pomyje
wylane na łeb !!!

MH --

Data: 2010-04-12 21:31:50
Autor: raff
[...]

Pierdol sie. Dyskutuj sobie ze Specem od Barankow.

R.

Data: 2010-04-12 21:36:29
Autor: Piotr
Dnia Mon, 12 Apr 2010 21:31:50 +0200, raff napisał(a):

Pierdol sie. Dyskutuj sobie ze Specem od Barankow.

Oj, diabły w ornaty poprzebierane na mszę dzwonią...
Niejaka Monisia łzy krokodylowe roni, a nasze betonki nauczają o dialogu i
zrozumieniu...
Kuniec świata?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-12 22:46:24
Autor: matusm

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000016c2.4bc36933newsgate.onet.pl...

[...]

Jak sie  chce to kazdemu morzna cos  zarzucic,ostatecznie nawet worek na glowe.
Z tego co jest powszechnie  wiadome to KRK  zakonczyl juz cala procedure odzyskania majatkow zagrabionych przez  macierz SLD/PO
ale jak widać ultralewicowa indoktrynacja jest do tego stopnia silna , iż zatracone zostają
podstawowe
 elementy percepcji wydarzeń i ich oceny..

Sklaniaja sie jedynie do  wypelniania sbeckich przymiotow IV Dep MSWiA,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-12 20:42:56
Autor: awe
Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...
Wy czytajcie ze zrozumieniem trepy
awe

Data: 2010-04-12 19:37:00
Autor: bartez
[...]

Czego oni uczą z tych ambon? To się nazywa dążenie do pojednania, okazywanie miłosierdzia, przebaczanie blablabla.
Nie znoszę Wałęsy ale chłop powiedział jak umiał coś z serca.
A oni skoro NIE POMAGAJĄ to niech przestaną przeszkadzać (się wpierdalać).

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-12 19:42:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"bartez" <mcbartus@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Nie znoszę Wałęsy ale chłop powiedział jak umiał coś z serca.
A oni skoro NIE POMAGAJĄ to niech przestaną przeszkadzać (się wpierdalać).

   Bolek stary chucpiarz - do starych obelg dodal nowa, te o wybaczeniu
   s.p. pani Ani Walentynowicz.

   AR

Data: 2010-04-12 20:42:41
Autor: awe
Homilia_w_Archikatedrze_Przemyskiej...
Raz kurwa zawsze kurwa - czlowieku nie znasz tego?
awe

Data: 2010-04-12 22:37:00
Autor: matusm
[...]

Ksiadz powiedzial prawde,,,,,,,w srode moglo sie przytrafic ale widac samoloty z konfidentami sa pod szczegolna ochrona CCCP

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-13 02:20:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
matusm wrote:

[...]

Jeśli Wy wszyscy to kazanie tak rozumiecie, to ja współczuje temu narodowi.

Owszem ksiądz powiedział gorzką prawdę, ale wcale nie chodziło mu o to,
że ta tragedia miała, powinna, itd. przydarzyć się Tuskowi.

Nie ma w tym kazaniu żadnej nienawiści.

Tej Kaśce, która przysłała to "szokujace" kazanie poradziłbym, aby mniej
czytała Gazetę Wyborczą i mniej kazań przesypiała. Najwyraźniej robi
odwrotnie.
--
Pit

Data: 2010-04-13 13:45:30